Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastasyntyneestä vauvaksi, jolla on päivärytmi

Vierailija
23.02.2006 |

Eli miten menee?



Voiko kolmiviikkoisen syöttövälejä jo koittaa pidentää? Minkä ikäisinä teidän vauvoille vakiintui jonkinlainen päivärytmi? Millainen se oli? Tämä on ihan hullua, sillä kyseessä on toinen lapseni, mutta tunnun olevan ihan kuutamolla :). Kuopus on täysimetyksellä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvasi on vielä ihan pieni, melkein vastasyntynyt.

Vierailija
2/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä aikasemmin esim. yöunille meno saattoi olla klo 19-01 välissä mikä aika vaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä puolivuotiaana oli jo aika selkeä rytmi. Kahdet päiväunet ja kiinteät ruot rytmittivät päivän mukavasti. Sitä ennen nukuttiin milloin nukuttiin ja syötiin milloin syötiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi