mistä ostatte pieniä rintsuja?
ongelmana sopivien liivien löytäminen. oon laiha ja siro n27, mul ei oo koskaa ollu kunnon rintoi, kuppikoko nii pien ettei es mitotukses löydy (AA-kuppi erotus 11cm, ja siit ylöspäin). no mul ei o es tot 11 cm mut rinnat kuitenki ja tarvii tukee ja buustii, ni mistä löytäisin sopivas koos naisellisia kauniita malleja? lindexit, seppälät, kappahalit: isoja ja huonosti istuvia pieninkin koko, hyllyjen ohi vaan pettyneenä kuljettava. h&m löytyy toisinaan hyviä. koot heittelehtii kovasti, joskus h&M ostanu jopa B-kupin kun A ei peittänyt nännejä!
Kommentit (12)
liivejä tykkään käyttää... että näyttäs vähän povekkaammalle :/
Kyllä mä löydän toisinaan istuvia malleja myös Lindexiltä, useimmiten kuiteskin H&M:ltä. Aikoinaan tilasin liivit usein Ellokselta ja ne istui hyvin! Nykyisistä malleista en tiedä yhtään.
Erikoisliikkeitähän täällä on ennenkin tarjottu meille pienirintaisille mutta mä en tiedä, mitä niissä on tarjolla. Varmaan ainakin kalliita liivejä.
sulle kolkki vastauksest! kiva kuulla, ettei oo ongelmansa kans yksin. vaikka on jo päässy teini-iän yli, ne olemattomat rinnat kaivelee mielt edelleen, ja varsinki liivien oston hetkel. täytynee testaa tot ellost seuraavaks!
erikoisliikkeeseen en oo itekään viel uskaltanu astuu, pelottaa, et yli-auttavainen myyjä hyökkää sovituskoppiin mittanauhan kans "auttamaan". ja hintataso on varmaan mitä on, tosin, rahalla sais luultavasti lisää käyttöikää.
minäkin menin kun luulin että sieltä saa, mutta eipä niillä siellä pieniä ollut, ale-korista yhdet löytyi.
H&M on ihan ok, joskus on Seppäläkin yllättänyt.
mutta Lindexiltä joskus oon löytäny, ja sit heti ostan useemmat. Tosi harvat mallit käy mutta vähitellen ne oppii kyllä tunnistamaan aika hyvin jo ilman sovittamista. nyt jus on Lindexillä yks hyvä malli, saa sekä mustana että valkosena. Ootko kokeillu niitä myynnissä olevia irtotäytteitä, tulee vähän lisää volyymia. Erikoisliikkeistä löytyy musta melkein huonommin, oon muutamissa käyny ja ne AA-kuppiset liivit on harvassa, ja kalliitakin ne on eikä istu yhtään sen paremmin kuin peruslindexit. Lisäks on tosi ällöö kun ne avuliaat myyjät tunkee sinne koppiin, en tosiaankaan kaipaa seuraa kun etin liivejä!
siellä kun on kaikkea teineille niin luulisin että löytyy myös liivejä pienissä kokoluokissa.
Itse samassa tilanteessa, koko 70 a eikä tosiaan joka paikasta löydy yhtään mitään. Kun lopetin 2-vuotisen imetyksen, heitin kaikki kulahtaneet alusvaatteet pois ja marssin funky ladyyn forumissa. Ihanan ja hienotunteisen myyjän kanssa etsimme minulle 4 paria superkauniita liivejä ja yhdet urheiluliivit ja housut kaikkiin. maksoi kieltämättä, mutta kannatti. Ikinä ei ole ollut niin hyviä liivejä. Marssin sitten samalla kertaa Lindexille ja ostin parit väreistään sopivat halpishousut jokaisiin liiveihin (ja vielä yhdet sporttiliivit lisää kun halvalla sain) eikä olekaan vuoteen tarvinnut alusvaateasioita miettiä. ja olo on yhtä luksusta silkkisissä, kauniissa ja sopivissa liiveissä!
Olen katsellut netistä AA Lingerie -nimisiä nettisivuja mutta vielä en tilannut mitään. Hyvännäköisiä liivejä ainakin.
viestis, seiska, ei ainakaa kohottanu mieltä täs aihees. ihan aikuiset naiset, joho itseniki luen, voi myös olla pienirintaisia, eikä kaipaa kyl mitää puuvillatrikoisia hellokittyliivejä joka käänteesee.
pitää mennä tutkimusretkel lindexil taas, kiitos vinkist. ne geelityynyt on täälläki kovas käytös, aivan loistava keksintö!
Itse en ole kyllä hirveästi hyviä liivejä Lindexiltä löytänyt. Ehkä parit pitkän ajan kuluessa. Olen ostanut 70A:ta tai joskus 75AA. Viimeksi mainittua ei yleensä ole tarjolla.
Kurkkasin nuo nettisivut, mutta kokoluokitus onkin sivustolla ihan vieras. Aika hankala olisi tuolta ostaa.
h&m rintsuis kokoo 70A tai B, koska jotki 70A liivit siel jättää mun nännit paljaaks. mut siis, mun kokoa ei virallisest ole olemaskaa, ku AA:hanki tarviis rinnan alta ja päältä -mittojen erotukseks 11 cm, eikä mul oo es sitä. eli norm 70A kokokin on iso, lindexin, seppälän, kappahalin jne valikoimissa...
Ystävälleni kävi yrityksen kanssa huonosti. Hän tilasi ensin Pure Lime Sports Support bra 091 -urheiluliivit ja ne sopi oikein hyvin. Myöhemmin hän tilasi sähköpostitarjouksen perusteella samanlaiset, mutta ne lähettikin eri liivit. Merkki, malli ja koko oli sama, mutta materiaali eri. Ehkä joku halpa jäljennös? Elastaania oli vain 10% kun aidoissa on 15%. Liivit ei mahtunu päälle, koska joustoa ei löytyny. Ystävä lähetti liivit takaisin ja pyysi oikeita tilalle. No ei löytynyt varastosta. Lupasivat hyvittää ja takaisin tuli vain osa summasta.
Tällä hetkellä AALingerien nettimyynti on suljettu.