Lappi on suomen wt
Jo suomen osat olisivat tyylisuuntauksia niin mitä ne olisivat?
Kommentit (11)
Koko Suomi on yksi kämänen paskakikkare. V*tuttaa etten syntynyt USA:han.
Jos se vähääkään aloittajaa lohduttaa, niin me lappilaiset itse emme piittaa pätkääkään siitä, olemmeko teidän mielestänne wt vai mitä. Kunhan vaan turistirysissä riittää väkeä ja työtä ainakin sesonkeina, saatamme sietää teitä etelän veteliä.
Lappi ei oikein istu wt ajatukseen. Wt:ssä on paljon feikkiä ja kaljakuppilaa. Nuo ei mielestäni ihan suoraa kuvaa lappia.
Wt tarkoitti alunperin valkoista ihmistä, joka eli kuten neekeri, vuokra-asunto ja yh.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:17"]Wt tarkoitti alunperin valkoista ihmistä, joka eli kuten neekeri, vuokra-asunto ja yh.
[/quote]miten vuokra-asunto elää?
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:27"]Koko Suomi on yksi kämänen paskakikkare. V*tuttaa etten syntynyt USA:han.
[/quote]
Voithan muuttaa sinne Uuesaahan.
Ai, mun mielestä pohjoisen ihmiset ovat olleet aivan ihania. Jotenkin just mun makuun rehellisiä, jäyhiä, muttei töykeitä. Tästä poikkeuksena Kemi, jossa mut uhattiin hakata koska olen Helsingistä... kolme kertaa. Olin muuten 10-vuotias silloin.
Noin muuten, en ole koskaan tavannut niin mutkattoman ystävällistä väkeä. Jotenkin huokuu sellainen asiat asioina -meininki.
T. Etelän vetelä (sydämeltään wt?)
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:17"]Wt tarkoitti alunperin valkoista ihmistä, joka eli kuten neekeri, vuokra-asunto ja yh.
[/quote]
Juontaa juurensa jo Tuulen viemää-leffan aikoihin. Jo silloin oli jako isäntämiehet vs. orjat+wt. Wt:t kelpasivat tykinruoaksi Abea vastaan.
[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:24"]Ai, mun mielestä törkeät ihmiset ovat olleet aivan ihania. Jotenkin just mun makuun juntteja, jäyhiä, muttei kivoja. Tästä poikkeuksena Pöljä, jossa mut uhattiin hakata koska olen Äitini perseestä. kolme kertaa. Olin muuten 22 vuotias silloin.
Noin muuten, en ole koskaan tavannut niin mutkattoman kuraa väkeä. Jotenkin huokuu sellainen wt -meininki.
T. Etelän vetelä kökkö
[/quote]
Lappi? Mun mielestä Kymenlaakso on wt-kulttuurin keskus
Etelä-Pohjanmaa on wt, ei lappi.