Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa, ei enää kauaa kun pääsen tosta pettäjänpaskasta eroon!
07.12.2005 |
Nyt loppu lyöminen ja muut naiset. Täyttä vauhtia uuteen elämään ja kotiin. Miksi silti takaraivossa pelko, pärjäänkö yksin lasten kanssa?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Paljon onnea päätöksen tekemisestä!!!! terveisin saman kokenut kanssasisar joka elää nyt onnellisesti avoliitossa ihanan ja kunnollisen miehen kanssa, joka on hyväksynyt myös kaksi vanhempaa lasta!!!!
Tiedän useita, joilla asiat ovat menneet moisen päätöksen jälkeen parempaan suuntaan. Koita vaan jaksaa tämä ikävä välivaihe!
:) Onnea ja tsemppiä ämpärillinen odottamaan eteiseen, joten joka kerta kun ovesta kuljet saat ilon roiskeita koivillesi ja askel & mieli on keveä!