Kalliit Pokemon kortit
Käytiin poikani kanssa kirpputorilla missä näin Pokemon kortti pakkauksia halvalla, olin jo elämäni riemussa kun luulin jo että voin tästä lähtien ostaa näitä halpoja pakkauksia pojalle, mutta kun näytin pakkausta pojalle niin hän sanoi suoraan että vie pois, nuo on väärennöksiä, niin mitä v*tun väliä sillä on että onko aitoja vai ei?
Kommentit (13)
Aidoista paketeista voi saada vaikka useamman sadan euron arvoisen kortin, nuo väärennökset ovat käytännössä sama asia kun ostaisit arvan kaupasta mistä voittaisit leikkirahaa
Kelpaako APlle monopoli raha palkaksi?
Koska niillä venäläisillä halvannäköisillä piraattikorteilla ei saa pelata muita pelaajia vastaan edes amatööriturnauksissa (kun niille on laitettu ihan hatusta vedettyjä ominaisuuksia ja hyökkäyksiä), ja niiden keräilyarvo on nolla.
Ainoa syy miksi niitä on olemassa on se että ex. neuvostomaissa lapsilla ei ole ollut varaa niihin oikeisiin kortteihin, joten on massaprintattu tuollaisia 5000hp Charizardeja joiden hyökkäys tekee 9999 hitpointtia vahinkoa 0:lla energialla.
Oikeat pokemon-kortit, etenkin 2000-alun 1st gen kortit alkavat olla kultaa arvokkaampia painoltaan. Ei voi edes verrata samassa lauseessa johonkin kiina/venäjäprintteihin.
Jotkut holografiset 20+v kortit ovat yli 10,000€ arvoisia huutokaupassa.
Itse en ainakaan jaksaisi selvitellä kymmenien vanhempien kanssa sitä kun lähialueen lapsille selviää että arvokkaita aitoja kortteja on vaihdettu väärennöksiin
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan jaksaisi selvitellä kymmenien vanhempien kanssa sitä kun lähialueen lapsille selviää että arvokkaita aitoja kortteja on vaihdettu väärennöksiin
Lapset erottavat ne feikit itse silmänräpäyksessä. Poislukien ehkä ihan pienimmät 3-5v:t jotka niistä nyt muutenkaan eivät muuta ymmärrä kuin tv:stä tutut hahmot.
AP taitaa myös juoda vaan Pirkka kolaa sillä määrä korvaa laadun
Haluat varmaan että poikasi lähtee hävittämään väärennöksiä kouluun ja sitä selvitellään muiden vanhempien kanssa kun oikeasti arvokas kortti on vaihtunut väärennöksiä
Ootte kaikki väärässä. Niitä saa tilattua kotiovelle helposti parilla eurolla yhen kortin joka on kokonaan aidon näköinen eli parilla eurolla saa 400€ arvoisen kortin, olen ammattilainen näissä ja olen tilannut niitä ja verrannut muitten feikkien kanssa että kyllä on niitä tosi laadukkaitakin melki samaan hintaan. Myös myydään boostereita ne tekee feikkejä joista ei tiedä onko aito vai feikki. Muutenkin niitä 1st generation kortteja on helpoin tehö feikkejä koska niissä ei oo tekstiuria päällä toisinkuin full art korteissa
(:
- Eelaska
Sillä on aika paljonkin merkitystä.
Höpöpöpö feikin tunnistaa aina
- 20 vuotta kortteja kerännyt
Vierailija kirjoitti:
AP taitaa myös juoda vaan Pirkka kolaa sillä määrä korvaa laadun
Parempaa kuin Coca Cola Zero tai Pepsi Max.
Eri
Vähästä tulee elämän riemut