Lue keskustelun säännöt.
Siis aloitatteko lapsettomuushoidon jos ei heti tärppää???
23.02.2006 |
tuntuu et tuolla lapsettomuus puolella on miljoona joille tehdään kaikenlaisia siirtoja jne..???
Kommentit (5)
miksi ei tule raskaaksi. Yksityiselle pääsee heti. Julkiselle puolelle sairaat jonot.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mutta jos sellainen syy siis muuten on tiedossa, niin toki sitä voidaan alkaa hoitaa saman tien.
-2-
Ja ihan ensin tehtiin kaiken maailman testejä:
-tikutettiin ovista
-otettiin verikokeita molemmista
-spermanäytteet
-munajohdinten aukiolotutkimus
-määrättiin clomifen kuuri
-sitten vasta ensimmäinen inseminaatio!
Nyt kuitenkin luomusti vihdoinkin raskaana, 1,5 vuoden odotuksen ja pettymysten jälkeen!
Kurmeli ja Teuvo 27+2
Julkisella puolella niihin pitää jonottaa jopa pari vuotta, yksityiselläkin puolella takana pitää olla luomuyritystä ainakin puoli vuotta.
Joten ei niihin nyt kevyesti kukaan lähde. Kyllä siinä käytetään kotikonstit aamulämmön mittauksista ovistesteihin ensin.