**KESÄKEIJUT VKO 22**
Vielä kerran testaan, saadaanko meille viikon 22 pino aikaseksi!!
Kommentit (57)
Ajattelin pitkästä...pitkästä aikaa kirjoitella kun on aikaa tooosiii paljon kun viimeksi oon saanu aikaiseksi!! Tuntuu että tässä on kaikkee, aina ettei kerkiä paneutuun!!
Siis omaan masuun kuuluu hyvää viikolla 34+5 mennään eli loppusuoralla!! Selkä/ issias särkyä on päivästä riippuen!! Paino on tullut nyt viime neuvola käynneillä hieman liikaa ainakin omasta mielestäni, täytyy siis alkaa katsomaan että vähän vähentäis noita herkkuja!!! :P
Maha alkaa oleen aikas iso ja välillä olokin jo tuskainen varsinkin lapsia pukiessa!!
Mutta ei ole kauaa enää aikaa h-hetkeen!!
Nyt poika heräs päikkäreiltä ja lähdetään kauppareissuu, joten mukavaa odotusta kaikille!! :)
Anskur rv34+5
Limatulppa tosiaan tuli tiistaina. Kunnon köntti. Sitä limaa tulee koko ajan vieläkin. Sitä on tullut jo varmaan kananmunan verran. Päivisin supistaa hieman mutta yöllä nukun hyvin ja en ole ainakaan huomannut supistuksia. Tänään sitten meni tuo vatsakin ihan sekaisin. Jotenkin en kuitenkaan usko että lähtö olisi vielä lähellä.
Onko muilla tullut jo limatulppa?
Entäs jännittääkö teitä synnytys? Odotan neljättä lasta ja jostain syystä minua jännittää nyt ihan hirveästi vaikka viime synnytys oli kuin oppikirjasta. On tämä niin jännittävää. :)
Fimpula 37+5
Täällä tulee oikein sitkeää tulppaa ja jännittää synnytys jo ihan kauheesti,vaikka neljättä kertaa asialla jo ollaan. Huomenna se äitipoli käynti ja toivottavasti sille tielle jäädään. Jospa ensiviikon alusta, saisin tänne laittaa jo vauva uutisia.
Tari rv 38+5
Tää sivujen kanssa pelleily loppuu osaltani mikäli palvelu ei parane....grrrrr.....
Mahtava homma, et kaikki synnyttäneiden jutut katos "päivitysparannusten" myötä, munkaa käyttäjätunnus ei toimi ym...
Pisitn ylläpitoon ja palautetta päivällä, mutta eivätpä vielä ainakaa vastanneet mitään... Odotellaan siis, saavatko tunnukseni toimimaan ym...
Muutoin elämä täällä on omissa uomissaan, mut närästys vaan alkaa olla todella raastavaa (mikään ei auta ja koko ajan oksettaa, söi tai oli syömättä)... Huomenna neuvola ja jospa nämä sivutki alkais vörkkimään... Kuulumisiin!
Luuk@ ja Oiva 35+6
Mulle tuli sähköpostiin ainakin uusi salasana, ja sillä pääsis sisään. On kyl vähän hakusessa nää uudet sivut.. :P
Mulla ei oo limatulppaa vielä tullut, eikä kivuliaita supistuksiakaan, ei siis mitään synnytykseen viittaavaa.. :( Mutta kuulemma lähtö voi tulla ihan yhtäkkiä, ilman mitään merkkejä. Hope so! :) En haluais siihen käynnistykseen, kuulemma on tosi rankkaa se sitten. 10 päivää jos menee yli, ni kuulemma pitää lähteä Hämeenlinnaan jo käynnistelemään.
Kamala jano on koko ajan, huh! Tuntuu myös, että makeaa tekee koko ajan mieli, pitäis yrittää vähän rajoittaa jo tota mässäämistä. Ehkä se jano tulee siitäkin sitten, kun herkuttelee.
Mies on jo ihanan innoissaan, kuulemma ei uskalla edes yhtä enempää lonkeroa juoda, jos tuleekin sit just lähtö.. :D Ja muutenkin, kuulemma sit voin alkaa synnyttämään, kun keittiöremppa on kasassa ja mä siivonnut kämpän. Hahah! :P Ihana ukko, hassu. Mutta tottahan se on, olis sit kivempi tulla nyytin kaa kotiin kun olis siistiä ja kaikki kunnossa.
Nyt on saatu jo turvakaukalotkin, ja tollanen topattu kantokassikin! :) Myös tuttipulloja tuli 6kpl.. :D Eiköhän niillä pärjätä.
Nyt keittiöö laittelemaan ja siivoamaan! Hyvää loppuviikkoa kaikille! :)
-Meevi ja Juniori 39+3-
Määkään en saa tunnustani toimimaan eikä sähköpostiinkaan ole uutta ilmaantunut... mielenkiintoista!
Tänään oli neuvola, kaikki ok. Vauvan pää on jo niin alhaalla ettei sitä enää pystynyt heiluttelemaan, sydän äänissä oli hyvä vaihtelu. Painoa on tullut viimeisen 3 viikon aikana 200grammaa, mikä on tosi hyvä koska tähän mennessä mulle on kiloja kertynyt jo 18!
Musta tuntuu että täällä aletaan olla jo lähtöasemissa, vauva on tosiaan laskeutunut niin paljon, valkovuoto on lisääntynyt ja viimeset kaks päivää on ollut todella etova olo koko ajan... mutta katsellaan :)
-rainy rv 36+6-
uskomattoman syvältä koko systeemi....harmittaa ihan sikana, kun ei viiti kohta enää kirjotella tänne, eikä saa laitettua listaa, mis me kaikki ollaan+ ne jotka ovat jo käärönsä saaneet...mulla ne on tallella kyllä, mutta ne ei sitten tule syystä tai toisesta tohon esille!!! =( Ottaa aikaslailla päähän tää touhu, huhhuhuhhuuhuhuh!!!!Olis niin kiva jatkaa jutustelua edelleen teidän kanssanne, mutta jos nää sivut tökkii näin pirun pahasti, niin tuskin ketään kiinnostaa tapella tän kanssa..... =(( ARGH!!!!
Voikaahan hyvin kesäkeijut
No niin, nyt vihdoin ja viimein ties kuinka monen yrittämän jälkeen sain avatuksi meille uuden viikkopinon. Vaikka ollaankin jo torstailla niin ajattelin, että on hyvä laittaa uusi pino pystyyn, kun se edellinen katosi palvelun uudistuessa!! Joten tässä nyt sitten uusi pino=)
Täällä kärsitään kovista selkäkivuista...argh...huono sänky tai huonot nukkuma-asennot.... =/ Viime yön nukuin melkein kokonaan sitten sohvalla, mis olikin loppujen lopuksi ihan hyvä nukkua!! Muuten tänne ei kuulu sen kummallisempaa...tätä samaa...muksu melskaa masussa=)) Nyt tuntuu kun maha ois alkanut "roikkua"...ennen nousi tuolta alhaalta kovasti ylöspäin, mutta nyt tuntuu että se ois valahtanut alaspäin...tiedä häntä!!
Mitäs muille kuuluu?!!
Hyviä vointeja toivotellen,
Anneh ja masun asukki 35+4