Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä jo muita helmivauvaa 2010 odottavia?

28.05.2009 |

Mulla alustava laskettu aika 2.2.

Kommentit (89)

Vierailija
1/89 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tänään tehty vahva haamu pitää paikkaansa niin LA ois 5.2.10 :D

Vierailija
2/89 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sullekin saska83 plussasta! Kyllähän se viiva siitä vahvistuu.. :-) Ajattelin jo hetken, et olenko liian aikaisin liikeellä kyselemässä muita. Olen niin malttamaton ja innoissani. Mä testasin plussan jo viime viikon lauantaina. Viiva ei ollut vahva, mutta selkeä plussa. Niin ja tää jo testauspäivänä alkanut etova olo muistuttaa kyllä, että raskaana ollaan! Mones sulle tulossa? Meille kolmas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/89 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään testattu kp31/29-31 hailakka mutta kuitenkin selkeä plussa!!! LA eri laskureiden mukaan 3.2 tai 6.2 :) ja toinen olisi tulossa, ennestään meillä on ensi kuussa 1v täyttävä poika.

Onnea vaan meille kaikille (kolmelle:) ja toivotaan, että salamatkustajat pysyy mukana kyydissä ensi talveen saakka!!

Vierailija
4/89 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla sama päivä!! :) hassua olisiko sinulla meseä juteltas enemmä??

Vierailija
5/89 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

millon te menette neuvolaa ekaa kertaa ja mitäs siellä tehdään? tämä on minun eka raskaus en tiedä mitää...sekaisin vieläkin :)mulla tulevalla viikolla neuvola ja lääkäri jännittäääää :) 2010 vauva helmikuun alussa tosiaankin tuleepi laskujeni mukaan xD

Vierailija
6/89 |
29.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille plussanneille!!

Meillä on ennestään yksi lapsi, poika joka täyttää vuoden elokuussa. Eli olisi 1½ vuotta pikkukakkosen syntyessä. Jos siis plussa säilyy, maanantaina teen uudelleen testin. Neuvolaan voi sitten ens viikolla soitella.

Aikaisessa vaiheessa on neuvola/läääkäri jos on jo ens viikolla. Mulla oli ekassa raskaudessa eka neuvola vasta viikolla 9 ja sillonkin vaan terveydenhoitaja otti tiedot ja pikaiseen tarkisti ultralla että onhan siellä oikeesti jotain. Lääkäri neuvola oli vasta viikolla 12 jolloin määritettiin laskettu aika ultralla.

Vierailija
7/89 |
31.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulee ikäeroa noin 1v7-8kk:tta eli aika samoissa mennään :)

Mäkin aattelin olla ens vkolla yhteydessä neuvolaan, yritän saada oman ekan käynnin pojan 1v neuvolan yhteyteen (ois silloin noin vko7). Ihan jo siksikin kun oma terkka jää heti sitten juhannuksesta lomalle ja muutenkin menisi siinä vähän niinkuin 2 kärpästä yhdellä iskulla :)

Vierailija
8/89 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on toinen plussa testattu ja neuvolaan on aika varattu 24.6 (rv 7) ja lääkärikin ois jo rv 8. Jes jes :D

Evian : ootko miettiny miten arki kulkee kahden pienen kanssa? Itse meinasin pitää vanhemman kotona pienen kanssa. Mutta hieman mietityttää miten saa arjen pyörimään suht sujuvasti. I know hieman aikaista vielä, mutta ei voi mitään kun niin tohkeissaan.

Vierailija
9/89 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi yllättynyt plussalainen ja la menee varmaan helmikuun alkaa todennäköisesti lapsonen syntyy jo tammikuun puolella. meillä ennestään kolme tyttöä, vanhinkaan ei ole vasta kuin reilu 4 vuotta ja nuorin juuri vuoden täyttänyt.

-Nuusku79-

Vierailija
10/89 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odoteltaisiin myös helmivauvvaa....

la olisi 2.2.2010

kaksi lasta ennestään (tytöt 04 ja 05) kuopuksella halkio.

Joulukuussa 09 päättyi pikkukolmosen matka rv 18+5 vaikean päätöksen jälkeen (Ei annettu mitään toivoa:ei lapsivettä, pahat turvotukset ja lopullinen diagnoosi turner)

Nyt siis maltillisesti odotellaan josko tämä pieni saataisiin ihan syliin asti... matalalla profiililla siis mennään ja jännityksessä elellään. Mulla tuo halkio ilmeisesti jossain päin sukua menee, joten riski siihen ainakin on.

T. -Neiti21-

Vierailija
11/89 |
01.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasin viime lauantaina selvän plussan:) La ois näillä näkymin 1.2.2010.

Meidän esikoinen on syntynyt 03/08, eli jos kaikki menee hyvin, niin ikäeroa tulis n.1v11kk.

Itse olen 22-vuotias.

Ei millään malttais odottaa, että masu alkaa kasvaa:)

-nuppu86

Vierailija
12/89 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli lisää yksi viime viikolla plussannut! Meillä la olisi noin 7.2.2010 ja esikoinen (tyttö) on syntynyt 06/08, eli olisi n.1.8kk kun uusi tulokas syntyisi! Itse olen nyt 25v (ehdin täytää 26 ennen kun vauvan pitäisi syntyä). Nyt vaan hartaasti täytyy odottaa, että viikkoja tulisi lisää ja pahin riskiaika menisi äkkiä ohi.. jotenki ei itselle anna vielä täysin lupaa hehkuttaa, kun niin alussa ollaa! Vaikka olen kyllä TODELLA ILOINEN :) Mua kans mietityttää tosi paljon, että miten arjen saa hyvin toimimaan kahden pienen kanssa! Mutta onneksi täällä näyttää olevan muitakin vastaavassa tilanteessa olevia, niin varmaan yhdessäkin voidaan asiaa pohtia =)

Kaikille paljon tsemmpiä ja toivottaan, että alku lähtee kaikilla hyvin liikkeelle :)

Missä olette aikaisemmin synnyttänyt?

Meidän neiti syntyi Jorvissa.

Terkuin SK

Vierailija
13/89 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehtisköhän kukaan kokoamaan listaa meistä? Nimimerkki, LA, oma ja puolison ikä, monesko lapsi, missä sairaalassa synnyttää, jne.

Omat tietoni:

nimimerkki: vuma

LA: 2.2.

oma ja puolison ikä: 35v. ja 38v.

mosnes lapsi tulossa: 3. (-01 ja -03 pojat, 2 km)

sairaala: K-S KS (Jyväskylä)

Neuvola on täälläkin jo varattu, ti 16.6. Ultra on todennäköisesti viikolla 27 tai 28 (rv 9-10).

Onko kellään vielä mitään oireita? Itselläni aaltoilevaa etovaa oloa ja rinnat järkyttävän kipeät!

vuma rv 5+0

Vierailija
14/89 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Täällä yksi lisää! Plussannut olen viikko sitten ja LA laskurin mukaan 29.1. mutta esikoiseni meni niin reilusti yli että olen mielummin helmikuisten kuin tammikuisten puolella.

Hauskaa että meitä on täällä useampi pienellä ikäerolla saamassa toista lasta! Evianin muistankin vuosi sitten Kesänupuista :) Eli minullakin 06/08 syntynyt ensimmäinen lapsi ja ikäeroa tulossa n. 1v8kk jos kaikki sujuu hyvin. Ajatus ensi talvesta huimaa, mutta eiköhän siitä selvitä ;)

Eka neuvola-ajan sain ensi jo viikolle (rv.6). Mitään tuntemuksia ei masussa vielä ole mutta eipä ollut tuosta ekastakaan tässä vaiheessa. Imetän vielä 2 kertaa vuorokaudessa ja se olisi nyt pikkuhiljaa saatava loppumaan. Neuvolasta sanottiin että imetys saattaa lisätä keskenmenoriskiä, mutta toisaalta yksi kokenut lääkäri oli aivan eri mieltä. Tiedä sitten näistä. Mutta saa se imetys loppua pian ihan ilman tätä raskauttakin.

Synnyttämään menen Naistenklinikalle (HKI).

Tästä se lähtee :)

KesäEemeli rv 5+4

Vierailija
15/89 |
02.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pääsen vihdoinkin mukaan! Yli kolme vuotta olemme yrittäneet esikoista ja nyt vihdoinkin pakastusalkionsiirto tärppäsi. :) Tasan kaksi vuotta sitten tulin luomusti raskaaksi, mutta se meni myöhemmin kesken ja kaksi viimeistä vuotta onkin sitten kulunut hoidoissa. Clomeja söin 10 kuukautta tuloksetta, sitten perään kolme inseminaatiota, joista kaikista nega, maaliskuussa IVF-hoito, josta tuli kuitenkin nega, mutta 10 alkiota saatiin pakkaseen. Nyt toukokuussa kaksi alkiota sulatettiin ja siirrettiin ja nyt jännätään, että onko 1 vai 2 kiinnittynyt. :)

Onnea meille kaikille raskautuneille!

Rizza rv 4+6

Vierailija
16/89 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

saska (ja muutkin samassa tilanteessa olevat): kieltämättä pikkasen jännittää arki kahden pienen kanssa (varsinkin kun oma äiti on sanonut sen olevan aika kamalaa aluksi :D mulla ja pienimmällä siskolla ikäeroa 1v2kk:tta), mutta kun tää ensimmäinen on ollut suurimman osan pienestä elämästään itse aurinko niin uskallettiin yrittää :) Varmasti tulee niitä "mä meen töihin HETI"-päiviä, mutta eiköhän niistäkin sitten selvitä!

KesäEemeli: mietinkin, että sun nimimerkki oli tuttu, hyvä kun puhuit kesänupuista :) Meillähän on nykyään oma foorumi olemassa, toivottavasti saadaan tästäkin porukasta pitkäaikaisia kirjoittelijoita :)

Rizza:lle ONNEA ihan hurjan paljon!! Kylläpä oottekin joutuneet kauan odottamaan pientä (tai pieniä:) =(

Mä en ookaan vielä sitä neuvolaa varannut, kun pomo soitti eilen töihin ja muutenkin oli tekemistä koko päiväksi. Jos tänään sitten ehtisi.

Tässä vielä nää mun tiedot:

nimimerkki: evian

LA: 3.2. (?)

oma ja puolison ikä: 24v. ja 40v.

mones lapsi tulossa: toinen (poika 06/08)

sairaala: Kättäri, kun sieltä on niin hyviä kokemuksia pojan kanssa :)

SItä vielä, että kotona aiotaan pitää tuo esikoinenkin uuden vauvan kanssa. Jos on mahdollisuus saada jossain vaiheessa jotain kerhopaikkaa kerran tai pari viikossa niin oikein mielellään otetaan vastaan :) Mutta ne taitaa olla kaikki vasta yli 2-vuotiaille eli ainakin hetken ollaan kolmisin päivisin :)

evian rv 5+0

Vierailija
17/89 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vaan tiedot:

nimimerkki: Saska83

LA: 5.2.2010?

Oma ja puolison ikä: 26v. ja 27v.

Monesko lapsi: toinen (poika 08/08)

Sairaala: KYS

Vierailija
18/89 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuolla nimimerkillä pääse kirjautuun, jotain ihme häikkää.

Minä myös kirjoittelin muutaman kerran kesänupuissa neiti kyllä synty toukokuun puolella.

Meillä onkin nuo lapset lyhyellä ikäerolla, ensimmäisen ja toisen väli on 1v7kk toisen ja kolmannen 1v6kk ja kolmannen ja tulevan väli onkin sitten varmaan 1v8kk.

Mutta pistetäämpä tiedot:

nimimerkki: Nuusku79 (jos pääsen kirjautuun, ehkä ajoudun vaihtaan nimimerkin)

LA: 1.2?

Oma ja puolison ikä: 30v ja 41v

Monesko lapsi: neljäs (03/05, 11/06 ja 05/08)

-Nuusku79-

Sairaala: KYS

Vierailija
19/89 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sairaala on :LKS

Niin ja ihan hyvin lapsien kanssa pärjää, täytyy vaan ettei kovin mustasukkaisia ole ja imetyksen ajaksi varsinkin alussa jotain mielekästä puuhaa lapsille.

-Nuusku79- taas

Vierailija
20/89 |
03.06.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli nimimerkki Ellu-88 (heti kun tunnukset toimii

plussasin maanantaina kun menkat myöhässä n. 3pv.

LA: 4.2.2010

Yksi keskenmeno takana viime keväältä, nyt innolla odotan josko tämä selviäis syliin asti..:)