Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria

Vierailija
28.05.2009 |

Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.

JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-

N33

Kommentit (557)

Vierailija
501/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suu- ja käsiseksiä on ollut kahdenkin kanssa. Jotenkin niin viattomankin suloisenkiihottavan salaista, vähän sama kuin mastrurbointi toisesta haaveillen.

Se että naisen kaveri antaa suikkarkn/antaa nuolla pillua lisäksi ei aiheuta yhtään niin isoa morkkista kuin naiminen

Vierailija
502/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suu- ja käsiseksiä on ollut kahdenkin kanssa. Jotenkin niin viattomankin suloisenkiihottavan salaista, vähän sama kuin mastrurbointi toisesta haaveillen.

Se että naisen kaveri antaa suikkarkn/antaa nuolla pillua lisäksi ei aiheuta yhtään niin isoa morkkista kuin naiminen

Joo.Menee kenen mökille vaan niin aina naiset on perse pystyssä odottamassa ja kaveri kun menee kalaan niin heti pannaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta, tuttujen puolisot on helppoja ja varmoja panoja. Eksä nussi melkein kaikki kavereidensa miehet läpi. Kun asia valkeni kavereille tuli niistä eksiä. Kaverit pysyivät kaikki miestensä kanssa. Niille ei tullut eroa. Meille tuli ero muista syistä. Jälkeenpäin olen nussinut aika montaa eksän ex-kaveria.

Millä perusteella tuttujen puolisot on helppoja?? Mielestäni enemmänkin juuri vaikeita koska eivät ala millekkään koska moraali tai välit voi mennä kokonaan seksin ehdotuksen takia

Vierailija
504/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta, tuttujen puolisot on helppoja ja varmoja panoja. Eksä nussi melkein kaikki kavereidensa miehet läpi. Kun asia valkeni kavereille tuli niistä eksiä. Kaverit pysyivät kaikki miestensä kanssa. Niille ei tullut eroa. Meille tuli ero muista syistä. Jälkeenpäin olen nussinut aika montaa eksän ex-kaveria.

Millä perusteella tuttujen puolisot on helppoja?? Mielestäni enemmänkin juuri vaikeita koska eivät ala millekkään koska moraali tai välit voi mennä kokonaan seksin ehdotuksen takia

Ihan kaikki antaa.Menee mihin vaan niin aina on naiset perse pystyssä tai ottamassa munaa suuhun.

Vierailija
505/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että enemmän tulee kohtaamisia ja usein rennoissa olosuhteissa verrattuina muihin ihmisiin. Sitten kun sattuvat kaikki osapuolet olemaan sopivasti kyllästyneitä omiin puolisoihinsa alkaa kaverin akka tai ukko näyttämään kiinnostavalta.

Vierailija
506/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilkuilija kirjoitti:

Minä jouduin katselemaan kun vaimo antoi. Olimme isolla kaveriporukalla vuokramökillä. Illan hämärtyessä porukka levisi kuka minnekin ja saunassa kuljettiin edestakaisin. Kävin mökin yläkerrassa pukemassa päälleni saunan jälkeen. Olin lähdössä pois, kun kuulin avoinaisesti parvekkeen ovesta vaimoni äänen. Kuulin, että hän juttelin kaverini kanssa. Jäin uteliaana kuuntelemaan ja kun ovi oli auki, niin pääsin näkemäänkin heidät. Olivat molemmat vain pyyhkeet päällä ja tupakoivat, vaikka vaimoni ei polta....

Sitten puhe meni kuiskutteluksi ja vilkuilivat ympärille, mutta eivät tajunneet ylöspäin katsoa. Mies kääntyi vaimooni päin, avasi pyyhkeensä ja paljasti seisovan kullinsa. Vaimo hyväili sitä käsin ja runkkasi vähän aikaa. Sitten mies avasi vaimon pyyhkeen solmun ja pyyhe tippui maahan. Vaimo vilkuili taas ympärilleen ja nojasi sitten selkä seinää vasten. Mies kouri rintoja ja siirtyi sitten hyväilemään jalkoväliä. Vaimo ei estellyt yhtään, huokailu kiihtyi ja kuulin jopa litinää. Mies kuiski jotain ja vaimo esteli hetken, mutta kääntyi sitten selkä mieheen päin ja sanoi, että nopeasti sitten. Katsoin suoraan ylhäältä päin, kun kaveri pani takaa päin täyttä vauhtia. Miehen puuskutus kiihtyi ja sitten hän jäykistyi ja pysähtyi. Sitten he ikään kuin havahtuivat, nostelivat äkkiä pyyhkeet päälleen ja lähtivät pois. Menin ulos ja vaimoni tuli hetken päästä mekko päällä grillipaikalle. Ilta jatkui normaalisti ja menimme aamuyöstä nukkumaan. Minulla seisoi täyttä päätä jo kun menin sänkyyn. Vaimo yritti ensin estellä, kun tulin päälle. Vedin vain hänen pikkuhousuja sivuun ja työnsin kaluni märkään pilluun, jossa oli aiemmin käynyt vieras. Ehkä pesulla oli käyty sen jälkeen. Panin täysin itsekkäästi, en kestänyt kuin pari minuuttia ja tulin vaimoni sisään.

Huh miten kovan seisokin sain tästä jutusta ja voin vaan kuvitella ton kun vieras painaa " pane äkkiä sitten " 😍 ensin meinasi ettei anna panna mutta antoi kuitenkin. Pääsispä vaimosi kanssa saunomaan

Vierailija
507/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro noista kerroista ja teitkö itse aloitteen?? Saispa pitää suukivaa varatun naisen kanssa

Vierailija
508/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri tuollaisia akat ovat ja minä olen myäs kiilannut tuossa nopeaa pillua

Vierailija
509/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en välitä bestiksen vaimokkeesta mutta bestis itse vetää mua puoleensa kaikin tavoin. On ollut näin jo vuosia. Bestid ei tiedä että tekisin mitä vaan edes yhdestä yöstä kanssaan. Onnettomasti ihastunut mies 26 v

Vierailija
510/557 |
05.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikapano, salaa yöllä... kiihottavaa se oli ja niin tuhmaa. Orkku kyllä tuli molemmille, pimeässä yöllä. sama sänky ja piti olla hiljaaa, kiipesi päälleni ja kuiski miten panettaa, ei voi vastistaa himoaan.... Aamulla hetken mietin oliko unota, mutta märkä jalkoväli kertoi toista.  

Olitte siis samassa sängyssä muuten vaan??

Vierailija
511/557 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudenvuodenjuhlien jälkeen miehen työkaveri tuli meille yöksi. Hän nukkui vierashuoneessa ja me omassa makkarissa. Kuulin yöllä kun hän kävi vessassa. Hiivin vessaan hänen jälkeensä. Vessan jälkeen en mennyt omaan makkariin vaan vierashuoneeseen. Näytin sormella, että ole hiljaa. Menin sängylle makaamaan, nostin yöpaidan helman ylös ja levitin jalkani. Pienen ihmettelyn jälkeen Mika luopui housuistaan, tuli jalkojeni väliin ja pani minua kuten olin toivonut.

Näitä lisää?? Laukesko se nopeaa ja kiihottavinta koittaa olla hiljaa ettei kukaan kuulisi

Kyllä toisin kun seuraava arveli, Mika laukesi aika nopeasti. Tilanne oli sellainen, että hiljaa piti olla ja tiedossa oli varmasti hänelläkin, että kyseessä ei ole mikään pitkällinen rakastelu, vaan salainen pano. Minä oli jalat levällään, pillu täysin märkänä ja turvoksissa. Mika työnteli sellaisia tasaisia työntöjä, pysähtyi sitten pohjaan ja ruiski spermat sinne. Itse on tuolla tahdilla saa, mutta olen monesti saanut jälkeenpäin tätä ajatellen ja sauvalla auttaen.

Vierailija
512/557 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää... Olin kavereiden kanssa viikonloppuna baarissa ja mies jäi kotiin ja päädyttiin aamuyöllä yksille jatkoille missä pelattiin pullonpyöritystä... Jotenkin siinä ajauduttiin sellaiseen tilanteeseen että yks miehen kaveri ajeli mulle posliinin. En ole oikein ikinä siihen lämmennyt vaikka mies on sitä kärttänyt jo pitkään. En edes muistanut koko hommaa kun olin niin kännissä, mutta aamulla mies huomasi sen. Suuttui ihan saakelisti. Varmaan ero tulossa. Ei oo mitään muistikuvaa pantiinko vai ei kun olin niin kännissä... Toivottavasti ei. Koitin vaan hätäpäissäni ukolle jotain valehdella... Pitäiskö käydä varmuuden vuoksi testeissä? Hävettää. Onko jollain kokemusta miten tästä voi selvitä?

Vierailija
513/557 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi, tavallaan haluaisin yhtä koittaa.

Mutta en ole sellainen tyttö.

Vierailija
514/557 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirppa kirjoitti:

Mökkireissulla kolme keski-ikäistä pariskuntaa. Annoin saunassa miehen kaverin sormettaa ja suudeltiin. Aamuyöstä sitten tilaisuuden tullen pantiin mökin keittiössä. Todella kiihottavaa ja kiellettyä. Etsin keinoa päästä uusimaan panoa. 

Eli menit suoriltaan sekasaunaan miehen kaverin kanssa?? Kertokaa lisää hieman kuvauksia noista teidän tilanteista ja kokemuksista miten päädyitte? Mistä homma lähti, Millaisesta aloitteesta ? Oliko kiinni jäämisen riskiä ja oletteko ottaneet uusiksi yms

Vähän taustatietoa tähän. Oltiin saunassa kaikki kolme paria, uimapuvut päällä. Sauna oli kuudelle pieni, tämä miehen kaveri oli vieressäni ja ihan kylki kyljessä oltiin. Sitten neljä muuta lähti pesulle, uimaan ja kuka minnekin. Me jäätiin Vellun kanssa saunaan. Huppelissa oltiin molemmat, siinä jotain pientä kaksimielistä juttua heiteltiin. Seistiin jo saunan lattialla pois menossa, kun Vellu laittoi kättä pyllylleni ja puristi hieman. Kiihotti todella paljon, käännyin ja olin ihan kiinni Vellussa. Laitoin käden Vellun lantiolle, vedin vähän itseäni kohti ja sitten suudeltiin. Olin märkä, nännit kovana ja tunsin kuinka Vellulla seisoi. Hän työnsi minut istumaan saunan alalauteelle. Levitti jalkojani kädellään ja veti uimapukuni haaraosan sivuun. Hieroi juuri oikeasta paikasta ja työnsi muutaman kerran kaksi sormea sisään. Seuraavaksi olisin laskenut Vellun uikkarit ja antanut hänen panna. Saunan terassilta kuului kuitenkin kolinaa. Nousin ylös ja lähdin pesuhuoneen puolelle. Vellu jäi saunaan, koska seisokki olisi näkynyt kaikille. Mieheni avasin pesuhuoneen oven ja kurkkasi sisään. Huuhtelin itseäni pesunapolla ja sanoin, että olen tulossa. Ilta meni mukavasti, istuttiin nuotiolla, pelattiin korttia, syötiin jne. Vellun kanssa meillä katseet kohtasivat monesti ja halu näkyi molempien silmistä, toivottavasti ei liian kauas. Kello oli n. kolme yöllä, kaksi naista nukkui, mieheni ja toinen kaveri istuivat vielä ulkona nuotiolla. Yksi nainen nukkui saunamökissa, toinen päämökin toisessa makuuhuoneessa. Minä olin menossa nukkumaan päämökkiin. Riisuin vähiä vaatteitani keittiön nurkassa, josta oli ovi makuuhuoneeseen. Vellu tuli hakemaan juomaa jääkaapista. Siinä oli tilaisuus, joka teki varkaan. Vellu veti minut kädestä keittiön syvennykseen, puristeli rintojani ja hamusi huulillaan huuliani. Hän käänsi minut nojaamaan tiskipöytään, veti collegehousunsa alas ja riipaisi myös minulta pikkuhousut pois. Mitään esileikkejä, suuseksejä tms ei kyselty. Köyristin vain selkäni, nojasin tiskipöytää ja tarjosin itseäni. Vellu työntyi sisääni, kalu tuntui ihanalta. Laitoin käteni jalkojen väliin ja hieroin klitorista. Vellu työnteli menemään, molempien täytyi olla hiljaa. Silti jos joku olisi ollut hereillä samassa mökissä, niin varmasti olisi jääty kiinni. Vellu hidasti, toi suunsa korvaani ja kuiskasi, että saako tulla sisään? Vastasin, että saa. Nostin toisen jalkani penkille, niin että pillu oli todella tarjolla. Vellu piti kiinni lantiostani, työnsi muutaman kerran pohjaan ja laukesi sisään. Tämä koko operaatio kesti viitisen minuuttia. Otin pöydältä talouspaperia ja pyyhin alapäätäni kuivaksi. Pesumahdollisuus olisi ollut vain saunalla, joten vedin pikkuhousut jalkaani ja menin nukkumaan. Vellu lähti venähtäneeltä reissulta ulos ja vei kolme juomaa mennessään. Mies oli kysellyt, että mikä kesti. Vellu oli sanonut, että juteltiin Hennan kanssa. Toisin kuin näissä tarinoissa usein, niin en kyllä orgasmia saanut tuossa toimenpiteessä, mutta kiihotus oli kova. Olisi kiva kokea Vellu paremmin ajan kanssa ja kunnolla nautiskellen.

Vierailija
515/557 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävettää... Olin kavereiden kanssa viikonloppuna baarissa ja mies jäi kotiin ja päädyttiin aamuyöllä yksille jatkoille missä pelattiin pullonpyöritystä... Jotenkin siinä ajauduttiin sellaiseen tilanteeseen että yks miehen kaveri ajeli mulle posliinin. En ole oikein ikinä siihen lämmennyt vaikka mies on sitä kärttänyt jo pitkään. En edes muistanut koko hommaa kun olin niin kännissä, mutta aamulla mies huomasi sen. Suuttui ihan saakelisti. Varmaan ero tulossa. Ei oo mitään muistikuvaa pantiinko vai ei kun olin niin kännissä... Toivottavasti ei. Koitin vaan hätäpäissäni ukolle jotain valehdella... Pitäiskö käydä varmuuden vuoksi testeissä? Hävettää. Onko jollain kokemusta miten tästä voi selvitä?

Siis oliko se ajelija miehesi kaveri?

Vierailija
516/557 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oliko?

Vierailija
517/557 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, oliko?

Ei tietenkään. Nämä kaikki kommentit ovat tarinoita.Sen nyt ajeli vaikka joulupukki. Saa Jokainen itse päättää miten eri tarinat aina meni 😂😂🤣🤣😅😅🤣😂😂😂😂😂😂🤭🙃😄😃

Vierailija
518/557 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yeah, mulla miehen kaveri on seksikäs , harmaasilmäinen, tosi hauskauros. Leveäharteinen ja tosi hyvin varustettu. Monesti on biletetty yhdessä ja joskus aikoinaan jo näin hänet vilaukselta nakuna.Se jäi mieleen. Viime kesänä saunottiin ja dokattiin kunnolla ja kundi oli siis mukana. Oma ukko aina viihteeellä tapaa mennä naapurin porukkaa jutustamaan ja ... Niin silloinkin. Me mentiin sen kaverin kanssa kylpytynnyriin josta näkee ulapalle ja veneemme suojaa rannassa hyvin :). Tuo miesmeni munasillaan kylpytynnyriin (oih , mikä näky)ja itse kömmin laidan yli seuraksi. Hän otti lanteista kiinni (olin jo märkä!!).

Vaan ei päästänytkään ohi vaan ohjasi syliinsä, jossa tunsin seisovan kullin. Samantien ihan vaistomaisesti istuin sen päälle ja otin koko kalun sisääni. Tuntui niin helvetin hyvälle että muutaman työnnön saatuani laukesin jo hänen syliin. Kundi käänti toisin päin ja pani minua niin kovaa ja upeasti, että en aiemmin ollu kokenut. Varmaan sai lisäpotkua, kun kiimoissani kehuin sen isoa kullia, ja monesti. Laski lopussa vielä sisään lastinsa. Mies palasi visiitiltään tietämättä yhtään mitään (meillä uimapuvut päällä). Tämän kokemuksen jälkeen tuo kaveri on mulle jo pakkomielle (vaikka rakastankin miestäni). Olemme tavanneet salaa useasti ja hän vie jalkani alta joka kerta. Ja mikä tässä ainoastaan hävettä, on se , että mieheni ja tuo kundi on hirmu hyvät kaverit keskenään. Ja mä teen tällaista enkä taida irti päästä :(

Mut toi tuntuu varmasti hyvältä. Pimpissä, kehossa ja aivoissa.

Itseasiassa tuo on kaunista.

Mut kannattaa pitää tuota ihan sillai yllä, että huolehtii hyvin jatkossakin, ettei jää kiinni.

Tuossa on sitä taikaa, mikä buustaa arkea, ja tekee olon kihelmöivän hyväksi.

M42

Vierailija
519/557 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen miettinytkin, kun näistä ei naiset paljon puhu. Kuinka iso sen kaverin pitää olla. Ihan pikkuisen karvakuonon kanssa ei varmaan onnistu. Sitten kysymys siitä, miten ne luontokappaleet ymmärtää mitä tehdä vai onko doggystyle niin universaali juttu.

Vierailija
520/557 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi