Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Olen itse aamuvirkku ja mieheni ja lapset aamutorkkujia. Miehen kaveri taas myös aamuvirkku joten kun isompaa mökkiämme rakennettiin ja miehen kaveri oli useamman viikon auttamassa niin nopeasti huomasimme, että meillä voisi olla muutakin kivaa aamutekemistä kuin kahvin juonti.
Viettelitkö naisena sen miehen??
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran lankesin kiellettyyn hedelmään :D Perinteinen aamulenkki Kokkolan aamussa sai minut eksyyn miehen kaverin tallille mies tuo miesjumala korjaa skootteriaan...Tuli vaihdettua öljyt jos tiedätte mitä tarkoitan :D
Teitkö aloitteen nostamalla mekkoa ja vilauttamalla?
Hannah80 kirjoitti:
Miehen työkaveria olen. Olen se kiltti ja hiljainen vaimo mieheni työpaikan pikkujoulussa. Mutta niin vain kävi, että työpaikan myyntimies sai minut hairahtumaan, kahdesti. Meillä oli kaksi hyttiä lähinnä tavaroiden säilytystä varten. Mieheni meni ruokailun jälkeen yökerhon puolelle ja minä lähdin käymään hytissä aikomuksena vaihtaa toinen yläosa. Olin rintaliiveissä huoneessa, kun tämä mies tuli omalla avaimellaan sisään. Ahtaassa hytissä tuli jotenkin kuumottava tunnelma ja hän kysyi saako suudella. Siitä edettiin aika pikaisiin toimiin. Nojasin käsilläni oveen, hän nosti hameeni ylös, laski pikkuhousuni ja työntyi sisään. Jotenkin vain päässäni humisi ja annoin hänen panna. Hän puristi rintaani samalla ja sain nopeasti orgasmin, mitä tapahtuu harvoin. Hän vetäytyi ulos ja minä aloin nopeasti pukea pikkuhousuja jalkaan. Olin hieman hätääntynyt, vedin topin nopeasti päälleni ja lähdin hytistä. Myöhemmin illalla tämä mies tuli luokseni tanssilattialla ja sanoi, että hän ei saanut vielä. Hän sanoi lähtevänsä hyttiin ja pyysi tulemaan perässä. Hytissä hän avasi housunsa, otti seisovan kalun esiin ja kaatoi minut sängylle. Nostin hameeni ylös ja nostin peppua niin että hän sai pikkuhousuni pois. Levitin jalat ja annoin miehen taas painua sisääni. Hän työnteli hetken hitaasti koko kalun mitalta ja kiihdytti sitten tahtia. Katsoimme toisiamme silmiin ja hän laukesi sisään. Tällä kertaa hän puki nopeasti ja lähti. Minä kävin vessassa siistimässä itseäni ja lähdin myös yökerhoon.
"Syvä henkinen yhteys, muutoin ei nainen voi kuvitellakaan seksiä"...
Niinpä niin...
Vierailija kirjoitti:
24 sivua huoraamista. Upeaa.
Jos on 24 sivua, Suomessa on 3milj naista, ei ole paljon.
Peten vaimoa kun kaikki kolme nukuimme samassa sängyssä. Illanistujaisten jälkeen pikkutunneilla Pete ja Marjut eivät jaksaneet enään laittaa minulle vieraspetiä, vaan sain kutsun heidän sänkyynsä nukkumaan. Olin hänen bestmäninsä heidän häissä. Myös Marjutista on tullut on minulle erittäin tuttu ja läheinen. Marjut keskellä nukuttiin kyljittäin, P alastoman M takana käsi hänen lanteilla, minä kasvot M päin kyljelläni. Isot rinnat paljaana silmieni edessä nukahdin. Yöllä heräsin, kun sänky keinui, vierestäni kuului huokailua ja litinää. En uskaltanut avata silmiäni, vaan kuuntelin kiihtyvää huokailua kulli jo kovana. Oli kiihottavaa kuunnella nainnin ääniä. Marjut huokaili syvään alkaen pikkuhiljaa huohottaa kunnolla. Naimisen tahti koveni pikkuhiljaa ilmeisesti huipun lähestyessä molemmilla. Minulla kullillani, mutta en uskaltanut runkata. Silmäni olivat naulittuna Marjutin isoihin rintoihin, kun hän yllättäen avasi silmänsä ja huomasi tuijotukseni. Hän vaan hymyili ja kuiskasi Petelle et mä laukeen. Pete kiihdytti kans tahtia ja laukesi hiljaa vaikeroiden. Ilmeisesti Pete yritti naida Marjutia multa salaa, Marjut kyllä jo tiesi, mitä olin nähnyt ja kuullut... Nukahdimme kaikki uudestaan. Aamusella kun heräsin, tunsin Marjutin pepun painautuvan minuun kiinni. Mulla oli kova aamuseisokki, jonka Marjut kyllä tunsi peppuaan vasten. Hän tarttui kulliini bokserieni päältä, kaivoi sen esiin, hieroi sitä pakaroitaan vasten ja peppuvakoon. Pikkuhiljaa Marjut ohjaili kulliani kohti märkää pilluansa ja levitti käsilläään peppuposkia ja häpyhuuliaan. Tunsin kun toinenkin käsi tarttui kulliini ja ohjasi sitä Marjutin pilluun. Siis Pete ohjaili minua naimaan vaimoaan. No, jos Pete haluaa minun kullin painuvan Marjutiin, niin mikäs siinä. Otin Marjutia lanteista kiinni, hän työnsi kunnolla peppuaan minua vasten ja kulli painui helposti yöllä spermattuun pilluun. Aloin naimaan hiljalleen, kunnes Pete sanoi että nussi sitä kunnolla. Sit aloitinkin niin kovan nainnin kun vain pystyin. Pillu oli aivan spermainen ja liukas, mutta kuitenkin turvoksissa että tuntui hyvän tiukalta. M alkoi olla kunnolla kiimassa ja huohotti kovaa. Minulta kuitenkin tuli kiimoissani aika nopeasti ja laskin spermalastit Marjutin sisään, eikäpä siinä lauetessani tullut mieleen kysyä saako laskea sisään. Marjut ei ehtinyt saamaan ja käänsi peppunsa Petelle, joka työntyi samantien sisään. Pete naikin aika kauan ja kovaa ja Marjut sai varmaan useamman orgasmin ennen kuin Pete laukesi. Lopulta nukahdimme vielä kaikki. Kun viimein heräsimme, Pete ja Marjut naivat taas kaksistaan ja minä katselin. Marjut ratsasti Petellä isot rinnat heiluen, minut hän käski puristelemaan niitä. Samalla runkkasin itseäni . Kun olimme kaikki taas tulleet, lepäilimme selällämme sängyllä. He kertoivat suunnitelleensa juttua jo etukäteen, tavallaan kiitokseksi heidän hääjärjestelyistä ja polttareista. Minä totesin, etteihän tuota olis tarvitnu, mutta kyllä tälläinen kiitos kelpaa. Oli tosi kiihottavaa kehuin heille. He kertoivat tätä jo suunnitellessaan olleensa tosi kiimassa ja naineet useita kertoja kuvitellessaan samalla millaista olisi kun Marjut antaa minullekin pillua. Kovasti tykkäsivät kanssa, mutta vielä ei ole uusittu. Luvassa kuitenkin kuulemma on.
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kaverin kanssa ollu yli vuoden sexsuhde.
Hänellä tuplasti isompi kalu, kuin aviomiehelläni, jolla pallomaha ja 15 senttinen.
No jummijammi, nyt tärähti ennätys. Elikkäs 30 senttien löytyy sieltä miehen kaverilta.
Vierailija kirjoitti:
Mökillä viimme vuonna tuli tehtyä tuo homma kivaa oli uutudenviehätystä parhaimmillaan rietas ja isokaluinen kaveri oma on rauhallinen ja hiljanen.
Mia
Kertokaa lisää
TuttuMies kirjoitti:
Peten vaimoa kun kaikki kolme nukuimme samassa sängyssä. Illanistujaisten jälkeen pikkutunneilla Pete ja Marjut eivät jaksaneet enään laittaa minulle vieraspetiä, vaan sain kutsun heidän sänkyynsä nukkumaan. Olin hänen bestmäninsä heidän häissä. Myös Marjutista on tullut on minulle erittäin tuttu ja läheinen. Marjut keskellä nukuttiin kyljittäin, P alastoman M takana käsi hänen lanteilla, minä kasvot M päin kyljelläni. Isot rinnat paljaana silmieni edessä nukahdin. Yöllä heräsin, kun sänky keinui, vierestäni kuului huokailua ja litinää. En uskaltanut avata silmiäni, vaan kuuntelin kiihtyvää huokailua kulli jo kovana. Oli kiihottavaa kuunnella nainnin ääniä. Marjut huokaili syvään alkaen pikkuhiljaa huohottaa kunnolla. Naimisen tahti koveni pikkuhiljaa ilmeisesti huipun lähestyessä molemmilla. Minulla kullillani, mutta en uskaltanut runkata. Silmäni olivat naulittuna Marjutin isoihin rintoihin, kun hän yllättäen avasi silmänsä ja huomasi tuijotukseni. Hän vaan hymyili ja kuiskasi Petelle et mä laukeen. Pete kiihdytti kans tahtia ja laukesi hiljaa vaikeroiden. Ilmeisesti Pete yritti naida Marjutia multa salaa, Marjut kyllä jo tiesi, mitä olin nähnyt ja kuullut... Nukahdimme kaikki uudestaan. Aamusella kun heräsin, tunsin Marjutin pepun painautuvan minuun kiinni. Mulla oli kova aamuseisokki, jonka Marjut kyllä tunsi peppuaan vasten. Hän tarttui kulliini bokserieni päältä, kaivoi sen esiin, hieroi sitä pakaroitaan vasten ja peppuvakoon. Pikkuhiljaa Marjut ohjaili kulliani kohti märkää pilluansa ja levitti käsilläään peppuposkia ja häpyhuuliaan. Tunsin kun toinenkin käsi tarttui kulliini ja ohjasi sitä Marjutin pilluun. Siis Pete ohjaili minua naimaan vaimoaan. No, jos Pete haluaa minun kullin painuvan Marjutiin, niin mikäs siinä. Otin Marjutia lanteista kiinni, hän työnsi kunnolla peppuaan minua vasten ja kulli painui helposti yöllä spermattuun pilluun. Aloin naimaan hiljalleen, kunnes Pete sanoi että nussi sitä kunnolla. Sit aloitinkin niin kovan nainnin kun vain pystyin. Pillu oli aivan spermainen ja liukas, mutta kuitenkin turvoksissa että tuntui hyvän tiukalta. M alkoi olla kunnolla kiimassa ja huohotti kovaa. Minulta kuitenkin tuli kiimoissani aika nopeasti ja laskin spermalastit Marjutin sisään, eikäpä siinä lauetessani tullut mieleen kysyä saako laskea sisään. Marjut ei ehtinyt saamaan ja käänsi peppunsa Petelle, joka työntyi samantien sisään. Pete naikin aika kauan ja kovaa ja Marjut sai varmaan useamman orgasmin ennen kuin Pete laukesi. Lopulta nukahdimme vielä kaikki. Kun viimein heräsimme, Pete ja Marjut naivat taas kaksistaan ja minä katselin. Marjut ratsasti Petellä isot rinnat heiluen, minut hän käski puristelemaan niitä. Samalla runkkasin itseäni . Kun olimme kaikki taas tulleet, lepäilimme selällämme sängyllä. He kertoivat suunnitelleensa juttua jo etukäteen, tavallaan kiitokseksi heidän hääjärjestelyistä ja polttareista. Minä totesin, etteihän tuota olis tarvitnu, mutta kyllä tälläinen kiitos kelpaa. Oli tosi kiihottavaa kehuin heille. He kertoivat tätä jo suunnitellessaan olleensa tosi kiimassa ja naineet useita kertoja kuvitellessaan samalla millaista olisi kun Marjut antaa minullekin pillua. Kovasti tykkäsivät kanssa, mutta vielä ei ole uusittu. Luvassa kuitenkin kuulemma on.
Onko marjut keuruulta?
Vierailija kirjoitti:
TuttuMies kirjoitti:
Onko marjut keuruulta?
Koko ketjuhan on tarinoita.😂🤣🤣
Uudenvuodenjuhlien jälkeen miehen työkaveri tuli meille yöksi. Hän nukkui vierashuoneessa ja me omassa makkarissa. Kuulin yöllä kun hän kävi vessassa. Hiivin vessaan hänen jälkeensä. Vessan jälkeen en mennyt omaan makkariin vaan vierashuoneeseen. Näytin sormella, että ole hiljaa. Menin sängylle makaamaan, nostin yöpaidan helman ylös ja levitin jalkani. Pienen ihmettelyn jälkeen Mika luopui housuistaan, tuli jalkojeni väliin ja pani minua kuten olin toivonut.
Vierailija kirjoitti:
Uudenvuodenjuhlien jälkeen miehen työkaveri tuli meille yöksi. Hän nukkui vierashuoneessa ja me omassa makkarissa. Kuulin yöllä kun hän kävi vessassa. Hiivin vessaan hänen jälkeensä. Vessan jälkeen en mennyt omaan makkariin vaan vierashuoneeseen. Näytin sormella, että ole hiljaa. Menin sängylle makaamaan, nostin yöpaidan helman ylös ja levitin jalkani. Pienen ihmettelyn jälkeen Mika luopui housuistaan, tuli jalkojeni väliin ja pani minua kuten olin toivonut.
Näitä lisää?? Laukesko se nopeaa ja kiihottavinta koittaa olla hiljaa ettei kukaan kuulisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näitä lisää?? Laukesko se nopeaa ja kiihottavinta koittaa olla hiljaa ettei kukaan kuulisi
Ei tietenkään laurnmut nopeasti. Kuten tarinoissa aina niin tietenkin kesti tunnin laueta ja sitten kun laukesi niin tietenkin yhtäaikaisesti ja sellainen kokemus kun mannerlaatat olisivat liikahtanut.
Kirppa kirjoitti:
Mökkireissulla kolme keski-ikäistä pariskuntaa. Annoin saunassa miehen kaverin sormettaa ja suudeltiin. Aamuyöstä sitten tilaisuuden tullen pantiin mökin keittiössä. Todella kiihottavaa ja kiellettyä. Etsin keinoa päästä uusimaan panoa.
Eli menit suoriltaan sekasaunaan miehen kaverin kanssa?? Kertokaa lisää hieman kuvauksia noista teidän tilanteista ja kokemuksista miten päädyitte? Mistä homma lähti, Millaisesta aloitteesta ? Oliko kiinni jäämisen riskiä ja oletteko ottaneet uusiksi yms
Vierailija kirjoitti:
Todella lähellä on ollut. Viimeksi kesäkemuissa möksällä minut kopeloitiin ihan kunnolla, siis annoin käsien tutkia rinnat paidan alta ja jalkovälin myös. Sisällä asti kävi sormet ja minä nautin, mieheni ystävä ja salaa saunalla vähän toisiamme tunnusteltiin. Kivaahan se on, jännää ja kai vähän lapsekastakin, mutta mitäs siitä. Hänellä seisoi ylväänä ja minä valui sormilleen. voisin uusiakin
Kävikö miehen kaveri vain suoraan käsiksi vai kysyikö voiko suudella tms?? Aika paha jos se kaverin nainen onkin eri linjalla niin menee välit
Pikapano, salaa yöllä... kiihottavaa se oli ja niin tuhmaa. Orkku kyllä tuli molemmille, pimeässä yöllä. sama sänky ja piti olla hiljaaa, kiipesi päälleni ja kuiski miten panettaa, ei voi vastistaa himoaan.... Aamulla hetken mietin oliko unota, mutta märkä jalkoväli kertoi toista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella lähellä on ollut. Viimeksi kesäkemuissa möksällä minut kopeloitiin ihan kunnolla, siis annoin käsien tutkia rinnat paidan alta ja jalkovälin myös. Sisällä asti kävi sormet ja minä nautin, mieheni ystävä ja salaa saunalla vähän toisiamme tunnusteltiin. Kivaahan se on, jännää ja kai vähän lapsekastakin, mutta mitäs siitä. Hänellä seisoi ylväänä ja minä valui sormilleen. voisin uusiakin
Kävikö miehen kaveri vain suoraan käsiksi vai kysyikö voiko suudella tms?? Aika paha jos se kaverin nainen onkin eri linjalla niin menee välit
Kuten tarinoissa aina.Tietenkin naisella oli minihame ilman pikkuhousuja ja siinä pyllisteli ja mies meni taakse ja alkoi suoraan mitään sanomatta panna vaan.
Vierailija kirjoitti:
tarjotkaa sitä luonnossa maksua naiset rohkeammin. Voin jeesiä missä vaan jos suihinottoa on palkaksi
Täällä kans innokas apuri joka voi auttaa missä vain suikkaria vastaan. Kunnon suikkaria ei voita kossupullot eikä mitkään ja jos nainenkin vielä tykkää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tarjotkaa sitä luonnossa maksua naiset rohkeammin. Voin jeesiä missä vaan jos suihinottoa on palkaksi
Täällä kans innokas apuri joka voi auttaa missä vain suikkaria vastaan. Kunnon suikkaria ei voita kossupullot eikä mitkään ja jos nainenkin vielä tykkää :)
Tietenkin naiset, ihan ilman poikkeuksia ottaa aina suihin ja ihan joka paikassa.Ei ruokakaupassa tarvitse edes maksaa kun sanoo kassaneidille että ota suihin
Tätä itsekkin pohdin koska haluaisin todella vaimon kaveria