Lue keskustelun säännöt.
Iik! Aconin kasettitestiin punainen(?) aivan ohut viiva testiajan jalkeen (joo, tiedan, etta ei sais roskiksia tonkia)... Raskaana vai ei?
Kommentit (3)
Sain roskishaamun noin kp 22/30 tai jotain sellaista. Kp 24/30 ei tullut mitään. Kp 28/30 tuli viiva. Kaikki testit Aconilla siis.
Parin viikon päästä syntyy vauva...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
t: kahden lapsen kolmekymppinen äiti
mutta siihen millä oman raskauteni tuli lopulta joku ihan haalea viiva, hädintuskin silmin havaittava. Taidat olla raskaana! Onnea!