Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2010 MAALISVAUVA

03.06.2009 |

Itse olen siirtynyt jo maaliskuisesta haaveilemaan mekkojen alettua. tervetuloa mukaan muutkin maaliskuun mussua toivovat.

Kommentit (227)

Vierailija
41/227 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tällä kertaa onnistuu. Peukut sulle! =)

Mä en taida vielä ainakaan muutamaan päivään testaa uudestaan. Nyt oikeasti odotan et alkaako ne menkat sittenkin ja jos ei ala ens viikon puolella kuulua niin sit testaamaan. Täällä ramppaan koko ajan veskissä, mut ei oo enää ees menkkojen alun oireilua. Mulla on yleensä melko kipeänä alaselkä ja vatsa edeltävänä sekä ekana päivänä, sit alkaa helpottaa.

Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikonloppua! Koitetaan olla stressaamatta =)

Omppulin äiti

Vierailija
42/227 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti löysi minut sittenkin.:<

Lämpimät onnittelut kisulle ja peukkuja omppulin äidille! Koitan viedä kollektiivisesti kaikilta vielä jännittäviltä tädin mukanani tuonne huhtikäpysten pinoon.

Jaana kp 2/28 yk3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/227 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsinpähän vihdoin kirjautumaan sisään tänne taas! Kone herjasi muutaman päivän väärää salasanaa. Tulin kurkkaamaan, että mikä tilanne on täällä maalismuruissa.

Ihania uutisia täällä olikin eli tuhannesti onnea Kisu! Toivotaan todella, että pieni pysyy matkassa!

Omppulin äidille ja maalismurulle tsempit viimeisille piinailupäiville. Toivotaan, että se plussa paukahtaa teillekin testiin ihan pian!

Jaanalle pahoittelut! Huhtikuisissa jatkuu yritys! Pää pystyyn!

Täällä mennään alkukierron tylsissä päivissä. Ensi viikolla pitäisi viimeistään sitten aktivoitua. :)

- Jolanda kp 9/31

Vierailija
44/227 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

wilukissa onnea plussasta!

omppulin äiti, hyvä hyvä, pidä vaan se täti poissa.

jaanalle pahoittelut ettet onnistunut tätiä pakoilemaan.

kiitos sw vinkistä.

Täti yhä pois, tänään 28/26-28. Jos maanantaina testaisi ja jos apteekin testit näyttää yhä negaa, testaan kuukauden päästä vasta :D niih. Tai sitten heti tilaan niitä herkempiä testejä tiistaiksi...

MaalisMuru

Vierailija
45/227 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs tätiä odottelin saapuvaksi jo eilen(olisi ollut sama kun viime kierto)mutta eipä ole näkynyt vieläkään toki on joskus ollut 5 viikkoa kierto mutta kun nyt on jo useamman päivän ajan ollut menkkakivutkin...Eli en odottelisi edes vielä saapuvaksi jos ei noita kipuja olis ollu...

Testin tein aamulla ja siitä tuli nega onko muuten muilla kokemusta raskauskeijun testeistä?kun sieltä tilasin tarjouspaketin oliko jotain 9,95 10kpl eli niillä oon ny testaillu...

Oireita oon kyl löytäny muitaki eli rinnat aremmat mielestäni kun yleensä on siis ennen menkkojakin arat mutta ei mielestäni näin arat koskaan ja ällö olo välillä sekä alamahassa outoa nippailua kiukkunenki oon mut oon ollu kyl viimesen kuukauden ajan jo:D Mutta toki kaikki voi olla oman mielikuvituksen tuotetta elikkäs odotellaan josko se täti suvaitsis huomenna saapua..

Ja katsotaan pääseekö meistä vielä joku o-puolelle toivotaan;)

Vierailija
46/227 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHANIA UUTISIA KISU!!! Onneksi olkoon todella paljon, mieletöntä =))) Mäkin pääsen kohta testaa jo ellei täti ehdi ensin, mulla on kp 24/28..

fantasy

47/227 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla kun plussailette! Täällä vielä odotellaan...

Vierailija
48/227 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanpa pyörähtää tänään apteekin kautta.

Täti pysyy poissa, nyt menossa 29/26-28.

Voi kun saisi siirtyä tuonne odottajien puolelle, toisaalta täällä on monta muuta jotka ovat toivoneet sitä plussaa kauemmin entä minä (yk1 siis) joten heille toivon sitä plussaa kuitenkin enemmän :) Meillä kuiten jo 4 onnellista odotusta takana, viidettä siis kuumeillaan.

katzu86, koska pääset testaamaan sinä?

Mukavaa päivää!

MaalisMuru

49/227 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan sitä mennä vaikka "heti" testailemaan, mutta kun en uskalla. Nyt on menossa kp 31 ja kierto on ollut hiukan sekasin, ollut 28-39, et kyllä täs viel odotellaan ja toivotaan ettei täti ilmaannu. Tilasin netistä testejä ja ne pitäis tulla ens viikolla, ni josko sitten testailis. Ei vaan viitti "turhaan" testailla, ku parina viime kuukautena on käyny just niin, ku testaa ni samana päivänä täti tulee..

En tiedä aavistaako tuttavat jotenki et yritetään isännän kanssa vauvaa, ku monet on ihan tässä parin viikon sisällä kysyny et koska hankitaan lapsia jne :) Voi kun oliskin ihanaa saada sanoa et ei tarvi enään hankkia, kun on jo tulossa :)

Vierailija
50/227 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vaan ilmotteleen, että siirryn nyt ihan oikeasti huhtipinoon..tai sit en ehkä kirjottele tänne ollenkaan niin jospa jäis vauvanteon miettiminen vähän vähemmäksi (ja toimintaan vois panostaa enempi ;)). Kyllä oli julmaa kuurupiiloa menkkojen kanssa tällä kertaa.. nyt siis ihan tosissaan menkat.

Parempaa onnea muille!

Omppulin äiti

Vierailija
51/227 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muille tässä kuussa plussanneille. :)

Voisitte lähettää ne plussatuulet seuraavaksi meille tonne huhtipinoon. Kuhan ensin muut tämän kuun jännäilijät ovat plussanneet.

Mansikkainen kp 23/29?

Vierailija
52/227 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli niin se sitten saapui yöllä(yleensä kyl aina vasta aamulla)ja on kyllä heti sen verran vuotoa ettei jäänyt epäilystäkään että mitä on...

Nyt ei sitten auta kun uutta yritystä kehiin:)Eli siirryn siis huhtikuisiin tai paremminkin ajattelin tehdä saman kun omppulin äiti elikkäs yritän olla ajattelematta liikaa koko vauvahanketta eli siis siihen parempi kun ei käy täälä hetkeen..viimeksi se ei oikein onnisunut mutta tälläkertaa yritän välttää kiusauksen ja olla tulematta tänne..Mutta tsemppiä muille yritykseen ja nähdään myöhemmin!yritän ainakin tämän koko yrityskierron pysyä poissa:)

yk8 kp 1/27-35(niin mä varmaan lasken erilailla ku suurin osa eli merkkasin nyt tuohon ykkösen vaikka siis normaalisti lasken et se 1 päivä menny vasta sit huomenna)

Vierailija
53/227 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurvasi tännekkin:( Eli niin se sitten saapui yöllä(yleensä kyl aina vasta aamulla)ja on kyllä heti sen verran vuotoa ettei jäänyt epäilystäkään että mitä on...

Nyt ei sitten auta kun uutta yritystä kehiin:)Eli siirryn siis huhtikuisiin tai paremminkin ajattelin tehdä saman kun omppulin äiti elikkäs yritän olla ajattelematta liikaa koko vauvahanketta eli siis siihen parempi kun ei käy täälä hetkeen..viimeksi se ei oikein onnisunut mutta tälläkertaa yritän välttää kiusauksen ja olla tulematta tänne..Mutta tsemppiä muille yritykseen ja nähdään myöhemmin!yritän ainakin tämän koko yrityskierron pysyä poissa:)

yk8 kp 1/27-35(niin mä varmaan lasken erilailla ku suurin osa eli merkkasin nyt tuohon ykkösen vaikka siis normaalisti lasken et se 1 päivä menny vasta sit huomenna)

Vierailija
54/227 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä vikana kun ensin viesti ei näkynyt ja kun laitoin uuden tuli se edellinenkin näkyviin yritin kyllä muokata tuota toista pois mutta en päässyn muokkaukseen niin on nyt sitten melkein sama viesti 2 kertaa..

Vierailija
55/227 |
20.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...naiset tosi paljon onnitteluista. Tein eilen aamusta uuden testin ja sain siihen sitten ihanan vahvan viivan jo kontrolliviivan viereen, eli raskaana ollaan! Viime kierron jäljilta vaan kovin jännittää, että jaksaako pieni pysyä mukana ja WC reissut ovat aika raastavan jännittäviä! Lievä pahoinvointi, pieni väsymys, WC:ssa juokseminen ja rintojen vihlominen muistuttaa kuitenkin raskaudesta.

Pahoittelut Jaanalle, omppulin äitille ja havelle!

Fantacy plussatuulia sinne puuhkun. Sulla olisi la sitten ihan huhti alussa eikö niin?

Onkos täällä enää muita piinaajia? Mikä on maalismurun ja kazun tilanne? Joko olette testanneet

kisu 4+1

Vierailija
56/227 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisulle paljon tarrasukkia matkaan =)!! Varmaan mulla ois la siinä huhtikuun alussa joo, en ole laskenut tarkkaa päivää... Onko sulla sitten maaliskuun lopussa? Mä meinaan perjantaina testaa ellei täti ehdi ensin.. Jotain outoja kipuja mahassa kyllä on, mutta voi olla että menkat alkamassa.. Yleensä mulla vaan ei ole menkkakipuja, mutta tuo edellinen km voi tietenkin vielä sekoittaa tuntemuksia.. Zemppiä o-puolelle !!!

fantasy kp 27/28 (yk2 km:n jälkeen)

Vierailija
57/227 |
21.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kisu, olen kyllä onnellinen puolestasi!

Samalla surullinen omasta puolesta, kun täti tollai viivytteli ja antoi olettaa, mutta paikallehan se mokoma hypähti, kavalasti vaik miten jalat ristissä elelin.

Pomppaan siis huhtikuisiin!

MaalisMuru

58/227 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotelllaan vielä et koska täti löytää meidät. Eilen illalla oli vähän merkkejä ilmassa, mut tarvii toivoo ettei tuu tätejä tänne :D

Täällä olis jo kp 34 menossa...

Vierailija
59/227 |
22.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuhannesti onnea kaikille plussanneille!!! Erityisesti onnea Kisulle, teillä kanssa takana yritystä jo jonkin aikaa ja vastoinkäymisiä, nyt tarrasukkia vauvalle, että pysyy matkassa loppuun asti!

Emma

60/227 |
23.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulihan se täti tännekkin :( Olis kyllä voinut pysyy poissa... Taidan kans siirtyä tonne huhtikuisiin...