Lue keskustelun säännöt.
yritykselle talo
06.12.2005 |
tietääkö kukaan kuinka pitkä on takaisinmaksuaika mahdollista saada, onko sama kuin yksityishenkilöllä vai lyhyempi (osuuspankki)?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla