Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Tämän viikonlopun olin molempien, mieheni ja hänen kaverinsa naisena kesäasunnolla. Järjestely on mieheni aikaansaama ja vaikka tapaan toista miestä kahdestaan useastikin, näissä kolmisin vietetyissä hetkissä on aivan erityinen latauksensa. Kolmen tunnin kuluttua olen jälleen kiltti vaimo ja äiti, jota ei voisi kuvitellakaan pidättelemässä heikolla menestyksellä onnen kiljahduksia vuorotellen oman ja vieraan miehen sylissä. N 38
Vierailija kirjoitti:
Mökillä viimme vuonna tuli tehtyä tuo homma kivaa oli uutudenviehätystä parhaimmillaan rietas ja isokaluinen kaveri oma on rauhallinen ja hiljanen.
Mia
mistä homma lähti?
kiihottavaa olis kaverin vaimoa naida metsäretkellä yhdessä :)
En voinut vastustaa mieheni kaverin isoa
Juhannusyön juttuja oli. Piti olla nelistään, mutta väsymystilan vuoksi oli vain kolmistaan ja sitten vielä aamuvarhain ihan kahdestaan. Ei suunniteltua, mutta mutta, sanotaanko vuosikausien haaveet tuli toteutettua ja kun ihan kypsässä iässä ollaan, niin aika luonnolliselta lopulta tuntuikin vaan antaa mennä ja nauttia. Vaatii tietty luottamusta kaikkiin suuntiin ja vähän kepeyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Juhannusyön juttuja oli. Piti olla nelistään, mutta väsymystilan vuoksi oli vain kolmistaan ja sitten vielä aamuvarhain ihan kahdestaan. Ei suunniteltua, mutta mutta, sanotaanko vuosikausien haaveet tuli toteutettua ja kun ihan kypsässä iässä ollaan, niin aika luonnolliselta lopulta tuntuikin vaan antaa mennä ja nauttia. Vaatii tietty luottamusta kaikkiin suuntiin ja vähän kepeyttäkin.
Panitteko metsässä vai saunassa vai millainen tilanne?
Tyttöystävä ihastunut kaveriini. On monesti sanonut, että haluaisi touhuilla kaverini kanssa. En pistele sitä pahakseni, ei vain tiedä millä meiningillä tämä kaveri tai hänen oma tyttöystävä on siitä. Alatyylistä huumoria on viljelty ja katseita vaihdettu. Meillä on ns vapaasuhde ja kokemusten pohjalta lisää vipinää petipuuhiin kun tietää että tyttis kelpaa muillekin. Nauttii ja syttyy huomiosta, kääntää katseitaan isolla pystyllä takalistollaan. Ehkä vielä joskus...
Samuli kirjoitti:
Tyttöystävä ihastunut kaveriini. On monesti sanonut, että haluaisi touhuilla kaverini kanssa. En pistele sitä pahakseni, ei vain tiedä millä meiningillä tämä kaveri tai hänen oma tyttöystävä on siitä. Alatyylistä huumoria on viljelty ja katseita vaihdettu. Meillä on ns vapaasuhde ja kokemusten pohjalta lisää vipinää petipuuhiin kun tietää että tyttis kelpaa muillekin. Nauttii ja syttyy huomiosta, kääntää katseitaan isolla pystyllä takalistollaan. Ehkä vielä joskus...
Voisi kuvitella, että kysymys oli esitetty naisille
Aivan järkkyä millaisia hu0 ria tavallisetkin naikkoset ovat. Ei minkään arvoisia.
En mene pysyvään suhteeseen koskaan koska siinä ei näköjään ole mitään järkeä kun naiset itse haluavat että torttua on aina tarjolla ja etenkin että saa aina nuoremman ja snyggimmän. Opettavat tyttärilleen samaa. Kiimaisia naikkosia jonossa ja ainoa mitä ne haluaa parisuhteesta on raha-hanan ja toukkia. Seksikin loppuu kun saavat nuo tarpeet tyydytettyä, mutta sitten erotaankin siitä miehestä ja naidaan tuttavapiirit ja tuntemattomatkin.
Korjaan ensimmäisen lauseen. Hu0 rat eivät sentään valehtele mitä tekevät joten sen verran kunniallisempia kuitenkin. Eivätkä esitä olevansa hyviä ihmisiä. Osuvaa sanaa ei taida löytyä niin itsekeskeisille.
Sitten vielä kuulee naisilta joka suunnasta ettei sitoutuvaa miestä tahdo löytyä (samalla kun itse on ollut jakorasia jo ennen aikuistumistakin eli itse luonut tilanteen), isää lapselle kun ikäseinä pahasti jo tikittää.
Miehille neuvo, ottakaa ainoastaan hyvin nuori nainen vaimoksi jos ollenkaan tai hakekaa vaimo jostain kulttuurista jossa ihmisillä on vielä joku kunnia ja lumppuja tuomitaan arvottomuutensa mukaisesti.
Miehen työkaveria olen. Olen se kiltti ja hiljainen vaimo mieheni työpaikan pikkujoulussa. Mutta niin vain kävi, että työpaikan myyntimies sai minut hairahtumaan, kahdesti. Meillä oli kaksi hyttiä lähinnä tavaroiden säilytystä varten. Mieheni meni ruokailun jälkeen yökerhon puolelle ja minä lähdin käymään hytissä aikomuksena vaihtaa toinen yläosa. Olin rintaliiveissä huoneessa, kun tämä mies tuli omalla avaimellaan sisään. Ahtaassa hytissä tuli jotenkin kuumottava tunnelma ja hän kysyi saako suudella. Siitä edettiin aika pikaisiin toimiin. Nojasin käsilläni oveen, hän nosti hameeni ylös, laski pikkuhousuni ja työntyi sisään. Jotenkin vain päässäni humisi ja annoin hänen panna. Hän puristi rintaani samalla ja sain nopeasti orgasmin, mitä tapahtuu harvoin. Hän vetäytyi ulos ja minä aloin nopeasti pukea pikkuhousuja jalkaan. Olin hieman hätääntynyt, vedin topin nopeasti päälleni ja lähdin hytistä. Myöhemmin illalla tämä mies tuli luokseni tanssilattialla ja sanoi, että hän ei saanut vielä. Hän sanoi lähtevänsä hyttiin ja pyysi tulemaan perässä. Hytissä hän avasi housunsa, otti seisovan kalun esiin ja kaatoi minut sängylle. Nostin hameeni ylös ja nostin peppua niin että hän sai pikkuhousuni pois. Levitin jalat ja annoin miehen taas painua sisääni. Hän työnteli hetken hitaasti koko kalun mitalta ja kiihdytti sitten tahtia. Katsoimme toisiamme silmiin ja hän laukesi sisään. Tällä kertaa hän puki nopeasti ja lähti. Minä kävin vessassa siistimässä itseäni ja lähdin myös yökerhoon.
Kun täällä olevilla naisilla on kotona tunnetusti keskivertoa isompi kalu, niin miten näillä kavereilla on vielä isompi?
Hannah80 kirjoitti:
Miehen työkaveria olen. Olen se kiltti ja hiljainen vaimo mieheni työpaikan pikkujoulussa. Mutta niin vain kävi, että työpaikan myyntimies sai minut hairahtumaan, kahdesti. Meillä oli kaksi hyttiä lähinnä tavaroiden säilytystä varten. Mieheni meni ruokailun jälkeen yökerhon puolelle ja minä lähdin käymään hytissä aikomuksena vaihtaa toinen yläosa. Olin rintaliiveissä huoneessa, kun tämä mies tuli omalla avaimellaan sisään. Ahtaassa hytissä tuli jotenkin kuumottava tunnelma ja hän kysyi saako suudella. Siitä edettiin aika pikaisiin toimiin. Nojasin käsilläni oveen, hän nosti hameeni ylös, laski pikkuhousuni ja työntyi sisään. Jotenkin vain päässäni humisi ja annoin hänen panna. Hän puristi rintaani samalla ja sain nopeasti orgasmin, mitä tapahtuu harvoin. Hän vetäytyi ulos ja minä aloin nopeasti pukea pikkuhousuja jalkaan. Olin hieman hätääntynyt, vedin topin nopeasti päälleni ja lähdin hytistä. Myöhemmin illalla tämä mies tuli luokseni tanssilattialla ja sanoi, että hän ei saanut vielä. Hän sanoi lähtevänsä hyttiin ja pyysi tulemaan perässä. Hytissä hän avasi housunsa, otti seisovan kalun esiin ja kaatoi minut sängylle. Nostin hameeni ylös ja nostin peppua niin että hän sai pikkuhousuni pois. Levitin jalat ja annoin miehen taas painua sisääni. Hän työnteli hetken hitaasti koko kalun mitalta ja kiihdytti sitten tahtia. Katsoimme toisiamme silmiin ja hän laukesi sisään. Tällä kertaa hän puki nopeasti ja lähti. Minä kävin vessassa siistimässä itseäni ja lähdin myös yökerhoon.
Kiva tarina.Tarinoitahan nämä ovat.
Eksä tykkäsi antaa omien kavereidensa miehille ja poikaystäville. Useimmilta sai joilta halusi. Kaverit ja miehet pysyivät yhdessä, mutta kaverit muuttuivat ex-kavereiksi. Eksä jatkoi kuitenkin miesten panemista.
Miehen työkaveri toiselta puolelta suomea oli käymässä kaupungissa ja oli meillä kaksi yötä. Meillä kolmio, jossa minun ja mieheni lisäksi kaksi pientä lasta. Kari nukkui sohvalla. Tämä mies oli jotenkin ihana ja kiihottava. Heräsin yöllä ja menin olohuoneeseen yöpuvussani. Ravistelin Karin hereille. Kun hän sai silmänsä jotenkin auki, suutelin häntä ja suorastaan nuolin sitä naamaa. Sitten siirsin peiton sivuun, raotin boksereita ja otin puolijäykän kalun suuhuni. Kari ei vastustellut, mutta ei ollut mitenkään aktiivinenkaan. Lopetin suihin oton ja käskin Karin nousta istumaan. Riisuin yöpukuni ja pikkuhousuni ja heitin ne lattialle. Kari katsoi kroppaani, jossa oli raskauskiloja, mutta rinnatkin mukavan pulleat. Menin Karin eteen, otin kädestä kiinni ja painoin sen rinnalleni. Samalla kun Kari puristeli rintaani, siirryin hajareisin hänen syliinsä. Otin kalusta kiinni ja ohjasin pillulleni. Oli ihana tunne, kun sain ohjailla tapahtumia ja suorastaan otin tämän miehen. Sain hieroa häpyäni häntä vasten. Suutelin samalla kiimoissani tätä miestä, välillä oikein nussin häntä lantiollani. Fyysinen ja henkinen kiihotus oli niin ihana, että laukesin pian. Nousin Karin päältä ja aioin poimia vaatteni ja mennä vessaan. Kari nousi kuitenkin perääni ja käänsi minut nojaamaan sohvaa. Hän siirtyi taakseni, painoi kalunsa orgasmista herkkään pilluuni ja pani, niin että vartalot läiskyivät yhteen. Tässä vaiheessa olin jo tullut järkiini sen verran, että huomasin meidän äänet. Onneksi mieheni on hyväuninen. Pian Kari laukesi sisääni. Mies oli meillä vielä seuraavan aamupäivän, mutta sen koommin en ole häntä nähnyt. Tästä on aikaa pian 20 vuotta.
eikö miehesi huomannut aamutuikaan sinu pannessaan että olit jo liukas heti?
Mökkireissulla kolme keski-ikäistä pariskuntaa. Annoin saunassa miehen kaverin sormettaa ja suudeltiin. Aamuyöstä sitten tilaisuuden tullen pantiin mökin keittiössä. Todella kiihottavaa ja kiellettyä. Etsin keinoa päästä uusimaan panoa.
Todella lähellä on ollut. Viimeksi kesäkemuissa möksällä minut kopeloitiin ihan kunnolla, siis annoin käsien tutkia rinnat paidan alta ja jalkovälin myös. Sisällä asti kävi sormet ja minä nautin, mieheni ystävä ja salaa saunalla vähän toisiamme tunnusteltiin. Kivaahan se on, jännää ja kai vähän lapsekastakin, mutta mitäs siitä. Hänellä seisoi ylväänä ja minä valui sormilleen. voisin uusiakin
Kirppa kirjoitti:
Mökkireissulla kolme keski-ikäistä pariskuntaa. Annoin saunassa miehen kaverin sormettaa ja suudeltiin. Aamuyöstä sitten tilaisuuden tullen pantiin mökin keittiössä. Todella kiihottavaa ja kiellettyä. Etsin keinoa päästä uusimaan panoa.
Mökkireissuilla kiihottaa usein kun mukana on toisten vaimoja. Menitte siis kahdestaan saunaan? Kiihottavaa panna kun on vaarana että joku herää
Tykkäsi.Laukesi useasti.
Ei ole pysynyt salassa, koska laitoin paikallislehteen ilmoituksen tästä