Homoudesta.
Kertokaahan ystäväiset, mikä teitä siinä ilmiössä pelottaa? Jonkinlaista pelkoahan siellä negatiivisten tunteiden takana on.
Kommentit (58)
Homofobia ihmiset tuntevat itse jossain alitajunnassaan vetoa samaan sukupuoleen ja yrittävät vihalla torjua omia tunteitaan. Voisiko tuossa olla jotain järkeä?
Monasti olen ajatellut, että esim. ne miehet jotka koko ajan jaksaa jauhaa homoista on kyllä normaalimiestä kiinnostuneempia aiheesta. Siis että aina samat tyypit ottaa kännissä esiin homot, kerta toisensa jälkeen.
Tunnetteko te, jotka homoja karsastatte, yhtään homoa tahi lesboa? Ihan samanlaisia ihmisiä he ovat kuin muutkin. Ehkäpä pelko ja inho kariutuisi, kun tutustuisitte näihin ihmisiin ja huomaisitte, ettei se seksuaalinen suuntautuneisuus heisä tee yhtään erilaisia kuin itsekään olette. Siis ihmisinä. Tuo luonnollisuus taas... Mikä on luonnollista? Eläimetkin voivat olla homoja, meillä on ollut homo lemmikki :)
toisia ei. Ne, joita se ahdistaa, haluavat kieltää homouden. Kyllä minuakin heterona ajatus anaaliseksistä ällöttää, oli se sitten homojen tai heteroiden kesken. Ja ällöttää mua naisena myös ajatus, että antaisin suuseksiä naiselle. Mutta ymmärrän, että ihmiset ovat erilaisia, ja muiden seksielämä ei kuulu mulle, eikä mun tarvitse ajatella asioita, jotka mua ällöttää. Silti hyväksyn, että muut voivat harrastaa sellaista seksiä, mikä ei sopisi mulle. Niin kauan kuin se ei ole rikollista, kuten pedofilia, insesti, elämet, prostituutio.
Ei siinä sen kummempaa ollut, tämä rotta ei kiinnostunut millään tavalla naaraista, ei edes kiimassa, mutta poikia paneskeli häntä vipattaen. Tuttavalla on ollut koira, joka ei nartuista välittänyt, mutta silminnähtävästi nautti muiden uroitten huomiosta :)
lesboilu on ihan yleistä kiimassa. Lehmä on ns. härillään, yrittää astua muita lehmiä. Enpä tullut kysyneeksi aikanaan että onko ne aina samat lehmät, vai tekeekö sitä kaikki lehmät =).
yrittävät astua myös samaa sukupuolta olevia yksilöitä. Eivät ne muista tarkistaa aina sukupuolta. Ihmisten välisissä tunteissa, perheen perustamisessa, vastuussa toisesta ihmisestä on kuitenkin kyse hyvin paljon muusta kuin seksistä. Eiväthän heteroparitkaan ole koko ajan "juputtamassa". Eikö tässä homoasiassa takerruta liikaa tuohon seksiin?
ei homoudessa ole mitän Pelottavaa. Se on vain Luonnotonta.
Maailmaan kuuluu voima ja vastavoima. Negatiivinen ja positiivinen. Ilo ja suru. Hapan ja emäksinen. Penis ja vagina. Toista ei ole ilman toista.
Minun työpaikallani on useampikin homo. Tosi miellyttäviä ihmisiä, oikein kivoja. Ei se homous heistä huonompaa tee. Kuten ei sairaalloinen lihavuuskaan tee ihmisestä idioottia. Mutta luonnotonta se 150 kg kuitenkin on.
ei homoudessa ole mitän Pelottavaa. Se on vain Luonnotonta.
Maailmaan kuuluu voima ja vastavoima. Negatiivinen ja positiivinen. Ilo ja suru. Hapan ja emäksinen. Penis ja vagina. Toista ei ole ilman toista.
Minun työpaikallani on useampikin homo. Tosi miellyttäviä ihmisiä, oikein kivoja. Ei se homous heistä huonompaa tee. Kuten ei sairaalloinen lihavuuskaan tee ihmisestä idioottia. Mutta luonnotonta se 150 kg kuitenkin on.
Vai voima ja vastavoima, hohhoijaa. 150-kiloinen voi laihduttaa, homo ei voi muuttua heteroksi.
Mutta nämä terapeutit eivät halua julkista lynkkausta, niin he eivät puhu siitä julkisuudessa.
Vai voima ja vastavoima, hohhoijaa. 150-kiloinen voi laihduttaa, homo ei voi muuttua heteroksi.
Ei siinä sen kummempaa ollut, tämä rotta ei kiinnostunut millään tavalla naaraista, ei edes kiimassa, mutta poikia paneskeli häntä vipattaen. Tuttavalla on ollut koira, joka ei nartuista välittänyt, mutta silminnähtävästi nautti muiden uroitten huomiosta :)
Puhdasrotuinen uros, jolla olisi tahdottu tehdä "hyppyjä". Eihän siitä mitään tullut, kun tyyppi nylkytti vain uroskoiria. Etenkin mummolan ajokoira oli sen mieleen. Kiimaisille nartuille se vain tuhahti.
on itse asiassa fiktiota. Luonnossa vaihtelu on valtavaa.
Tiedättekö miten luonnontieteilijät päättää, kumpi on lajissa uros ja kumpi naaras? Sillä perusteella, että uroksella on pienemmät sukusolut. Ei esim. sillä perusteella, kumpi kantaa lasta, koska luonnossa ne vaihtelee.
Lisäksi on vielä eläinkunnassa sukupuoltaan vaihtelevat kaksineuvoiset.
on itse asiassa fiktiota. Luonnossa vaihtelu on valtavaa.
.
Mutta nämä terapeutit eivät halua julkista lynkkausta, niin he eivät puhu siitä julkisuudessa.
Jos homojen muunto heteroiksi olisi mitään muuta kuin henkistä väkivaltaa, se olisi jo ajat sitten havaittu ja olisi olemassa yleisesti hyväksyttyjä terapiamuotoja. Homous on ollut aikanaan jopa rikos. Silloin ei olisi ollut mitään estettä näitten terapistien tulla esiin hienoine terapioineen, jos niissä olisi yhtään mitään takana. Takuulla sellaisesta olisi saanut mainetta ja kunniaa, jos sellainen olisi toiminut.
Kyllä siihenkin sairauteen vielä parannus keksitään, kuten ylipainoon ja syöpäänkin..
Homoudesta ei ole. Minkälainen on sairaus, jossa ei ole ihmisen elämää haittaavia oireita? Jos homous vaivaa, se sairaus on kyllä ihan sinun päässäsi.
en ole kiinnittänyt niihin sen enempää huomioita. Ei ole kauaa, kun luin yhdestä kirjasta, mikä niiden homojen lapsuudessa on yhteneväistä...
Kerran eräs (ei suomalainen) joku 70 v, koko ikänsä terapeuttina toiminut henilö kertoi, että lähes poikkeuksetta miespuolisilla homoseksuaaleilla on ollut vahva äiti ja heikko isä. Tästä asetelmasta hän kirjoitti pitkän tovin, ei syytellen, mutta perustelut kuulostivat sangen vahvoilta. Mutta aihe ei liity mielenkiintoni kohteisiin, joten en millään muista.
Kyse on näistä samoista terapeuteista, jotka ovat perehtyneitä läheisriippuvuuksiin. (ps. Hellstenin en ole aiheesta kuulunut puhuttavan)
40
[/quote]
Jos homojen muunto heteroiksi olisi mitään muuta kuin henkistä väkivaltaa, se olisi jo ajat sitten havaittu ja olisi olemassa yleisesti hyväksyttyjä terapiamuotoja. Homous on ollut aikanaan jopa rikos. Silloin ei olisi ollut mitään estettä näitten terapistien tulla esiin hienoine terapioineen, jos niissä olisi yhtään mitään takana. Takuulla sellaisesta olisi saanut mainetta ja kunniaa, jos sellainen olisi toiminut.
[/quote]
on sellainen vika, että vain pieni osa muuttuu edes jotenkin ja liian monet päätyvät itsemurhaan. Tulee liikaa ruumiita / yksi itsensä kieltänyt homo.
Siksi ne terapeutit "tuomitaan", ammattikunnassa heitä pidetään vastuuttomina, toisten hengellä leikkijöinä!
tarvitse poistaa tieteiden joukosta luonnontieteitä, mutta niihin kannattaa syventyä vähän syvällisemmin kuin peruskoulun bilsankirjan verran.
Eikö aika moni hyväksytty asia ole 'luonnotonta'? Esimerkiksi heterot, jotka eivät pysty tai halua saada lapsia, elinsiirtoleikkaukset...
Miten homofobikkoja aina kiinnostaakin niin kovasti tuo seksipuoli? Eikö teidän omassa parisuhteessa ole muuta kuin seksi? Ihan samanlaista rakkautta, läheisyyttä, keskustelua, ajan viettämistä ja arjen elämistä yhdessä kuuluu parisuhteeseen homoillakin.