Toivottavasti homoadoptio äänestys ei mene eduskunnassa läpi.
.
Kommentit (177)
Mutta varmaanhan se menee. Nykyään tuntuu ettei millään ole enää merkitystä, kaikki on sallittua tässä maailmassa. Nämähän on niitä lopun ajan merkkejä.
tarkastelulähtökohtamme ovat erilaiset. Varmasti siitä syystä, että minulla on kristillinen vakaumus. Itse nimenomaan tarkastelen TEKOA, en sitä, mitä sen taustalla on. Homostelu, eläimiin sekaantuminen ja sisarusten suhde (en tarkoita tässä nyt insestiä, kaikkea on tässä maailmassa, vaikka niistä ei puhuta) ovat aina luonnottomia, oli se sitten pysyvää seksuaalista suuntautumista tai hetken mielijohde kokeilumielessä. Joka tapauksessa kyse on ihmisen seksuaalisesta halusta ja siitä, mihin tekoihin se johtaa. Ei ole merkitystä silläkään, ovatko homostelijat ym. kumppaneita vai eivät. Kaikki mainitut seksuaaliset teot ovat joka tapauksessa kauhistuttavia siitä syystä, että ne ovat syntiä. Ja kaikki synnin harjoittaminen on aina vahingollista. Siksi homoseksuaalitkin vahingoittavat homostelulla itseään.
Mutta niinkuin joku jo totesikin, on muistettava Jeesuksen sanat: joka teistä on synnitön, heittäköön ensimmäisen kiven. On todellakin ero teon tuomitsemisen ja ihmisen tuomitsemisen välillä. Siksi ei ole mitään mieltä alkaa paasata helvetin tuomiota, vain Jumala voi tuomita.
38
kannatan muuten kyseistä lakiesitystä, koska homoparit ovat hankkineet lapsia ja tulevat vastaisuudessakin hankkimaan. Siksi on katsottava tosiasioita ja turvattava heidän tulevaisuutensa mahdollisimman hyvin.
tarkastelulähtökohtamme ovat erilaiset. Varmasti siitä syystä, että minulla on kristillinen vakaumus. Itse nimenomaan tarkastelen TEKOA, en sitä, mitä sen taustalla on. Homostelu, eläimiin sekaantuminen ja sisarusten suhde (en tarkoita tässä nyt insestiä, kaikkea on tässä maailmassa, vaikka niistä ei puhuta) ovat aina luonnottomia, oli se sitten pysyvää seksuaalista suuntautumista tai hetken mielijohde kokeilumielessä. Joka tapauksessa kyse on ihmisen seksuaalisesta halusta ja siitä, mihin tekoihin se johtaa. Ei ole merkitystä silläkään, ovatko homostelijat ym. kumppaneita vai eivät. Kaikki mainitut seksuaaliset teot ovat joka tapauksessa kauhistuttavia siitä syystä, että ne ovat syntiä. Ja kaikki synnin harjoittaminen on aina vahingollista. Siksi homoseksuaalitkin vahingoittavat homostelulla itseään.38
Sitä havaitaan myös LUONNOSSA. Insesti, pedofilia ja muut eroavat homoudesta siinä, että ne vahingoittavat ihmistä. Homous ei vanhingoita.
Uskovaisille ei oikeasti jää mitään muuta perustelua kuin että homous on Raamatun mukaan syntiä. Toivottavasti muistatte sitten myös vaieta seurakunnassa ja pitää päänne peitettyinä kuin rukoilette.
Lähdekritiikki mukaan, arvon naiset, kun jotain siteeraatte.
Wikipedia kertoo tästä huikeasta julkaisusta:
WorldNetDaily provides primarily evangelical-conservative-oriented news and editorials, publishes letters to the editor, maintains forums and conducts a daily poll. It has been described as having a right wing conservative perspective.
http://en.wikipedia.org/wiki/Worldnetdaily
Jos joku jaksaa lukea pidemmälle, huomaa että koko julkaisu on täynnä propagandaa ja höpöhöpöä.
Sääli, että av-mammalle mikä tahansa menee kritiikittä läpi.
Lähdekritiikki mukaan, arvon naiset, kun jotain siteeraatte.
erittäin suurella skeptisyydellä.
pitäydyn ihmisten kokemaan seksuaaliseen haluun ja siitä nouseviin luonnottomiin tekoihin.
38
Sitä havaitaan myös LUONNOSSA. Insesti, pedofilia ja muut eroavat homoudesta siinä, että ne vahingoittavat ihmistä. Homous ei vanhingoita.Uskovaisille ei oikeasti jää mitään muuta perustelua kuin että homous on Raamatun mukaan syntiä. Toivottavasti muistatte sitten myös vaieta seurakunnassa ja pitää päänne peitettyinä kuin rukoilette.
pitäydyn ihmisten kokemaan seksuaaliseen haluun ja siitä nouseviin luonnottomiin tekoihin.
Ja nyt koko maailman pitäisi tehdä niin kuin sinä haluat? Mitä luonnotonta on sellaisessa, jota esiintyy luonnossa, ja josta ei ole kantajalleen haittaa? Ei mitään. Seksuaalisen halun ilmenemismuodoista on kinattu kautta aikojen. On ollut aikoja, jolloin jopa nilkkojen näkyminen on ollut säädytöntä ja syntiä ja ties mitä. Selkeästi tarvitaan järkevämpiä mittareita kuin mutu. Se että yksilölle ei aiheudu mitattavaa vahinkoa, on aika käyttökelpoinen mittari.
omia mielipiteitäänhän täällä jokainen esittää, sinäkin. Vai pitäisikö jokaisen mielipiteen ilmaisun perään laittaa, että tämä on minun mielipiteeni, ei tuon eipäs-juupas keskustelun vastapuolen.
Luonnottomiin SINUN mielestäsi
Toivot kyllä aika ikäviä asioita minun lapsille. Miten joku voi toivoa kenenkään lapsille mitään pahaa. Minä en ainakaan voisi toivoa edes pahimman vihamiehen lapsille mitään pahaa.
t. ap
lapsilla on paremmat olot nyt, kuin että joutuisivat elämään PERHEESSÄ, on kaksi äitiä tai kaksi isää. Ja joutuisivat KOULUUN, jossa joku voi KIUSATA..
http://atuubi.yle.fi/node/378
http://www.kotikatulapselle.com/kolumbian%20teksti.htm
http://www.taksvarkki.fi/kambodzha/lapsikauppa/lapsikaupan_kasvot.html
minusta myös hedelmöitys hoidot yksinäisille ja lesboille, ei pitäsi olla sallittu.
Sori että olen tätä mieltä, mutta kyllä ne lapset tehdään miehen kanssa eikä koeputken.
Olkoon, tämä super salliva yhteiskunta kumminkin myöntyy kaikkeen, onhan se nykyään niin muodikasta tulla julkisuuteen homona, lesbona, tai vaikka väärään sukupuoleen syntyneenä.
eikä laki menisi läpi. Pelottavaa jos muotioikusta tulee vallitseva olotila!
Ehkä siellä on hyväkin että nämä heikot (homot) eivät pääset jatkamaan geenejään.
onhan se nykyään niin muodikasta tulla julkisuuteen homona, lesbona, tai vaikka väärään sukupuoleen syntyneenä.
eikä laki menisi läpi. Pelottavaa jos muotioikusta tulee vallitseva olotila!
Buuu! Uskallatko mennä enää edes ulos ovesta, kun lesboksi kääntymisen vaara vaanii joka nurkalla :o.
Toivot kyllä aika ikäviä asioita minun lapsille. Miten joku voi toivoa kenenkään lapsille mitään pahaa. Minä en ainakaan voisi toivoa edes pahimman vihamiehen lapsille mitään pahaa.
t. ap
Että mun lesbo ystäväni toivoo koko sydämestään, että hänen lapsensa ovat heteroita.
Ei siksi että hän häpeäisi itseään taiparisuhdettaan, vaan siksi , että elämä olis silloin paljon yksinkertaisempaa.
t. ap
on kait aina rasittavaa. Enemmistö katsoo oikeudekseen harjoittaa rasismia milloin mistäkin syystä. Jos joku uskovainen ei jaksa sietää homoseksuaaleja, miksi se oikeuttaa haukkumiseen ja muuhun rasistiseen käytökseen? Katsoisin, että ei se uskovaisuuskaan ole kovin syvällistä kyseisellä tyypillä.
t. uskovainen, jonka Jumala rakastaa kaikkia syntisiä
Että mun lesbo ystäväni toivoo koko sydämestään, että hänen lapsensa ovat heteroita.
Ei siksi että hän häpeäisi itseään taiparisuhdettaan, vaan siksi , että elämä olis silloin paljon yksinkertaisempaa.
Useissa lajeissa on niin, että homoseksuaaleilla eläimillä on kuitenkin lisääntymisvietti, vaikka ne suosisivatkin pitkä- tai lyhytaikaisina kumppaneinaan saman sukupuolen edustajia.
[iNe homoseksuaalit eläimetkin ova poikkeavia. Ne eivät pysty lisääntymään.]Ehkä siellä on hyväkin että nämä heikot (homot) eivät pääset jatkamaan geenejään.
[/quote]
Siis että jos eläintä ei haittaa niin ok. Eläintä tuskin haittaa silloin jos eläimeen sekaantuja on nainen ja eläin uros...
Ja käsittääkseni suomessa ei kielletä eläimiin sekaantumista muuten kuin eläinsuojelulailla. Ja joskus nainen nuolettaa itseään koiralla se tuskin täyttää eläin rääkkäyksen kriteereitä..
Homojen vertaaminen eläinseksiin on kyllä ihan käsittämättömän typerää. Olen ehdottomasti sitä mieltä että homopareilla tulisi olla ihan samat oikeudet kuin heteropareilla. Ja myös avoliitto täytyisi saada samalle viivalle avioliiton kanssa.