Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osa vai kokopäivä hoitopaikka Espoosta?

Vierailija
24.03.2006 |

Olen siis anonut esikoiselle osapäiväpaikkaa Espoon päiväkodista. Jatkuvasti vain sanovat, että täyttä on joten sitä ei olla saatu. Nyt mietin, että onkohan parempi vain anoa kokopäiväpaikkaa, käyttää sitä kuukauden (viedä lapsi sinne parina päivänä viikossa) ja sitten vähentää se osapäivä paikkaan? Onko kokemuksia?



Olen siis itse kotona kuopuksen kanssa, mutta esikoinen on sosiaalinen 4v ja alueen kerhot meistä kaukana.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän