Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kurja:(

Vierailija
06.10.2006 |

Aloitin taas äitiysloman jälkeen koulun ja lapseni joutui menemään päiväkotiin. Olen yh ja minulla ei ole minkäänlaista hoitoverkostoa lapselleni.

Nyt oma 1-vuotias aurinkoni on muuttunut kiukuttelevaksi, uhmaavaksi, rasittavaksi joka asiassa. Hän ei nuku, ei suostu syömään, ei halua että äiti antaa haleja tai suukkoja. Sylissä ei viihdy.

Kaikkien muiden sylissä on iloinen oma itsensä, äiti ei vain kelpaa.

Kyllä tuntuu kurjalta, vaikka tiedän että hän purkaa minuun pahaa oloaan kun joutuu olemaan välillä pitkiäkin päiviä hoidossa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
06.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kotihoidossa. Viikon verran ei ole mikään ollut hyvin ja harmi tulee pienimmästäkin. Lieneekö jotain ikään kuuluvaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan