Lue keskustelun säännöt.
Joopa joo...
01.03.2006 |
Taas näköjään vaan napistaan jos joku äiti juo itsensä humalaan lapsen syntymän jälkeen... ei kaista tarvii loppu elämää selvin päin olla.. niin no tietenki kaikilla omat mieli piteet ja omat elämäntavat... voihan baarissa monesti olla vaan selvin päin tanssimassa ihanaa minusta ku saa vaan bailata kuskinakin tullu oltua mutta silti joku pistää suurin piirtein AA-kerhoon.. Kukapa meistä ei ois nähny pienenä olut pulloa vaikkei missään alkoholiperheessä asuskaan??
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla