Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa tekoripsiä jotka pysyisivät paikoillaan useamman päivän?

Vierailija
16.05.2009 |

Jos, niin mistä saa ja minkä merkkisiä

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi käydä ottamassa ripsien pidennyksen. Irtoripset liimataan "superliimalla" kestää muistaakseni 3 vko - 2kk.

Vierailija
2/10 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miten omat ripset kestää tuollaisen liiman

eli mulla niukat ja ekstra vaaleet ripset muutenkin, jos ei ole ripsiväriä näyttää kuin ei minulla olisi ripsiä olleskaan

eli liimojen jälkeen tippuuko omat vähäisetkin ripset sitten kokonaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologi liimasi ripsen kerrallaan. Joku puolitoista kuukautta oli väliä uusimisissa. Omat ripset kestivät, vaikka ystävä lopussa niihin kyllästyneenä nyhti ne itse irti. :D

Olivat ihan tajuttoman kauniit ja luonnollisen näköiset. Harkitsin itsekin, mutta on aika kallista ja turhaa lopulta. :/

Vierailija
4/10 |
18.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli onko näin, kun omat on valkoset, ehkä on joka tapauksessa väriäkin laitettava

tiedätkö suunnileen paljon maksoi

Vierailija
5/10 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan osa ripsistä on valkeita ja muut mustia. mutta eiköhän silti vähän kivemman näköistä kun ei mitään. Halvimmat sadan euron luokkaa, en tiedä paljonko huolto tai poisto maksaa.

Vierailija
6/10 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan osa ripsistä on valkeita ja muut mustia. mutta eiköhän silti vähän kivemman näköistä kun ei mitään. Halvimmat sadan euron luokkaa, en tiedä paljonko huolto tai poisto maksaa.

Ripsien laiton yhteydessä omat ripset värjätään, ofcourse.

Omani maksoi Helsingissä 75e, joten halvemmallakin saa kun satasella.

Huollon hinta riippuu paljon tupsuja täytyy lisätä.

Eivät poista, aine jolla ne saa pois on niin ärsyttävää että silmät ei kestä, joten joutuu ite nyppästä tai odottaa että tippuu pois.

Vierailija
7/10 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne xtreme lashes -pidennykset.

Kesti pari viikkoa ja alkoi sulkasato. Petyin kovasti. Ovathan ne upeat, mutt ihan älyttömän hintaiset kestoon nähden.

Ja on mulla sellaset halpistupsupidennyksetkin ollut, ne taas oli niin kökön näköiset ettei mitään rajaa :/

Vierailija
8/10 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy 6 viikkoa hyvin sitten alkaa yleensä irtoilla, pysyy siis aivan samalla tavalla kun normaalistikin oma ripsi, jatke ja oma ripsi tippuu kun kasvukausi on ohi.

Sitten tilalle kasvaa uusi.

Itsellä oli pidennykset myös, ja ehdottomasti laitatan kesällä uudestaan, tosi ihanat ja kauniit :)

Vierailija
9/10 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin xtreme lashesistä olen kyllä kuullu vähän samansuuntaisia kokemuksia muualtakin..

-8

Vierailija
10/10 |
19.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä maksaisi noin paljon ja noin turhasta. Ei oo ihme ku naiset vinkuu ku raha ei riitä mihinkää jos noinki turhaan menee rahaa.

En kyllä käytä etes ripsiväriä ja joo vaaleet ja tyngät on omat ripset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan