Iltaa istumaan tyttöporukalla, mitä oli ylläsi viimeksi/laitat seur kerralla?
Kommentit (11)
En ole ikinä päässyt istumaan iltaa tyttöporukalla.
Yksin minun pitäisi mennä jos meinaisin baariin, eikä se taida oikein kannattaa. Se on se ja sama mitä on päällä.
No viime kerralla oli kesävaatteet, ens kerralla saattaa olla lämpimämmät vaatteet. Syksyä kohti menossa.
Viimeksi oli punainen lyhyehkö hame ja raidallinen toppi, kiilakorkosandaalit. Semmoinen vähän seilorihenkinen asu. Oli kesä ja lämmin. Syksyllä ja talvella mekko tai hame, sukkikset ja toppi, sekä tietty neuletta ja takkia tarpeen mukaan.
Viimeksi kesäkuussa: kukkamekko, (teko)nahkatakki ja tennarit.
Seuraava kerta tulossa lokakuussa (kyllä, nämä on pakko kalenteroida ajoissa): en tiedä vielä mitä laitan päälle, fiiliksen mukaan. Varmaan taas joku mekko, muttei niin kesäinen. Tai sitten farkut ja pusero.
Miksi kyselet?
Olisipa kiva sellainen tyttöjen ilta. Minulla on läjäpäin mekkoja, joku niistä päälle vaan.
Minihame ilman pikkareita.
Voi baarin vessassa kumartua antamaan takaapäin.
Mulla oli yökkäri ja villasukat.
Mutta me oltiin mökillä. Eikä oltais lähdetty mihinkään baariin, vaikka oltais oltu kaupungissakin. Ei kiinnosta sellainen tippaakaan, mutta me ollaankin jo nelikymppisiä muumioita, mukavuus ja rentous menee kaiken muun edelle 😂
Mulla oli mustat kapeat housut ja musta pitsipusero+blazeri joka edestä avoin eli ei napeilla kiinni.
.