Lue keskustelun säännöt.
Tuleeko pilkku vai ei?? OV, kielipoliisit sun muut
19.12.2005 |
Olen viihtynyt tosi hyvin työpaikallani, ja tunnen olevani kerrankin pirteä. VAI olen viihtynyt tosi hyvin työpaikallani ja tunnen olevani kerrankin pirteä
Kommentit (2)
tunnen kerrankin olevani eikä siis tunnen olevani kerrankin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olen viihtynyt tosi hyvin työpaikallani. Tunnen olevani kerrankin pirteä.