Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te, rouvat, joiden miehet on reissutyössä!

Vierailija
06.09.2006 |

Eli, asuvat osan viikkoa jossain muualla, miten pärjäätte? Oletteko itse töissä, vai kotona? Miehelle tarjoutui tilaisuus lähteä kauemmaksi töihin, mutta hieman mietityttää arki. Tulotkin nousisi, mutta ei se raha ihan kaikkea ratkaise..

Kokemuksia kaivataan!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on aina kerralllaan kuukauden reissussa ja hyvin on aina pärjätty,

Vierailija
2/3 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla mies on viikot pois ja vain viikonloppuisin kotona. Ja tätä jatkuu vielä vuoden. Mulla on 2 alle 3v lasta ja oon kokolailla valmis hyppäämään katolta... Lapsilla/itsellä kauhea ikävä, tekemistä ei millään keksis joka päivä koko päiväksi, apua ei saa kun ehkä kerran viikossa niin että joku kaveri tulee käymään - mummot on jo ihan kyllästyneet toimimaan meidän seuraemoina... aaargh.



Nyt sitä tosin ymmärtää, miksi lapsilla on 2 vanhempaa, ei tätä hommaa oo luotu yhden ihmisen yksin hoidettavaksi. Säälin kaikki yh-vanhempia.



Tekisin mitä vaan, että saisin mieheni iltaisin kotiin, mutta se nyt ei valitettavasti ole mahdollista. Raha ei tässä asiassa ratkaise, ei ainakaan näin jälkikäteen -kun on liian myöhäistä valita- sanottuna.



Älkää tehkö sitä, jos teillä on enemmän lapsia kuin 1 tai jos lapset ovat pieniä... Meillä mieskin kärsii, kun ei saa viettää tarpeeksi aikaa lasten kanssa ja lapset turvautuvat nyt kaikessa vain minuun. Pienempi jopa vierastaa isäänsä välillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ollut n4 vuotta reissuhommissa, joskus käväsee viikollakin kotona nukkumassa mut sit vastaavasti saattaa ollaa viikonlopun pois kotoa. Onneksi ei oo lapsia. Siinä mielessä paha homma kun oman firmansa puolesta joutuu olemaan poissa kotoa. Mulla on kehittynyt vuosien aikana kotona ns. omat kuviot ja usein sit ärsyttää kun se tulee tänne pyörimään ja sotkemaan vaikka kova ikävä onkin. Ja nyt on huomannut myös sen ettei se raha ole maailmassa tärkeintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi