Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Avasinpa oluen Lapsettomien lauantain kunniaksi...

Vierailija
13.05.2006 |

Juhlitaan sitten tätä päivää kun en äitienpäivää pääse näköjään viettämään :( *katkerana*

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissani hän istui matkalaukku kourassa pilven reunalla valmiina lähteämään matkaan, hassua :) Nyt on onneksi 2 oikeaa ihanaa tyttöä. Jaksamista sulle!!

Vierailija
2/3 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. ex-lapseton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
13.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jotenkin käsittänyt asian niin että itsekukin juhlii sitä omaa äitiään, ei äitiyttään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän