Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista aluetta on Espoon TUOMARILA?

Vierailija
21.05.2009 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään kai yhtenä parhaista Espoon keskuksen alueen lähiöistä. Ei ole omakohtaista kokemusta, olen vain joskus läpi ajanut, joten en sitten tiedä.

Vierailija
2/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen kylämäinen yhteisö, vaikkakin nykyisin jo aika laajalle levittäytynyt alue. Sellaista keskiluokkaista espoolaisaluetta, ei mitään luksustaloja kuitenkaan. Suosittelen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia ja uudehkoja rakennuksia. Asuin siellä väliaikaisesti pari vuotta sitten, ja jos nyt tulisi asunnonvaihto niin olisi yksi alueista joilta kotia etsisin.

Vierailija
4/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina yhdistänyt sen nimenomaan Suvelan ja Espoon Keskuksen huonomaineisiin lähiöihin. Yksi tuttu ennen asuikin Tuomarilassa ja kävin siellä monta kertaa. Oli korkeita kerrostaloja eikä jäänyt mikään "keskiluokkainen" vaikutelma ollenkaan mieleen.

Vierailija
5/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluita Espoossa.

Useasti olen kuullut toisten sanovan, että "ikinä en muuttaisi Kannelmäkeen, Jakomäkeen enkä Tuomarilaan.

Hmm, no voin sotkea ehkä johonkin toiseen nimeen.

Vierailija
6/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyimme oikein hyvin. Mutta lähikaupassa kävimme Suvelassa, ja olihan siellä kaikenlaista vastaantulijaa...

Vierailija
7/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostaloalueet aseman lähellä voivat olla levottomampia, mutta osa Tuomarilasta on vanhaa omakotitaloaluetta, joka on rauhallista. Itse vietin siellä lapsuuteni, mutta onhan siitä jo aikaa ja alue muuttunut.

Vierailija
8/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

espoon keskuksen läheisyydestä! Suomen kauheinta slummia koko seutu.

Vierailija
9/9 |
21.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aluita Espoossa.

Useasti olen kuullut toisten sanovan, että "ikinä en muuttaisi Kannelmäkeen, Jakomäkeen enkä Tuomarilaan.

Hmm, no voin sotkea ehkä johonkin toiseen nimeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi