Hei karpit! Mielipiteitä lounaastani:
vauva söi nökäreen porkkana-perunasosetta ja tuplasti parsakaalisosetta.
Minä söin tyylillä mitä nyt sattuu olemaan seuraavaa:
150g paistijauhelihaa
150g höyrytettyä parsakaalia
1 kpl silputtu öljyssä säilötty aurinkokuivattu tomaatti
6 kpl kivellisiä kalamataoliiveja
Valitettavasti muut kotonaolevat kasvikset ovat tällä hetkellä tuota porkkana -linjaa ja vauvan pakastetut kukkakaalisoseet ;) Kuulostako oikean suuntaiselta? Lisää vaan kasviksia?
Kommentit (5)
Itse söin katkarapusalaattia valkosipulimajoneesilla, jauhelihapihvejä juustolla kuorrutettuna, lehtileipää kinkulla ja kurkulla sekä pari palaa suklaata kahvin kanssa.
Itse söin vihanneswokkia ja siihen itse tehtyä valkosipulimajoneesia kastikkeeksi. Nam kun oli hyvää..
Täytyykin ruveta kokoamaan ostoslistaa :)
Itse söin vuohenjuustosalaatin kastikkeena oliiviöljy.