Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tämä palsta on muuttunut näin huonoksi?

Vierailija
15.07.2015 |

Ei ole enää pitkiin aikoihin legendaarisia ja hauskoja ketjuja eikä mitään asiapitoistakaan. Mihin ovat kaikki kivat av-mammat kadonneet?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin "muuttunut"? Ainahan tämä on ollut huono, vauva-lehden palsta on kuuluisa huonoudestaan

Vierailija
42/45 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 syy on se, että joka päivä joku avaa keskustelun aaveen huonoudesta nykypäivänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa kai täällä miehetkin olla?

Vierailija
44/45 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut täältä monta kuukautta poissa. Siksi.

Nyt yritän kirjoittaa vuoroon vakavia, sitten taas hauskoja, ja välipalaksi lämpimiä. Mutta yksikseen on paha keskustella.

Vierailija
45/45 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aikanaan tein näitä hauskoja provoja ja osallistuin niihin, koska sain niin paljon iloa siitä että joku otti niistä kopin ja lähti viemään hommaa eteenpäin. :) Kiitos niistä, kotiäidin pieniä iloja oli nauraa nille pissit housuissa kun lapset oli päikkäreillä, niissä oli hyvä pöhinä. Meillä oli oma puistorinki jossa hekoteltiin samanlaisille jutuille, yhtä älyvapaata ja siksi niin ihanaa että niitä sai jatkaa netissäkin.

Enää en viitsi eikä onnistuisi. En edes osaisi enää tehdä hyvää provoa vaikka yrittäisin. Mut aina ilahdun jos näen että joku on tehnyt aloituksen kieli keskellä suuta ja aina peukutan. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi