Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mussa joku parasiitti kun syön kuin ahmien hullunkiilto silmissä. Pakko syödä lisää ja lisää!

Vierailija
01.11.2023 |

Oikeasti, kamala nälkä. Olen syönyt valtavasti. Tavallaan vatsaan ei mahdu mutta silti on kyltymätön halu syödä.

Vedän montaa vitamiinia ja rautaa päivittäin lisänä. Syön kasviksia, proteiinia, rasvaa ja hiilareita. Juon paljon vettä. 

Syönyt tänään esimerkiksi kaalijauhelihakeittoa, intialaista mausteista kanaa, riisiä ja naanleipää ison annoksen, mustikoita, pähkinöitä, tummaa suklaata. Haluan lisää kohta ruokaa. Ahmin.

Nyt haaveilen jo huomisesta. Kun pääsen buffettiin. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole käytössä ssri-lääkkeitä esim paroksetiinia? Minulla oli sama lääkkeitä käyttäessäni ja painoa tuli 30 kg. Tuo loppui kun pääsin lääkkeistä eroon ja nyt laihdutusurakka päällä

Vierailija
2/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko essitalopram ssri-lääke?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steroidilääkitys?

Vierailija
4/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

BED-ahmimishäiriö?

Voi olla laihallakin.

Vierailija
5/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin b-vitamiinit lisää nälkää

Vierailija
6/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksoplasma sinussa on. Se parasiitti on kolmaosalla maailman ihmisistä. Muuttaa mm hiirillä käytöstä niin, että ne hakeutuu kissan eteen syötäväksi. Sitten kissaa silittävä ihminen koskettaa sormellaan limakalvojaan, ja parasiitti siirtyy ihmiseen. Myös tofusta tai huonosti pestyistä vihanneksista voi saada sen. Mutta sen voi hoitaa lääkkeillä, jos älyää mennä lääkäriin ja pyytää verikokeet.

Vierailija
7/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mielialalääkitystä.

Tyroksiini, rauta, B12, fooli ja D-v ovat päivittäisessä käytössä. 

Pohdin että onkohan suolistobakteerit minussa ihan huonoina koska haluan kaikkea paskaa syödä. Toisaalta tekisi mieli kaikkee ihanaa salaatteja, juustoja, pähkinöitä, marjoja, kaikenlaista herkkua.

Olen lihonut kamalasti. Naamakin turvoksissa.

Ehkä minulla on syömishäiriö, tai siis onkin mutta nyt jokin pahenemiskausi.

Ap

Vierailija
8/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti alkaa miettiä syömisiä koska sitten kun tulee kymmeniä kiloja ylipainoa, verensokerit nousee, tulee rasvamaksa ym terveysongelmia niin kova homma laihtua ja saada arvot takaisin normaaleiksi.

Vierailija
9/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nainen, nehän syö jokaiseen asiaan,vaivaan ja iloon. 

Vierailija
10/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla muuta harrastusta kuin syöminen? Jos keksisit jotain terveellisempää ajankulua?

Myös stressistä ja turhautumisesta nouseva kortisolihormoni voi aiheuttaa ahmimispiikkejä ja näläntunneta koska kortisoli nostaa myös insuliinitasoja eli keholla on massankeräysvaihe. Ravinto ei mene kehon käyttöön vaan kortisolin ja insuliinin yhteistyön ansiosta keho varastoi sitä hulluna rasvaksi vyötärön ympärille. Siksi sinulla on jatkuva nälkä ja syömisen jälkeen todennäköisesti kova väsymys ja aivosumu.

Aina kun tunnet olosi stressaantuneeksi, ahdistuneeksi, turhautuneeksi, levottomaksi ym. Älä mene jääkaapille vaan nouse kävelemään. kävele vaikka ympäri olkkaria muutama min. Kevyt stressaamaton liike laskee kortisolihormonia. Kun kortisoli laskee, laskee myös insuliini, joka on lihottajahormoni. Myös älä mene ruokalevolle tuhdin aterian jälkeen vaan lähde 20min kävelylenkille.

Ota mallia koirasta tai kissasta. Kun ne ovat turhautuneita tai stressaantuneita ne alkavat liikkua ja kipitellä pitkin kämppää koska se laukaisee stressiä. Jotkut lemmikit ihmisten tapaan ovat valitettavasti oppineet tunnesyömisen ja lihoneet.

Vierailija
11/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsehän sen totesit, syömis(ahmimis)häiriö.

Vierailija
12/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruusiän hormonit, laantuu vasta keski-iässä tai raskauden jälkeen, luultavasti geneettinen spesiaaliominaisuus osalla naisia millä luonto turvaa jälkeläisten henkiinjäämistä. Kannattaa tutkailla omia sukujuuria, alttius voi tulla myös isän puolelta. Tietysti ei ole mikään tieteellisesti todistettu vaan pelkkä kokemukseen perustuva arvelu.

Vierailija
13/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet? Laittaa yhdessä vaiheessa ahmimaan kuin heikkopäinen.

Vierailija
14/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yritän etten syö tänään enää mitään. Olenhan jo syönyt tosiaan kolme lämmintä ateriaa ja jälkkärin. Se riittää. Olen myöskin täynnä enkä jaksa enempää vaikka mielihaluja on. 

En nyt tiedä mitä tekisin. Lähden ehkä kaupungille kävelemään, juon kahvin ja tulen kotiin lämpimään suihkuun. Olen yksinäinen. 

Ap

Vierailija
15/15 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin kuin hevonen silloin kun minulla oli kilpirauhasen liikatoiminta. Söin kaksi aamiaista, välipalaa, lounaalla santsasin, taas pari välipalaa, päivällistäkin santsasin ja illalla napostelin leipäpinoja. Ramppasin kyllä sitten vessassakin, joten paino ei noussut vaan laski. Muita oireita oli voimakas väsymys, hikoilu ja korkea syke.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme