Lue keskustelun säännöt.
Avasinpa oluen Lapsettomien lauantain kunniaksi...
13.05.2006 |
Juhlitaan sitten tätä päivää kun en äitienpäivää pääse näköjään viettämään :( *katkerana*
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä olen jotenkin käsittänyt asian niin että itsekukin juhlii sitä omaa äitiään, ei äitiyttään...
Mielikuvissani hän istui matkalaukku kourassa pilven reunalla valmiina lähteämään matkaan, hassua :) Nyt on onneksi 2 oikeaa ihanaa tyttöä. Jaksamista sulle!!