Kuinka mon nainen on nainut Miehen kaveria
Itse olen langennut usein tähän sudenkuoppaan.Juteltiin kavereiden kanssa ravintolassa ja yli puolet oli samassa veneessä.
JOKU SIINÄ MIEHESSÄ KIIHOTTAA MINUA en osaa sanoa mikä kroppa on samaa luokkaa kuin oman miehen,tosin kalu on hivenen isompi muuten samanlaiset en usko että mieheni tietää näistä.-
N33
Kommentit (557)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen lapsuudenystävän mökillä uuttavuotta oltiin viettämässä. Oli eronnut juuri ennen joulua, lapset puolisolla ym., joten tultiin 'jelppimään' vähän kaikessa samalla.
Jokainen meistä nautti enemmän tai vähemmän alkoholia, kun ruokailtiin, saunottiin ja seurusteltiin. Ilta oli mukavan leppoisa, oltiinhan tunnettu 20+ vuotta. Minä vetäydyin jossain vaiheessa ensimmäisenä nukkumaan, edelleen humalassa.
Aamuyöllä joskus en varsinaisesti herää, mutta ajattelin puolisoni tulleen myös nukkumaan, koska sänky 'liikkui'. En tiedä, miten kauan tästä meni, kun sitten tunsin mieheni kalun työntyvän lusikassa sisääni. En ajatellut siitä yhtään mitään, oltiinhan tehty niin monet kerrat kotona.
Työnnöt tuntuivat hyvältä, oletan, ja varmasti osallistuin automaattinen lantiotani miehen työntöjen tahdissa liikutellen. Akti ei kestänyt kovin kauaa, ja mies vetäytyi pois lusikasta. Nukahdin todennäköisesti saman tien.
Varhain aamulla hiippailin varovasti pyyheliina ympärillä vessaan pissalle ja huomasin mieheni nukkuvan vaatteet päällä mökkituvan sohvalla. Aivot eivät vielä toimineet kunnolla, enkä oikein heti muistanutkaan öisiä tapahtumia, mutta samalla, kun tunsin, jotain valuvan pimpsastani reisilleni, muistin yöllisen seksin.
Kävin pissalla ja päätin lähteä pikapesulle saunaan pihan toisella reunalla. Hain villasukat ja pipon, kengät jalkaan ja pyyheliinaan kietoutuneena juoksuaskelin saunatuvalle. Yllätyksekseni mieheni ystävä oli jo käynyt pesulla ja oli pukuhuoneessa kuivailemassa itseään.
Olin hämmentynyt, enkä oikein vielä tiennyt miksi. Kyse ei ollut siitä, että oltiin molemmat pukuhuoneessa puolialasti, sillä olimmehan aina hänen puolisonsa kanssakin ollet nelistään nakuna saunassa, uimassa ym. Kysyin, oliko hän saanut nukuttua, mihin vastasi, että lopulta muutaman tunnin aamulla. Riisuin ja menin pesutuvan puolelle.
Kun olin saanut kasteltua itseni ja olin saippuoimassa itseäni, mieheni ystävä ilmestyi pesutupaan. Hän kysyi, saisiko huuhdella vartaloni saippuasta. Olin vielä enemmän hämmentynyt ja ajattelin ymmärtäneeni varmasti jotain väärin. Sain mutistua, että pärjään kyllä. Sitten hän kysyi, saisiko katsella peseytymistäni. Luulin siinä tilanteessa tajuavani, mistä oli kyse ja mitä aamuyön tunteina oli tapahtunut. Menin ihan lukkoon.
Yritin huuhdella kaiken saippuan mahdollisimman nopeasti pois iholtani. Ystävämme oli ottanut esiin kiihottuneen kalunsa ja tyydytti itseään minua katsellessaan. Minua itketti ja olin järkyttynyt. Halusin äkkiä pois. Päässäni jyskytti ajatus siitä, tuo olikin se mies, joka oli purkautunut sisääni jokunen tunti aikaisemmin.Vedin villasukat märkiin jalkoihini ja lähdin kiireellä pyyheliinassa kohti mökkiä. Mieheni oli herännyt ja oli juuri laittamassa kahvia tippumaan, selkeästi krapulaisena. En osannut sanoa mitään, mitä olisin voinut. Pyysin häntä mukaani meidän kamariin.
Hän ymmärsi minun haluavan seksiä, kun talutin hänet kamariin, ja alkoi suudella. En vastustellut, sillä en tiennyt, mitä olisi pitänyt sanoa. Hän huokaili huomatessaan vakoni kosteuden ja imeä maiskutteli pillussani uittamiaan sormia. Hän kysyi, saisiko tulla takaapäin. Nousin sängylle kontilleni, ja hän seurasi perässä. En edelleenkään tiennyt, miten olisin osannut asetella sanani, joten annoin kaiken tapahtua.
Mieheni nauttiessa minusta sängyllä, hänen ystävänsä oli tullut saunatuvalta ja katseli meitä nyt ovenraosta, mitä emme toki siinä tilanteessa vielä tienneet. Mieheni nautti pilluni liukkaudesta, kun minä puolestani olin jossain ihan muualla. Välillä mieheni ojentautui päälleni ylettyääkseen rinnoilleni ja puristeli niitä innoissaan. Krapulaseksi oli hänen mielestään mahtavaa.
Yhtäkkiä mieheni ystävän ääni kysyi ovelta rauhallisesti, saisiko katsella meitä. Mieheni piteli minua edelleen kiinni lanteistani, vaikka säpsähtikin yllättävää keskeytystä, mutta ei kuitenkaan osoittanut millään tapaa aikovansa lopettaa aktiamme. Hän todennäköisesti nyökkäsi vain ystävälleen, koska tämä siirtyi lähemmäksi meitä. Minusta tuntui, että tämä ei häirinnyt miestäni ollenkaan.
Jostain sanomattomasta sopimuksesta ja hyväksynnästä, tunsin pian ylimääräisen käden liukuvan häpyäni pitkin kohti vakoani. Kokenut sormi löysi pian klitorikseni, jota se alkoi kevyesti pyörittää. Kavahdin ja säpsähdin nautinnosta. En voinut ymmärtää, että mieheni lähti mukaan tähän kaikkeen.
Täähän on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Muutamaa ex-miehen kaveia helpottanut suulla ja käsin.
N45
millaiset on olleet tilanteet ja oletko tehnyt rohkeasti aloitteet vai onko kaverit vonganneet ?? et pillua kuitenkaan ole antanut ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45millaiset on olleet tilanteet ja oletko tehnyt rohkeasti aloitteet vai onko kaverit vonganneet ?? et pillua kuitenkaan ole antanut ??
Sekä että, mutta esim. muuttoapua ja huonekalujen kuskaamista. Itsellä ei ole autoa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N45millaiset on olleet tilanteet ja oletko tehnyt rohkeasti aloitteet vai onko kaverit vonganneet ?? et pillua kuitenkaan ole antanut ??
Sekä että, mutta esim. muuttoapua ja huonekalujen kuskaamista. Itsellä ei ole autoa.
N45
oletko siis itse tehnyt rohkeasti aloitteet vai miten hommiin on päädytty ?? onko kukaan miehistä vongannut suikkaria palkkioksi vai oletko tarjonnut sanallisesti suoraan ?? voisin auttaa sua milloin vain kuskaamisessa yms ja autohan löytyy :)
m30
Oon pannut vaimon pikkusiskoa, lasketaanko se?
Vierailija kirjoitti:
Oon pannut vaimon pikkusiskoa, lasketaanko se?
Lasketaan,sinulle eduksi.
Olen nauttinut mieheni kaverin idosta kullista.
Mieheni 15 cm kulli ei riitä.
noin parin viikon vaellusreissulla pari kesää sitten. Minä, mieheni ja ystäväpariskunnan mies, tarkoitus oli alunperin nelistään, mutta polviruhje esti hänen vaimonsa mukaantuolon. Niinpä sitten jotenkin vain ajauduttiin siihen, että olin loppupäivät siellä vähän molempien nainen. Kiva lisäkuvio siihen muutenkin mukavaan samoiluun ja luonnon keskellä oleiluun. Jotenkin tuntui muutenkin luontevalta siellä kaukana toisten ilmoilta koko juttu.
Yhteinen salaisuus kirjoitti:
Jos sää asko Idon suihku ja wc-tarvikkeista olet nauttinut niin katoitko näkikö kukaan K-Raudassa? Toi on vähän noloa jopa. Tyydy nyt vaan siihen hk:n siniseen peräkammarissa
Unohtu piste lopusta. Asko tuskin huutolaiskoulun käyneenä edes huomasi.
Olen nainut vaimon kaveria, oltiin porukalla mökillä ja vaimo oli vähän nauttinut liikaa ja lähti saunasta nukkumaan. Pelleilyllä se alkoi, mutta pukkariin päätyi. Kerroin toki vaimolle asiasta, osas suhtautua viileesti vaikka haukut sainkin ja ystävä myös. Oltiin melkosessa humalassa.
Urpo11cm satuilee taaas!
Hanki elämä, Urpo11cm!
Mieheni kaverin ksnssa tapaillaan Omppuhotellissa kaiken kivan merkeissä 🤗
En voi vastustaas noin 25 senttistä 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mieheni kaverin ksnssa tapaillaan Omppuhotellissa kaiken kivan merkeissä 🤗
En voi vastustaas noin 25 senttistä 🤗
Urpo11cm taas!!
Vierailija kirjoitti:
...tiukka ja nätti pimppa. Sitä en oikeassa seurassa mitenkään peittele ja ujostele, ja monet haluaisivat päästä sinne sisälle, mutta se on sitten eri juttu, kuka SAA sen tehdä. Mun bestiksellä on melkoiset ulkonevat häpyhuulet ja hän on usein sanonut, että kunpa hänellä olisi samanlainen pimppa kuin minulla....juuri siksi annoin hänen miehensä kokeilla, miltä tuntuu tiukka viivap....tiedän, että se tuntui tosi hyvältä...
Oli sitten minkälainen pimppa tahansa, niin jos suusta tulee tämänkaltaista ripulia, minä passaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä kahden poikaystävi miehen ystävän kanssa kännissä.
Ihania muistoja, kun iso penis on tullut sisään.
-PesäpalloilijaN-
Millaisia tilanteet on olleet ja miten olet " lipsahtanut" kiellettyyn?
Vierailija kirjoitti:
noin parin viikon vaellusreissulla pari kesää sitten. Minä, mieheni ja ystäväpariskunnan mies, tarkoitus oli alunperin nelistään, mutta polviruhje esti hänen vaimonsa mukaantuolon. Niinpä sitten jotenkin vain ajauduttiin siihen, että olin loppupäivät siellä vähän molempien nainen. Kiva lisäkuvio siihen muutenkin mukavaan samoiluun ja luonnon keskellä oleiluun. Jotenkin tuntui muutenkin luontevalta siellä kaukana toisten ilmoilta koko juttu.
alkoiko kesken vaelluksen himot heräämään vai millaisia tilanteita ?? kerro toki lisää tarkemmin ulkoseksi on parasta. Tykkäskö vieras mies ja onko homma pysynyt salassa*?
Minun on. Oltiin kaverin vanhempien asunnolla ottamassa kuppia, sammuin, oisko kylppäriin. Heräsin sitten yöllä ja menin hakemaan jotain juotavaa. Tässä vaiheessa luulin olevani asunnossa yksin ja kaikkien muiden olevan baarissa. Keittiöstä avautui näkymä tämän kaverin huoneeseen josta selvästi kuului panemisen ääniä. Siellähän se oli kaveri lykkimässä tyttöystävää perseeseen. Polttelin siinä tupakin jos parikin odotellen että saavat hommat hoidettua. Kävin sit siinä ovella sanomassa että tuotapa en saanut itse kokeilla ollenkaan ja poistuin asunnolta, kumpaankaan en tuon jälkeen pitänyt minkäänlaista yhteyttä ja kun se kaveripiiri mikä silloin oli piti yhteyttä niin oli helpompi olla ilman niitä kavereitakin
Teiniys tai se esiaikuisuua ei niin hienoa aikaa tuon jälkeen ollutkaan