! ! ! Ärsyttävimpiä sanoja ! ! !
-Masuasukki ja vastaavat (tuo mieleen ihan jonkun tekopyhän typerän ihmisen)
Kommentit (58)
Ihmeelliset ässät verbien perässä.
Nykynuoriso ei osaa edes kohteliaisuuksia kielenkäytössä. Nämä karmeat kertokaas ja sanokaas ovat karmeita junttikouluttamattomien idioottien kielenkäyttöhirviö-sanoja.
Mikä tekee yöpaidasta paitulin?
tutteli on ok sen vielä ymmärtää, mutta paituli? tai nimistä vastaavasti kerttuli. Siis ei näin..
[imasuasukki, "pikkukakkonen", vesselli, meitin prinsessa].
[/quote]
okei, tuossa oli saivartelun makua, mutten voinut olla kysymättä :)
kaakku
siis mistä tulee tuo ylimääräinen a-kirjain, joka ei kuulu tuohon sanaan.
Kakku on kakku. ei mikään vitun kaakku vaan KAKKU ihan yhdellä a-kirjaimella.
tutteli on ok sen vielä ymmärtää, mutta paituli? tai nimistä vastaavasti kerttuli. Siis ei näin..
"-li" on tietenkin hellittelymuoto. Kisuli, koiruli, isili, äitili.
Olisiko aika hankkia yleissivistys?
Mitä jos miehesi tulisi kysymään että "pimpiteltäiskö vähän?"
Ei oikein himota...
Touhutipat?? Hyi helvetti. Sitten" lipitellä"jotain. Sitten kymmeniä muita joita en nyt tietysti muista
"-li" on tietenkin hellittelymuoto. Kisuli, koiruli, isili, äitili.
Olisiko aika hankkia yleissivistys?
ei ole aika hankkia. :D Koska siis ihan oikeesti.. mikä hemmetin isili ja äitili ym. Siis ei ihan oikeesti tuollainen oli edes sana.
ne vaan saa näkemään punaista ja ärsyttää.
Mitä jos miehesi tulisi kysymään että "pimpiteltäiskö vähän?"
Ei oikein himota...
sori, mutta en voinut olla repeämättä.
Mutta voin kuvitella itselleni tilanteen ja eipä kyllä himottaisi muakaan. sympatiat sun puolella.
.... aargh, no menköön:
MAKUSTELLA.
Yöks. Miten voikin yksi verbi raastaa selkäpiitä. :D
"Ei pelitä". Vältän sortumasta tuohon typerään muotilauseeseen, vaikka meillä töissä sitä lausetta voisi soveltaa vaikka joka päivä! Miestäni puolestaan ärsyttävät sanat "paituli" ja "aamupala"! :D
Son vaan pohojalaasta murretta! :D Täälä vilijellähän aina näitä ylimäärääsiä kiriaamia ku ollahan muutenki niil`leviäätte! ;D
- ressi
- rinsessa
- Risma
- rilli
Sietämätöntä!!!! Muita ärsytäviä sanoja on nukkari, sukkarit ja tarha (eli siis päiväkoti).
Tällä palstalla olen oppinut inhoamaan sanaa akateeminen. Kun joku tavallinen maisteri kuvaa itseään tuolla sanalla niin tekee mieli pyöritellä silmiä. Koulutuksesta puhuttaessa sitä voi käyttää tarvittaessa, mutta ei turhaan. Missään muualla kuin tällä palstalla ei tuohon sanaan kovin usein edes törmää vaikka lähes kaikilla tutuilla ja sukulaisilla onkin yliopistokoulutus (ja minulla myös).
Muut ketjussa mainitut sanat eivät minua ärsytä ja käytän näköjään runsaasti monia kiukuttavia lausahduksia.
Mun mielestä kuuluu sanoa että menee hermoT
siihen, miten kannattaa puhua! Toisten ärsyttäminen on kivaa! :DD
AISAPOJAT ja niiden mainoksessa lukee "PArasta Perään" :D
tuli vaan mieleen tuosta peräänantamattomasta...