Lue keskustelun säännöt.
LEEVI ja VEETI
Kommentit (8)
Me mietittiin juuri noita nimiä lapsellemme. Tulikin tyttö ja hän sai nimekseen Venla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta se sopiikin vanhallekkin UKKO NOOA ;)))
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minun mielestäni kamalimpia ovat Jessica, Jannica, Mico, Jasmine jne.
Entäpä MIIO??? oo sole MIIOOOOOOO!!!!
ihan oksettaa noi!