Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauniit vanhemmat = kauniit lapset???

Vierailija
30.03.2006 |

Musta tuo väittämä ei pidä lainkaa paikkaansa. Usein huomannut, että esimerkiksi misseillä on järkiään aivan tavikset, usein jopa rumat vanhemmat.



Uudesta seiskasta pisti silmään ex-salkkari naisnäyttelijä ja hänen tyttönsä, ex-taitoluistelijattaremme ja hänen tyttönsä, eipä voi kovin kauniiksi kehua kummankaan jälkeläisiä...



Ja jos koskaan olette sattuneet näkemään kaunareitten " taylorin" oikeita lapsia lehtikuvissa, niin huh, huh, kauheita mulkosilmiä. 3/4osa päästä pelkkiä silmiä.



Miettikääpä oikeestikin pitääkö yhtälö paikkaansa, kun mietitte vaikka lähipiiriänne??

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskeneräistä työtä ei saisi arvioida. Odotetaan kun missien lapset murrosiästä selviävät, sitten vasta nähdään tulokset.

Olen siis sitä mieltä että

Kaunis vauva--->ruma aikuinen

Ruma vauva---->kaunis aikuinen

Vierailija
2/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit = kauniita lapsia. Harvoin kuninkaalliset on rumia.

Vierailija
4/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät geenit = kauniita lapsia. Harvoin kuninkaalliset on rumia.

Vierailija
5/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.12.2013 klo 00:49"]

Hyvät geenit = kauniita lapsia. Harvoin kuninkaalliset on rumia.

[/quote]

Prinsessa Anne, Prinssi Charles, Ruhtinas Albert, Kuningatar Margareetta....

Vierailija
6/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on "vaan" ihan normaalin näköiset lapset, vaikka äitinsä silmissä kauneimmat (ok, ihanimmmat) ever. Ihan taviksia ollaan. Mutta rumaa lasta...sellaista en ole kyllä nähnyt. Enkä rumaa ihmistä muutenkaan. Muttta miten ylpeä olen, kun mun 3 vee sanoo, että mä olen ihana. Eli ne joiden mielestä joku lapsi on ruma, katsokaa peiliin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauniit vanhemmat ja sisarukseni olivat kauniita jo lapsena ja ovat edelleen, itse olin todella ruma lapsi ja teini mutta sitten aikuisena puhkesin kukkaan ja elätin itseni mallina kymmenisen vuotta.

 

Nyt olen itse äiti ja meidän esikoinen on poikkeuksellisen kaunis lapsi, tosin vasta ihan pieni taapero, lapsen isäkin on varsin komea pakkaus ;)

Vierailija
8/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien vanhempien mielestä omat lapset ovat kauniita, olivatpa miten rumia, tai siis anteeksi, ei-niin-kauniita tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti "rumista" lapsista tulee kauniita aikuisia. Ja missit esimerkiksi ovat hyväkroppaisia mutta monesti kasvoista ihan tavallisia mutta meikillä yms. Tehty kuvitelma kauneudesta.

Vierailija
10/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hankitut ominaisuudet eivät periydy jne...

 

http://youlawl.com/pdata/t/l-628.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten täällä ylikehutaan omia lapsia ja samalla itseään kauniiksi. Hyvä, että itsetunto on kohdallaan, mutta on jotenkin nolo lukea kuinka meidän nicopetteri ja janica ovat kauneimpia ja myös muut kehuvat heitä. Oksennus.

Vierailija
12/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anne Pohtamolla on kyllä hyvännäköiset lapset.

http://www.iltalehti.fi/perhe/200608014941113_pr.shtml

Vierailija
14/36 |
01.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet missit ovat rumia. Oikeasti kauniit naiset harvoin hakeutuvat missikilpailuihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärkein kauneuden kriteeri) ei lopputulos ole välttämättä yhtään kaunis. Ja huom, tässähän puhutuaan nyt yksinomaan ulkokuoresta, ihmisen ilmeet, eleet ja olemus vaikuttavat todella paljon siihen, koetaanko hänet kauniiksi vai ei.

Vierailija
16/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset ovat oman näköisiään, ei niitä voi luokitella kauniiksi ja rumiksi.

Vierailija
17/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti kuopus on suorastaan kaunis.

Vierailija
18/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kaunis vauva--->ruma aikuinen

Poikkeus ilmoittautuu.

Vierailija
19/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. isä on todella komea mies -> tyttö perii piirteensä isältään, jotka eivät sitten olekaan niin kauniit tytön kasvoissa.



Mutta joo; lapsen ulkonäkö ei sano vielä mitään siitä miltä näyttää aikuisena. Tunsin joskus yhden tosi ruman, siis ihan oikeasti ruman lapsen josta kasvoi kaunis nainen.

Vierailija
20/36 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan tahallisen ilkeä, paha ja pinnallinen ihminen on mielestäni ruma. Ulkoisesti ihmiset ovat vain erilaisia, ja jokainen on ainutlaatuinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi