Lue keskustelun säännöt.
Osa vai kokopäivä hoitopaikka Espoosta?
24.03.2006 |
Olen siis anonut esikoiselle osapäiväpaikkaa Espoon päiväkodista. Jatkuvasti vain sanovat, että täyttä on joten sitä ei olla saatu. Nyt mietin, että onkohan parempi vain anoa kokopäiväpaikkaa, käyttää sitä kuukauden (viedä lapsi sinne parina päivänä viikossa) ja sitten vähentää se osapäivä paikkaan? Onko kokemuksia?
Olen siis itse kotona kuopuksen kanssa, mutta esikoinen on sosiaalinen 4v ja alueen kerhot meistä kaukana.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla