Lue keskustelun säännöt.
Muita joita ottaa hitosti PATTIIN NYT?
25.10.2008 |
Mua ärsyttää mieheni, kiljuvat lapseni..ihan kaikki. Raskas viikko takana erilaisine asioineen..mies on ollut pitkään sellainen ihme laiska mato. Porukka syö tuolla, itse en mene. Ottaa vit..ti päähän...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Niin teen itse, kun tuntuu tuolta. Kun olet hikoillut ärsytyksen pois, olo on taas parempi ja jaksaa