Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opamoxilla ei mitään vaikutusta. Otin äsken Opamoxin ahdistukseen. Miten sen

Vierailija
19.04.2009 |

pitäisi vaikuttaa?

En huomaa mitään eroa, otin tai en.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikka ottaisi kuinka monta. Se vain "turruttaa".

Vierailija
2/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ensikertalaiselle lääkäri määrää aina miedointa. Joillekin tepsii, itselleni ei ollut mitään vaikutusta.

2

Vierailija
5/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itellä on temestaa, se rauhottaa mieltä, jos vaikka menee ihan ylikierroksilla. esim, diapamista ei tuu mulle mitään. ehkä temesta vähentää tuskasta oloa hetkeksi, hävittää pakkomielteisiä ajatuksi. mutta pidemmän päälle, pitäsi jotain muuta olla kun bentsoja. toisilla auttaa masennuslääkkeet, toisella joku muu.

mutta pelkät rauhottavat ei pitkälle kanna.

Vierailija
6/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai voi mennä pidempäänkin. Hakeudu psykiatrian päivystykseen ja hanki toinen peruslääkitys. Kärsitkö masennuksesta tai paniikkioireista? Saattaisit hyötyä toisesta lääkityksestä.

Vierailija
7/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(traumaattiset) ahdistusoireet pois. Riippuu varmaan ihmisestä ja ahdistuksen "laadusta" mikä auttaa.

Vierailija
8/9 |
19.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin 7,5 mg ja heti helpotti. Mulla oli silloin sellaista paniikkihäiriötyyppistä ahdistusta, kaikki pelot vyöryivät päälle ja kävin ylikierroksilla. Söin niitä alle viikon ja lopetin sitten, kun pahin oli ohi ja aloin purkaa ongelmavyyhtiäni. Nyt käyn terapiassa kahdesti viikossa.

Vierailija
9/9 |
20.04.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle on diagnoisoitu yleistynyt ahdistuneisuushäiriökin. Masennuskausia on ollut niin monta etten enää muista. Kaikenlaista lääkitystä on kokeiltu, mikään ei oikein toiminut, ts. tehnyt elämästä "normaalin" oloista. Pahimmillaan tuntui että kuljin kuin sumussa lääkkeen takia. Opamox oli mulla harvoja lääkkeitä jotka oikeasti auttoi, mutta kuten olettaa saattaa, annosta olisi pitänyt heti kohta nostaa. Kävin yhden kelan korvaaman kauden terapiassakin, mutten oikein saanut siitä mitään apua.

Mainostan nyt taas tätä mistä sain itse avun: googleta Kotkansydän. Tai tästä vaikkapa voisi aloittaa. http://www.healingeagle.net/Fin/Txt/muistaminen.html.

Tuosta se minullakin lähti. Sitten luin täältä:

http://www.healingeagle.net/Fin/Txt/Ch1.html

Mies kirjoittaa todella monisanaisesti ja on nähtävä vähän vaivaa tekstien kanssa. Lisäksi harmittaa, että hän "kirjansa" johdannossa höpöttää jotain valaistumisesta. Noissa teksteissä ei ole mitään new age -hömppää tai sen määrä on minimaalinen ja täysin ohitettavissa. Oleellista on, että ASIA on ihan samaa kuin mitä esim. Tommy Hellsten puhuu kirjoissaan, mutta vaan siinä muodossa että kerrankin tajuaa mitä pitää TEHDÄ. Nuo tekstit toimii. Kun olin aloittanut tehdä teksteissä käsiteltäviä asioita, mies sanoi kolmen viikon jälkeen että arjessa on havaittavissa selvä ero. Oma elämäni on muuttunut oleellisesti parempaan suuntaan ja toivon että vielä joskus olen niin terve kuin minusta tällä päällä saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi