Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kauan voi/ saa kestaa hammaslaakariin paasy kunnallisella puolella Tampereella? Puoli vuotta mennyt jo, kolme kertaa tassa valissa olen soittanut, ei ole aikoja!
29.05.2006 |
Eikö enää olekaan puolen vuoden rajaa, jona pitäisi päästä?
Vaivoja ei ole, mutta ed. tarkastusesta 4!!!! vuotta. Miehestäni kyse.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aikaa sai kuulemma vasta ruveta varaamaan vuodenvaihteen jälkeen. Jonossa on ollut varmaan jo 5 vuotta. Ovat varmaan hukanneet sen tiedot kun mitään ei kuulu.