Lue keskustelun säännöt.
Jääkö muilla koskaan vaarallisia esineitä, esim. sakset, pöydälle niin, että taapero saa ne käsiinsä?
07.04.2006 |
Meillä tapahtuu niin luvattoman usein. Eilenkin oli yhtäkkiä sakset kädessä. Joskus veitsi. Tuntuu kamalalsta kun ajattelee mitä olisi voinut tapahtua!!! :( On kukaan muu näin huolimaton vaikka kuinka yrittäisi olla tarkempi? Montaa kertaa viikossa lapsi myös juo lasista johon on jäänyt vettä ja kastelee tietysti vaatteensa. Tuo ei onneksi ole vaarallista...
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meillä ainakin sakset yms vaaralliset jutut ovat kaapissa taaperon ulottumattomissa
veitset myöskin keittiön kaapissa jottei lapsi niitä saa