Miksi tämä palsta on muuttunut näin huonoksi?
Ei ole enää pitkiin aikoihin legendaarisia ja hauskoja ketjuja eikä mitään asiapitoistakaan. Mihin ovat kaikki kivat av-mammat kadonneet?
Kommentit (45)
Täällä ei ole enää pitkään aikaan ollut hauskoja ketjuja. Itse jäin koukkuun Niinistöketjun aikaan, kuuden vuoden kuuliaisuus. Samoin instagram-pentagram-ketju ja telakoituminen, huh huh kyllä sai nauraa! Mahtavaa verbaalista ilotulitusta! Nyt palstalla kukkoilee naisvihaaja, jankkaaja ja tosiaan nää HÖHÖHÖ-XDXD-:3 -teinit.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:38"]
Milloin tämä palstan kulta-aika on ollut? On kyllä mennyt täysin ohi.
[/quote]
no mielestäni joskus 5v sitten oli hyvää aikaa. Nyt parin vuoden aikana mennyt vain alaspäin. ap
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:48"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:24"]
Minä aikanaan tein näitä hauskoja provoja ja osallistuin niihin, koska sain niin paljon iloa siitä että joku otti niistä kopin ja lähti viemään hommaa eteenpäin. :) Kiitos niistä, kotiäidin pieniä iloja oli nauraa nille pissit housuissa kun lapset oli päikkäreillä, niissä oli hyvä pöhinä. Meillä oli oma puistorinki jossa hekoteltiin samanlaisille jutuille, yhtä älyvapaata ja siksi niin ihanaa että niitä sai jatkaa netissäkin.
Enää en viitsi eikä onnistuisi. En edes osaisi enää tehdä hyvää provoa vaikka yrittäisin. Mut aina ilahdun jos näen että joku on tehnyt aloituksen kieli keskellä suuta ja aina peukutan. :)
[/quote]
Aika surkea elämä jos pitää tehdä provo viestejä keskustelupalstalle viihdyttääkseen itseään.
[/quote]
Aika surkea elämä, jos pitää ilkeillä toisillre keskustelupalstalla viihdyttääkseen itseään.
Olen ihmetellyt, että nämä sivut on tehty raskaana oleville ja perheellisille. Keskustelut saavat kuitenkin jo lukijan melkein hyppäämään parvekkeelta. Aina esim. Sotaa, väkivaltaa yms. Milloin jotain mikä voisi todella hyödyttää perheellisiä. Voisiko olla erikseen joku valituspalsta tai uhkakuvien palsta...
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:33"]Olen ihmetellyt, että nämä sivut on tehty raskaana oleville ja perheellisille. Keskustelut saavat kuitenkin jo lukijan melkein hyppäämään parvekkeelta. Aina esim. Sotaa, väkivaltaa yms. Milloin jotain mikä voisi todella hyödyttää perheellisiä. Voisiko olla erikseen joku valituspalsta tai uhkakuvien palsta...
[/quote]
Täällä on erikseen vauvasivut. AV = aihe vapaa
Siis paskahan tää palsta on, mutta ei se tuohon liity. Aina voi myös lähteä. Itse käyn korkeintaan kerran viikossa lukaisemassa, enkä ees klikkaa provoketjuja.
Edellä mainittujen lisäksi vituttaa provohuutelijat. Monta kiinnostavaa keskustelua on mennyt pilalle, kunn jollekin tyhmälle jankkaajalle on pitänyt todistella, ettei hän ole ylivertaisen fiksu, koska keksi huutaa provo. Näillä on vielä taipumus takertua ihan älyttömiin yksityiskohtiin.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 10:07"]
Täällä ei ole enää pitkään aikaan ollut hauskoja ketjuja. Itse jäin koukkuun Niinistöketjun aikaan, kuuden vuoden kuuliaisuus. Samoin instagram-pentagram-ketju ja telakoituminen, huh huh kyllä sai nauraa! Mahtavaa verbaalista ilotulitusta! Nyt palstalla kukkoilee naisvihaaja, jankkaaja ja tosiaan nää HÖHÖHÖ-XDXD-:3 -teinit.
[/quote]
Juuri näin. Pitäisiköhän alkaa puhumaan sivistyssanoilla, niin päästäisiin näistä eroon? Väsyisivät, kun pitäisi googlettaa joka toinen sana. ;)
Voihan täältä lähteä joku vastasi. No totta kai voi mutta silti on ikävä vanhaa, hyvää palstaa. Muistatteko esim. nimimerkin Borgå72? tai ylipäänsä ne kaikki hulvattomat ketjut? Nauroin vedet silmissä ennen, nyt ei enää naurata :(
Jaa että milloin tämä palsta on fiksu ollut ?
Millainen on miesasiamies?
Kysyy tavallinen mies. Tai ainakin muna ja kivekset löytyvät.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:09"]
Jaa että milloin tämä palsta on fiksu ollut ?
[/quote]
noe hket ole ollut niihin aikoihin täällä. Ei tietty maailman fiksuin mutta sentään hauska. Nyt ei ole kumpaakaan.
Minusta syy on miesten niin kuin aina.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 00:48"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:24"]
Minä aikanaan tein näitä hauskoja provoja ja osallistuin niihin, koska sain niin paljon iloa siitä että joku otti niistä kopin ja lähti viemään hommaa eteenpäin. :) Kiitos niistä, kotiäidin pieniä iloja oli nauraa nille pissit housuissa kun lapset oli päikkäreillä, niissä oli hyvä pöhinä. Meillä oli oma puistorinki jossa hekoteltiin samanlaisille jutuille, yhtä älyvapaata ja siksi niin ihanaa että niitä sai jatkaa netissäkin.
Enää en viitsi eikä onnistuisi. En edes osaisi enää tehdä hyvää provoa vaikka yrittäisin. Mut aina ilahdun jos näen että joku on tehnyt aloituksen kieli keskellä suuta ja aina peukutan. :)
[/quote]
Aika surkea elämä jos pitää tehdä provo viestejä keskustelupalstalle viihdyttääkseen itseään.
[/quote]
Totta, jos provo on surkea tai jos sen tehtävä on loukata jotakuta. Mun provot, ja ylipäänsä ne muut sen ajan hyväntuuliset provot olivat aidosti hauskoja ja hyvin tehtyjä. Ne eivät loukanneet ketään. Sadat ihmiset sai niistä hyvän mielen itselleen.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 13:15"]
Millainen on miesasiamies?
Kysyy tavallinen mies. Tai ainakin muna ja kivekset löytyvät.
[/quote]
Semmoinen joka vänkää vastaan kun kaikille pitäisi olla selvää että nainen on aina uhri, ja syy on aina miehen.
Eli nyt minäkin olen sitten semmoinen, olin sitten nainen tai mies.
Yksi syy on se, että joka toinen palstailija on suunnilleen 15-vuotias.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:11"]
Yksi syy on se, että joka toinen palstailija on suunnilleen 15-vuotias.
[/quote]
Niinpä tai sitten 4-kymppinen äijänkäppyrä.
Ennen täällä oli äitien juttuja.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:11"]
Yksi syy on se, että joka toinen palstailija on suunnilleen 15-vuotias.
[/quote]
Niinpä tai sitten 4-kymppinen äijänkäppyrä.
Ennen täällä oli äitien juttuja.
[/quote]
Juuri näin.
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:12"]
[quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 21:11"]
Yksi syy on se, että joka toinen palstailija on suunnilleen 15-vuotias.
[/quote]
Niinpä tai sitten 4-kymppinen äijänkäppyrä.
Ennen täällä oli äitien juttuja.
[/quote]
Ja kummallisinta on se, että kumpaakaan ryhmää ei mitkään mammojen jutut kiinnosta, mutta täällä on silti pakko pyöriä.
Kyllä tää vaan oli tosiaan erilainen palsta ennen. Ilkeilyä oli ennenkin, mut järkeviä aloituksia suhteessa enemmän. Ainoa kunnon jankkaaja taisi olla läskijankkaaja, ja sitten tää yksi joka silloin jo stalkkasi hoitohenkilökuntaansa. Ei ollut näitä miesasiamiehiä, mamujankkaajia, kannabisjankkaajaa ja teinilaumoja. Tää palstahan muuttui silloin, kun Sanoma linkitti tän Iltasanomien sivustolle ja ohjas tänne kaiken sen kuonan joka ennen velloi niiden omalla keskusteluapalstalla.