Lue keskustelun säännöt.
Hei Äidit jotka liikuitte paljon raskausaikana?
01.04.2006 |
Siis sellaiset jotka liikkuivat paljon, päivittäin, olematta kuitenkaan ns. huippu-urheilijoita trimmattuine lihaksineen.
Minkä kokoisia vauvanne olivat syntyessään?
Kommentit (4)
Luulen, että tuo yliaikaisuus kasvatti heitä masussa:). Eka meni vain 6 pv yli ja painoin 3400.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Laskettuna aikana kummatkin lapset painoivat n. 3kg eli aika sirpakoita olivat, itse olen keskikokoinen.
Mutta johtunee koostani myöskin (sekä syntymäkoostani).