Lue keskustelun säännöt.
Ekaluokkalaisen läksyistä...
17.02.2006 |
Ekaluokkalainen sai kotiläksyksi opetella kuukaudet ulkoa yhdessä yössä. Minusta aika kova vaatimus tuon ikäiselle,
mitä mieltä olette?
(kysyn olenko ihan hakoteilla tuon ikäisen osaamisesta :)
Kommentit (2)
Entä, jos pitäisi muistaa kahdentoista sanan runo? Ei kovin kummoinen vaatimus minusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kokeile opettaa ne jonkin lorun avulla, tai jos lapsellasi on voimakas visuaalinen muisti, kirjoita kuukaudet eri väreillä, jolloin hän oppii ne nopeammin.