Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä näistä kaksosten nimistä?
19.05.2006 |
Aaron Eeli Aapeli
ja
Luukas Aadi Eemeli
Eikös ole aika vinkeät nimet.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
saa ihan varmaan kouluvuosina lisänimen Luukasa.
Toiset nimet ihmeellistä vääntöä, varmaan ihan vain sillä jotta sointuvuuus säilyisi?