Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lappi on suomen wt

Vierailija
25.07.2015 |

Jo suomen osat olisivat tyylisuuntauksia niin mitä ne olisivat?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-Pohjanmaa on wt, ei lappi.

Vierailija
2/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Suomi on yksi kämänen paskakikkare. V*tuttaa etten syntynyt USA:han.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se vähääkään aloittajaa lohduttaa, niin me lappilaiset itse emme piittaa pätkääkään siitä, olemmeko teidän mielestänne wt vai mitä. Kunhan vaan turistirysissä riittää väkeä ja työtä ainakin sesonkeina, saatamme sietää teitä etelän veteliä.

Vierailija
4/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi ei oikein istu wt ajatukseen. Wt:ssä on paljon feikkiä ja kaljakuppilaa. Nuo ei mielestäni ihan suoraa kuvaa lappia. 

Vierailija
5/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wt tarkoitti alunperin valkoista ihmistä, joka eli kuten neekeri, vuokra-asunto ja yh.

Vierailija
6/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:17"]Wt tarkoitti alunperin valkoista ihmistä, joka eli kuten neekeri, vuokra-asunto ja yh.
[/quote]miten vuokra-asunto elää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 02:27"]Koko Suomi on yksi kämänen paskakikkare. V*tuttaa etten syntynyt USA:han.
[/quote]

Voithan muuttaa sinne Uuesaahan.

Vierailija
8/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, mun mielestä pohjoisen ihmiset ovat olleet aivan ihania. Jotenkin just mun makuun rehellisiä, jäyhiä, muttei töykeitä. Tästä poikkeuksena Kemi, jossa mut uhattiin hakata koska olen Helsingistä... kolme kertaa. Olin muuten 10-vuotias silloin. 

Noin muuten, en ole koskaan tavannut niin mutkattoman ystävällistä väkeä. Jotenkin huokuu sellainen asiat asioina -meininki. 

T. Etelän vetelä (sydämeltään wt?)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:17"]Wt tarkoitti alunperin valkoista ihmistä, joka eli kuten neekeri, vuokra-asunto ja yh.
[/quote]

Juontaa juurensa jo Tuulen viemää-leffan aikoihin. Jo silloin oli jako isäntämiehet vs. orjat+wt. Wt:t kelpasivat tykinruoaksi Abea vastaan.

Vierailija
10/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.07.2015 klo 10:24"]Ai, mun mielestä törkeät ihmiset ovat olleet aivan ihania. Jotenkin just mun makuun juntteja, jäyhiä, muttei kivoja. Tästä poikkeuksena Pöljä, jossa mut uhattiin hakata koska olen Äitini perseestä. kolme kertaa. Olin muuten 22 vuotias silloin. 

Noin muuten, en ole koskaan tavannut niin mutkattoman kuraa väkeä. Jotenkin huokuu sellainen wt -meininki. 

T. Etelän vetelä kökkö
[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
25.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lappi? Mun mielestä Kymenlaakso on wt-kulttuurin keskus

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi