Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
jos isälläni olisi salainen lapsi jossain, eikä hän paljastaisi tätä koskaan,
28.11.2005 |
saisinko koskaan tietää sitä mitään kautta? ellei nyt joku muu möläyttäisi.
Kommentit (2)
mutta maasta riippuen ei varmaan ole niin tarkkaa se tunnustaminen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Tosi ikävässä tilanteessa vain: perunkirjoituksessa, siihen tarvitaan sukuselvitys ja ko selvityksestä näkyy lapset. MUTTA vain jos isäsi on tunnustanut. Muuten lapsia voi olla pilvin pimein ympäriinsä.