SUURPERHEKUUMEILIJOIDEN KESÄKUU
Kommentit (85)
Me päätettiin sitten miehen kanssa, että kyllä se viides saa tulla jos on tullakseen! IIIIK ! Kyllä sitä ihminen on hullu. Juuri kun alkanut kuopuksen kanssa helpottaa niin haluaa taas saman ruljanssin aloittaa uudestaan. Jos tästä kierrosta jo nappaa, niin LA tulee olemaan maaliskuun loppua. Minulle tehdään myös ultra todella aikaisin aina, kun on takana yksi kuollut sikiö. Kaiken piti olla hyvin, mutta viikolla 13 pikkuisen sydän ei enää lyönyt. jouduin tyhjennykseen/kaavintaan eikä se mennyt ihan suunnitelmien mukaan, mutta siitä myöhemmin...
Ihanaa kun on alet! Tekisi mieli ostella jotain vaatetta jo (!!) minulla kun masu alkaa näkyä tosi nopeaa. Nyt päätettiin ettei kerrota kenellekään, saavat itse huomata ja ihmetellä että VIELÄKÖ mekin lisää lapsia tehdään.
katjalah, kyllähän miehesi veljenperhe ehtii vielä raskautua sinä aikana kun sinäkin odotat ;) kun mietit sitä että olisi ollut niin kiva odottaa yhtäaikaa.
Kukas täällä kertoi ompelevansa pikkuvaippoja? Täällä olisi sitten sama homma edessä.
iuiu, tuo tunne on varmasti kaikilla jossain vaiheessa että haluaako sittenkään vauvaa vai ei. Vaikka yritystä olisi kauankin takana, on se kuiten niin (ihanan?) peruuttamatonta. Se kuuluu asiaan, samoin kun raskauden loppuvaiheessa välillä odottaa synnytystä kuin kuuta nousevaa ja välillä toivoo että olisipa vielä hetken vielä sisällä :)
Mukavaa päivänjatkoa kuumeilijat ja odottajat.
MaalisMuru :)
Pitäis tästä lähteä noiden kahden kotonaolijan kanssa ulos, mutta äkkiä muutama rivi... Kahden kanssa on oikeesti paljon rankempaa kuin neljän! Etenkin, kun tuo nelivuotias koko ajan painostaa tekemään jotain kanssaan, kun isot pojat ei ole seurana.
Tästä ikäerosta vielä. Mua ei niinkään pelota tilanne uuden vauvan synnyttyä kuin tämä raskausaika. Etenkin kun sen kakkosen keskosuuden jälkeen raskaudet on olleet just sitä jännäämistä että päästään turvallisille viikoille... Viime syksynäkin olin ihan pois pelistä noin rv24 alkaen, kun jouduin viettämään aikaa vuodelevossakin toisinaan.
Nyt kun on yksi ihan kannettavakin vielä... No, turha surra tuota nyt, tilanne on mikä on ja taas edettävä päivä kerrallaan.
Pakko lopettaa, prinsessa käskee!
Olen samaa mieltä kuin katjalah että kahden kanssa on rankempaa kuin neljän....Ja entäs kun heinäkuun 13. kaikki kolme isompaa lähtee leirille 4ksi pväksi ja jään nuorimman kaa kaksin....miten sitä jaksaa viihdyttää!! Ja vahtia!! Nyt tuntuu että viihtyy NIIN hyvin kun vaan saa seurata isompien tekemisiä.
Oon helteessä leiponut kun huomenissa tulevat lähisukulaiset 6-vuotiaan kakkukahveille. On siis myös sisällä aika kuuma!!
Päätin etten stressaa liikkeistä. Kahden viikon päästä on neuvola ja jos en sitä ennen tunne niitä niin sittenhän se syke kuunnellaan. Ja jos alan jotain tuntemaan niin hyvä sekin.
Mutta nyt täytyy mennä....
Tanni
Rouvat sellanen juttu että on heinäkuu.. =D
Pistän siis uutta pinkkaa kehiin....
ihanaa että te odottajat käytte täällä luomassa tunnelmaa.. =)
Mulla koko ajan tunne että kohta alkaa.. En edes ole kyllä jaksanut laskea päiviä koska pitäis alkaa.. Eipä ketuta sitten niin paljoa kun "puun takaa" alkavat.
Ihania nuo iuiu:n kuulumiset! Ja isosti jaksamista pahoinvoinnin kanssa.
Imetyksestä, niin onhan se oikeasti ihan "hyvä suoritus" (älytön termi..) mutta kun kakkosta imetin sen 1v ja 4kk niin nyt on jotenkin niin tyhjä olo...
Olen vähän tälläinen turhan marisija.. Ja kun kaikenlisäksi jonkin sortin täydellisyyshakuisuuttakin on niin soppa on valmis.. =D
Ihanaa muuten, ompelin parit S-kokoiset vaipat.. Tosin meidän pikkuäidille (kun kuulema ei voi vauvalla pitää sitä yhtä iänikuista kertistä kun pojillakin on..... ).
Ja kun olin yhden pul-taskun jämäpaloista ommellut kasaan neiti ilmoitti että eihän tämä riitä, täällä on kakka.. Eli äiti pääsi ompelemaan lisää pikkuihanuuksia..
Siinä ommellessa oli ihana fiilistellä.. =)
Ja taas lähti ajatukset harhailemaan.
Näistä ikävistä uutisista tuli mieleeni, tän illan Kätilöissähän kai synnärille tulee äiti kuolleen sikiön kanssa. Mietin jo pystynkö kattomaan.. :´(
Olen niin herkkis että varmasti taas poraan kuin pikkulapsi..
Nyt pitäis lähteä suunnittelemaan pikku-ukoille kesäasuja, meinasin ommella jotkut kepeät trikoo potkistyyliset..
Kaikki kolme pienintä nukkuu ja isoin viipotti taas jonnekin kavereiden kanssa.. =D
Kivaa kesäpäivää!! Ja tosiaan odottajat, älkää vielä jättäkö meittii...