En tiedä ketä äänestää, kun en ole seurannut poliitiikkaa
Pakko silti mennä äänestämään. Vaalikone kertoi että Li, mutta en hänestä juuri pidä niin en häntä äänestä.
Kommentit (17)
Jussi on politiikasta ymmärtämättömien ehdokas.
Itse olen ollut pitkän ikäni puolueeton ja jossain määrin tarkkaillut puolueiden ajamia asioita jne. Nyt varsinkaan puolueilla ei pitäisi olla mitään painoarvoa, kun valitaan presidentti. Itse päädyin nro 3 ihan siitä syystä, että Rehn on sotilasarvoltaan luutnantti ja on myös opiskellut korkealle. Persoonaltaan " neutraali" joka tietää sitä, ettei kansa ärhäköidy jos tulee valituksi. Pari muuta ehdokasta ainakin jakavat kansaa niin paljon, etten soisi heistä presidenttiä. Sukunimet alkavat H: lla.
Ei ainakaan vihervassareita kannata äänestää kun on niin huonoja ehdokkaita, ei niitä oikein suomalaisten hyvinvointi kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan vihervassareita kannata äänestää kun on niin huonoja ehdokkaita, ei niitä oikein suomalaisten hyvinvointi kiinnosta.
Tuo öyhötys on niin kuultu. Kiinnostaako persuja mielestäsi esim. nyt hallituksessa köyhien suomalaisten hyvinvointi?
No äänestä Haavistoa. Varmaan lähinnä arvojasi ja realistiset mahdollisuudet päästä toiselle kierrokselle.
Äänestä Suomalaisista huoltapitävää presidenttiä eli Halla-ahoa
Jätä äänestämättä jos motiivi on: en pidä. Äänestäminen on vakava asia
Vierailija kirjoitti:
No äänestä Haavistoa. Varmaan lähinnä arvojasi ja realistiset mahdollisuudet päästä toiselle kierrokselle.
Miksi arvelet apn haluavan äänestää mahdollisesti lapsiinkin sekaantuvaa setää äänestää? Oletko tunnistavinasi hänet moraalittomaksi hölömöksi?
Tavalliseen tapaan jotain vähiten huonoa. Haavisto, rehn tai demarien täti tiukkaa.
numero 5