Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis aloitatteko lapsettomuushoidon jos ei heti tärppää???

Vierailija
23.02.2006 |

tuntuu et tuolla lapsettomuus puolella on miljoona joille tehdään kaikenlaisia siirtoja jne..???

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella niihin pitää jonottaa jopa pari vuotta, yksityiselläkin puolella takana pitää olla luomuyritystä ainakin puoli vuotta.



Joten ei niihin nyt kevyesti kukaan lähde. Kyllä siinä käytetään kotikonstit aamulämmön mittauksista ovistesteihin ensin.

Vierailija
2/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ei tule raskaaksi. Yksityiselle pääsee heti. Julkiselle puolelle sairaat jonot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos sellainen syy siis muuten on tiedossa, niin toki sitä voidaan alkaa hoitaa saman tien.



-2-

Vierailija
4/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

*kuiskaa salaisuuden*

Vierailija
5/5 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan ensin tehtiin kaiken maailman testejä:



-tikutettiin ovista

-otettiin verikokeita molemmista

-spermanäytteet

-munajohdinten aukiolotutkimus

-määrättiin clomifen kuuri

-sitten vasta ensimmäinen inseminaatio!



Nyt kuitenkin luomusti vihdoinkin raskaana, 1,5 vuoden odotuksen ja pettymysten jälkeen!



Kurmeli ja Teuvo 27+2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi