Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista on olla 30+-vuotias?ikääntyminen kauhistuttaa!

Vierailija
14.05.2009 |

Olen 36, ja vanha tietysti sinuun verrattuna, mutta paljon onnellisempi, kypsempi ja tasapainoisempi kuin 25-vuotiaana. Kauniimpi olin tietysti silloin, mutta koska kaikkea ei voi saada, olen paljon mieluummin tämän ikäinen kuin nuorempi.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäkö tapahtui sinä päivänä kun täytin 30?

No jos nyt ihan aamusta aloittaa, niin aamustondis jäi (tietysti) pois. Suihkussa huomasin ilmaantuneen muutaman suonikohjun jalkaan. Partaa ajaessa huomasin ilmaantuneen pari ryppyä silmien ympärille ja hiuksia harjatessa raja oli noussut muutaman sentin ja päältä ohentunut.

Kun lähdin ajamaan töihin, niin otin tällä kertaa farmari Passatin, cabrioletin sijaan. Ajoin rauhallisesti, koska kyydissä oli pari lasta.

Töissä esimiehekseni oli siirtynyt eräs alle kolmikymppinen kaveri, jonka lopputyötä olin muistaakseni ohjaamassa.

Illalla olisi sovittu kavereiden kanssa terassi-ilta, mutta en ollut muistanut, että täytin juuri 30, joten jouduin perumaan sen.

Vierailija
42/43 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä iässä alkaa olla jo aika fiksu ja maailmaa nähnyt. Auktoriteetti ja arvostus esim. työelämässä on ihan eri tasolla - enää ei tarvitse yrittää vakuutella muille pätevyyttään niin kuin nuorempana. Ja toisaalta sitä on kuitenkin aika nuori, hyvännäköinenkin ja terve ja sporttinen. Kaikki siis tosi mukavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
14.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 36v ja osan päivästä istun keinustuolissa odottamassa hautaan kippaamista. Tukka on harmaantunut, naama uurteilla. Hampaat amlgaamin runtelemat nysät. Teini-ikäiset jolpit kadulla huutelee perääni, että mitäs mummo siinä könyää. Eilen hain kaupasta uudet beigenväriset terveyslengät, kun korkokengistä on enää turha haaveilla. Kukaan mies ei katso sillä silmällä. Surkeaa, sanon minä. Ennen kävin riennoissa baareissa yms. nyt en tohdi enää mennä kuin päivähumpalle. Nauti siis ap elämästäsi vielä ne viisi vuotta jotka on jäljellä ennen ratkaisevaa vanhenemistä.