Koiramme seuraa minua kaikkialle, miksi juuri minua?
Jos olen alakerrassa, se on alakerrassa, kunnes menen portaita ylös, se nousee heti ja seuraa. Menen portaat alas, se seuraa alas. Pihalla ollessamme jos minä käyn sisällä muiden jäädessä ulos, se haluaa tulla mukaani. Mistä tällainen johtuu ja onko koira jotenkin ahdistunut? Koko perhe huomioi sitä, vie lenkille jne.
Kommentit (66)
Oletko se, joka useimmiten antaa ruokaa?
Se on rakastunut. In löööööövvvv. You the mami.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se, joka useimmiten antaa ruokaa?
En edes sitä. Mies ruokkii sen aamulla, kun tekee itselleen aamupalaa. Koira on kaikista perheenjäsenistämme innostunut, tervehtii ylitsevuotavasti, kun he tulevat kotiin jne. Mutta tämä seuraamisjuttu on vain minua kohtaan. Ap
Se on leimaamtunut sinuun, olet sen lempi-ihminen 😍
Näin on, koirasi on koko elinikänsä ikuinen taapero, aina jaloissa pyörimässä ja vieressä makaamassa. Ei hetken siunaaman rauhaa. Raskasta on.
Mutta entäs kun mulle tätä tekee koirat, jotka tapaan ekaa kertaa :D Hieman kiusallista, kun omistajia alkaa nolottaa.
Koira aistii pahan. Se pitää sinua silmällä, ettet tee muille mitään. Olepas hyvä.
Se haistaa, wttä sulla on verisuonikatkeamassa päässä ja kuolet pian. Yrittää herättää sinut tai muut perheessä hakemaan apua.
Sulla on joku tappava tauti jonka se haistaa.
Vierailija kirjoitti:
Koira aistii pahan. Se pitää sinua silmällä, ettet tee muille mitään. Olepas hyvä.
Huh huh, olisko tämä se syy? Ap
Se on entinen huumekoira ja käytät jotakin?
Vierailija kirjoitti:
Sulla on joku tappava tauti jonka se haistaa.
Tämäkin on käynyt mielessä! Ap
Vierailija kirjoitti:
Koirat ei välitä ihmisistä. Ne ajattelevat vain ruokaa.
hänen mielestään sinä olet lauman johtaja
jos koiran toiminta ärsyttää, niin ala palkita siitä, kun koira tekee jotain itsenäisesti (tässä tapauksessa, kun koira ei seuraakaan sinua, vaan jää vaikka lasten seuraan, tai makaamaan alakertaan, kun sinä menet yläkertaan. Voit vaikka alkaa peruskoulutuksella ja "odota" käskyllä)
Yleensä eläimet pitävät seuraa kuolevalle. Kannattaa mennä käymään lääkärillä pika puoliin. Jos on uroskoira niin silloin voi myös huomata sun kiima-ajan ja odottaa pukille pääsyä.
Sinä olet sen ihminen. Muut pyörivät mukana.