Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsee nykyään suljetulle psykiatriselle osastolle

Vierailija
08.07.2015 |

Kysyy hän.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinnekö haluat

Vierailija
2/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan osastoja ollaan lopetettu ja täälläkin tulee joskus mieleen että jotkut kuuluisi sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen on muutamia keinoja, mutta taidan pitää tietonani... :D

(Oikeesti, siellä on hiton tylsää, ei kannata koettaa)

Vierailija
4/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin lähetteellä.

Vierailija
5/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheiseni ainakin pääsi, kun sai about täydet masennustestistä ja suunnitteli itsemurhaa.

Vierailija
6/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan sinne on päässyt vasta sitten, kun oikeasti tapahtuu jotain kamalaa = itsemurhayritys. Aika retuperällä on nykyään Suomen mielenterveyshuolto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 02:27"]Oman kokemukseni mukaan sinne on päässyt vasta sitten, kun oikeasti tapahtuu jotain kamalaa = itsemurhayritys. Aika retuperällä on nykyään Suomen mielenterveyshuolto.
[/quote]
Mahtuuko kaikki silloinkaan. Ainakaan jonottamatta.

Vierailija
8/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappamalla jonkun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti :D Viimeksi eilen lekuri kysyi hakuanko suljetulle ja sanoin et en. En just nyt kun siellä on ollut huonoa palvelua. Mies lähti matkoille viikoksi. Aattelin oikein rentoutua. Viimeksi mut heitettii ulos suljetulta. Kuulemma käytän sitä lepokotina :D

Vierailija
10/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saamalla psykoosin! Itse yleensä silloin on sellaisessa tilassa, ettei sitä tajua, vaan läheiset sitten toimittavat hoitoon. 

Sitä en osaa neuvoa, miten psykoosiin pääsee, jos ei ole mielisairautta. Ehkä vetämällä kaksin käsin joitain nappeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse psykoosissakaan jos ei ole vaaraksi eikä halua lähteä. Mies oli 3kk psykoosissa keväällä ja mitään hoitoa ei saanut kun ei halunnut ottaa vastaan. Mull on näitä minipsykooseja tai psykoottisuutta ja en mee hoitoon jos en halua.

Vierailija
12/12 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisu itsesi alsti ja lähde kaupuniglle, jo irtoaa paikka suljetulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi