Miksi tämä palsta on muuttunut näin huonoksi?
Ei ole enää pitkiin aikoihin legendaarisia ja hauskoja ketjuja eikä mitään asiapitoistakaan. Mihin ovat kaikki kivat av-mammat kadonneet?
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:14"]
Miten niin "muuttunut"? Ainahan tämä on ollut huono, vauva-lehden palsta on kuuluisa huonoudestaan
[/quote]
Niin mutta ennen tämä oli hyväl huononakin. Itse veikkaan syyksi miehiä...
[/quote]
Miesten vika, tottakai. Av-mamman vakiovastaus.
AAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
Nautin kun mammat sovittaa liivejä, runkkaan rituaarilla sitten Terv Oulusta
Milloin tämä palstan kulta-aika on ollut? On kyllä mennyt täysin ohi.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:24"]Minä aikanaan tein näitä hauskoja provoja ja osallistuin niihin, koska sain niin paljon iloa siitä että joku otti niistä kopin ja lähti viemään hommaa eteenpäin. :) Kiitos niistä, kotiäidin pieniä iloja oli nauraa nille pissit housuissa kun lapset oli päikkäreillä, niissä oli hyvä pöhinä. Meillä oli oma puistorinki jossa hekoteltiin samanlaisille jutuille, yhtä älyvapaata ja siksi niin ihanaa että niitä sai jatkaa netissäkin.
Enää en viitsi eikä onnistuisi. En edes osaisi enää tehdä hyvää provoa vaikka yrittäisin. Mut aina ilahdun jos näen että joku on tehnyt aloituksen kieli keskellä suuta ja aina peukutan. :)
[/quote]
Siis kieli poskessa
Taas meni väärin
Kyllä ne aikuiset naisetkin täällä ilkeilee ja kommentoi inhottavasti.
Kouluissa kesäloma. Taso on kieltämättä ihan pohjilla.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:42"]Kyllä ne aikuiset naisetkin täällä ilkeilee ja kommentoi inhottavasti.
[/quote]
Jep, tiedän parista perheenäidistä ( koska ovat kertoneet), että tulevat tänne purkamaan paineita kun ei ukolle uskalla eikä lapsille kehtaa. Koska eihän siellä oo oikeita ihmisiä, internetissä. Voi sanoo mitä vaan! Ihmetyttää.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:24"]
Minä aikanaan tein näitä hauskoja provoja ja osallistuin niihin, koska sain niin paljon iloa siitä että joku otti niistä kopin ja lähti viemään hommaa eteenpäin. :) Kiitos niistä, kotiäidin pieniä iloja oli nauraa nille pissit housuissa kun lapset oli päikkäreillä, niissä oli hyvä pöhinä. Meillä oli oma puistorinki jossa hekoteltiin samanlaisille jutuille, yhtä älyvapaata ja siksi niin ihanaa että niitä sai jatkaa netissäkin.
Enää en viitsi eikä onnistuisi. En edes osaisi enää tehdä hyvää provoa vaikka yrittäisin. Mut aina ilahdun jos näen että joku on tehnyt aloituksen kieli keskellä suuta ja aina peukutan. :)
[/quote]
Aika surkea elämä jos pitää tehdä provo viestejä keskustelupalstalle viihdyttääkseen itseään.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:42"]Kyllä ne aikuiset naisetkin täällä ilkeilee ja kommentoi inhottavasti. [/quote] Jep, tiedän parista perheenäidistä ( koska ovat kertoneet), että tulevat tänne purkamaan paineita kun ei ukolle uskalla eikä lapsille kehtaa. Koska eihän siellä oo oikeita ihmisiä, internetissä. Voi sanoo mitä vaan! Ihmetyttää.
[/quote]
Aika pelkuri nainen joka ei miehelleen uskalla sanoa mitä mieltä on asioista
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:24"]
Minä aikanaan tein näitä hauskoja provoja ja osallistuin niihin, koska sain niin paljon iloa siitä että joku otti niistä kopin ja lähti viemään hommaa eteenpäin. :) Kiitos niistä, kotiäidin pieniä iloja oli nauraa nille pissit housuissa kun lapset oli päikkäreillä, niissä oli hyvä pöhinä. Meillä oli oma puistorinki jossa hekoteltiin samanlaisille jutuille, yhtä älyvapaata ja siksi niin ihanaa että niitä sai jatkaa netissäkin.
Enää en viitsi eikä onnistuisi. En edes osaisi enää tehdä hyvää provoa vaikka yrittäisin. Mut aina ilahdun jos näen että joku on tehnyt aloituksen kieli keskellä suuta ja aina peukutan. :)
[/quote]
Aika surkea elämä jos pitää tehdä provo viestejä keskustelupalstalle viihdyttääkseen itseään.
[/quote]
Tiedätkö mitä. Olet saavuttanut aika vaikean asian. Olet idiootti, jonka jorinoille ei löydy ihan heti lyhyttä vastausta.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:11"]
Yksi syy on se, että joka toinen palstailija on suunnilleen 15-vuotias.
[/quote]
Niinpä tai sitten 4-kymppinen äijänkäppyrä.
Ennen täällä oli äitien juttuja.
[/quote]
Ja kummallisinta on se, että kumpaakaan ryhmää ei mitkään mammojen jutut kiinnosta, mutta täällä on silti pakko pyöriä.
[/quote]Tämä on yleiskeskustelupalsta. Itsekin sanoitte, ettei täällä ole mitään äitien juttuja enää.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:24"]
Minä aikanaan tein näitä hauskoja provoja ja osallistuin niihin, koska sain niin paljon iloa siitä että joku otti niistä kopin ja lähti viemään hommaa eteenpäin. :) Kiitos niistä, kotiäidin pieniä iloja oli nauraa nille pissit housuissa kun lapset oli päikkäreillä, niissä oli hyvä pöhinä. Meillä oli oma puistorinki jossa hekoteltiin samanlaisille jutuille, yhtä älyvapaata ja siksi niin ihanaa että niitä sai jatkaa netissäkin.
Enää en viitsi eikä onnistuisi. En edes osaisi enää tehdä hyvää provoa vaikka yrittäisin. Mut aina ilahdun jos näen että joku on tehnyt aloituksen kieli keskellä suuta ja aina peukutan. :)
[/quote]
Aika surkea elämä jos pitää tehdä provo viestejä keskustelupalstalle viihdyttääkseen itseään.
[/quote][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:49"][quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:42"]Kyllä ne aikuiset naisetkin täällä ilkeilee ja kommentoi inhottavasti. [/quote] Jep, tiedän parista perheenäidistä ( koska ovat kertoneet), että tulevat tänne purkamaan paineita kun ei ukolle uskalla eikä lapsille kehtaa. Koska eihän siellä oo oikeita ihmisiä, internetissä. Voi sanoo mitä vaan! Ihmetyttää.
[/quote]
Aika pelkuri nainen joka ei miehelleen uskalla sanoa mitä mieltä on asioista
[/quote]
Niinpä. Mutta näin se on.
Onko ihmisiä jotka käyvät av:lla JA kaksplusalla lukemassa/kommentoimassa? Vai ovatko ne kaksi eri koulukuntaa?
Miksi internetissä on niin vihaista porukkaa? (En tarkoita tämän ketjun porukkaa)
En tiedä, johtuuko sitten tuosta koululaisten kesälomasta, mutta todella moni keskustelu menee nykyään rumaksi nimittelyksi parin-muutaman keskustelijan kesken. Harmittaa varsinkin silloin, kun itse keskustelunaihe olisi mielenkiintoinen ja herättäisi kommentteja, mutta jossain vaiheessa se kääntyy jankkaamiseksi, kenellä on eniten hiekkaa värkissään.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:42"]Kyllä ne aikuiset naisetkin täällä ilkeilee ja kommentoi inhottavasti. [/quote] Jep, tiedän parista perheenäidistä ( koska ovat kertoneet), että tulevat tänne purkamaan paineita kun ei ukolle uskalla eikä lapsille kehtaa. Koska eihän siellä oo oikeita ihmisiä, internetissä. Voi sanoo mitä vaan! Ihmetyttää.
[/quote]
Ainahan täällä on provoiltu ja ilkeilty ja purettu huonoa oloa, mutta kyllä sen vaan huomaa, kun ketjussa on miehen mielipide.. Toki ennenkin joku tossu-timo on vastaillut sinne väliin, mutta ei siitä ole haittaa ollut. Miehen egon kasvatus ja itsensä kohotus paistaa vaan niin läpi.
Oli tämä pari vuotta sitten ihan erilainen. Ilkeilyä ym. toki oli, mutta aloitukset käsittelivät aikuisia naisia kiinnostavia aiheita, ei teinipaskaa tai miesasiamiesten provoja. Palsta meni pilalle, kun teinit valuivat tänne Demistä pitäen sitä liian lapsellisena itselleen, ja miesasiamiehet tekivät tästä törkypalstansa, kun kaikille muille palstoille on tullut rekkauspakko (paitsi S24:lle, mutta sitä kukaan ei enää lue surkean layoutin vuoksi).
Täällä myös eräs, joka teki paljon provoja 2000-luvun alkupuolelta aloittaen. Toki ne eivät olleet ilkeitä, mutta kyllä tuli vipinää mammoihin monissa ketjuissa. Olin itsekkin ihan koukussa tähän palstaan, kyllä oli hauskaa. En edes enää muista nimimerkkiäni. Kirjautunut en ollut, mutta kuitenkin välillä iskin nikin perään. Nykyään en käy täällä lainkaan. Nyt vahingossa osuin, kun eräässä lastensuojelun uhrit ryhmässä oli linkki tähän.
Siinäpä onkin mieleniintoinen ryhmä. Olen hyvin hämmästynyt monista kirjoitteluista.
Joukossa on varmasti ihmisiä, joilta ei olisi pitänyt ottaa lasta pois. Joukossa myös niitä, joita olisi pitänyt auttaa avotoimenpiteillä. Joukossa on myös niitä, joiden lapset olisi tutkia mahdollisten sairauksien vuoksi. Joukossa on myös niitä, joilta lapset ollut hyvä ottaa pois.
Myös itselläni on kokemus läheltä liippavasta tapahtumasta. Oma lapseni sairastui masennukseen murrosiässä. Tyttöä hoidettiin aluksi ratapolilla, mutta tyttö kieltäytyi yhteistyöstä.
Tyttö meni Hesperiaan akuutille osastolle, jossa vointi parani huomattavasti. Tyttöä tuettiin, arkaa tyttöä opetettiin liikkumaan bussilla, vietiin pysäkille. Harrastusta tuettiin ja tyttö saatiin avautumaan ja alkoi osallistua ryhmätoimintaan. Tyttö myös alkoi istua Hesperian koulun tunneilla.
Osastolta tuli sitten kotoutus ja ratapoli oli sitä mkeltä, että syytä vielä kokeilla Auroran osastoa. Tyhmänä suostuin. Paikka oli aivan kauhea. Siellä lapsia ainoastaan rankaistiin ja kasvatettiin kurilla ja säännöillä. Tyttö meni todella huonoon kuntoon, koska ei saanut psykiatrista apua. Alkoi suunnattomat raivokohtaukset, kieltäytyi syömöstä, alkoi hajottaa laseja, harrastukset kiellettiin, tyttö ei mennyt kouluun. Lopulta tyttö kotiutettiin, koska äntä ei muka pystytä auttamaan.
Lääkärit olivat kokoajan sitä mieltä, että tyttö sijoitettava, jotta saadaan täydet tukitoimenpiteet käyttöön, mutten niitä ei saada.
Meillä onneksi oli järkevä lastensuojelutyöntekijä, joka ei suostunut. Sanli, että tytön kotiolot ovat hyvät. Lastensuojelu kävinkerran viikossa kotona juttelemassa tytön kanssa, koska olimlähes ainoita, joka sai tyttöön kontaktin.
Eli ihan aidosti, huostaanottoja ja sijoituksia suositellaan aivan väärin perustein. Se kannattaa uskoa.
Mutta kyseisellä palstalla on myös huuhaa ihmisiä. Eräs väittää, että lapset otettiin huostaan, koska miesmalli puuttui. Niin varmaan..
Siellä on myös siis ihmisä, jotka eivät tajua omaa tilannettaan ja se ei auta, että heitä hhaukutaan. Saattaa olla vakavaa sairautta takana. Eli suosittelen suodattamaan osan kertomuksista.
Terveiset lastensuojelun uhrit palstalle. Ette tunne minua, olen taustailija.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:14"]
Miten niin "muuttunut"? Ainahan tämä on ollut huono, vauva-lehden palsta on kuuluisa huonoudestaan
[/quote]
Niin mutta ennen tämä oli hyväl huononakin. Itse veikkaan syyksi miehiä...