Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei karpit! Mielipiteitä lounaastani:

Vierailija
05.04.2006 |

vauva söi nökäreen porkkana-perunasosetta ja tuplasti parsakaalisosetta.



Minä söin tyylillä mitä nyt sattuu olemaan seuraavaa:



150g paistijauhelihaa

150g höyrytettyä parsakaalia

1 kpl silputtu öljyssä säilötty aurinkokuivattu tomaatti

6 kpl kivellisiä kalamataoliiveja



Valitettavasti muut kotonaolevat kasvikset ovat tällä hetkellä tuota porkkana -linjaa ja vauvan pakastetut kukkakaalisoseet ;) Kuulostako oikean suuntaiselta? Lisää vaan kasviksia?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin vuohenjuustosalaatin kastikkeena oliiviöljy.

Vierailija
2/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin tonnikala-feta-salaattia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin katkarapusalaattia valkosipulimajoneesilla, jauhelihapihvejä juustolla kuorrutettuna, lehtileipää kinkulla ja kurkulla sekä pari palaa suklaata kahvin kanssa.

Vierailija
4/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse söin vihanneswokkia ja siihen itse tehtyä valkosipulimajoneesia kastikkeeksi. Nam kun oli hyvää..

Vierailija
5/5 |
05.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin ruveta kokoamaan ostoslistaa :)



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän