Masturboin oikeastaan joka päivä. Onko muita vai olenko ihan epänormaali nainen?
Kommentit (28)
Minä vedän käteen melki joka paivä. Kai se on normaalia.
Mun mielestä se on oikein kivaa..Ja moni mies uneksii seksuaallisesti herätetystä naisesta..Usein naiset vain eivät myönnä:) Epäilen että suurin osa tekee sen useimmin..Itse kiihoitun paljon pelkästään näkemisestä..
Erittäin hyvää tekee suhteessa vastavuoroinen masturbointi..
Jos haluat keskustella tästä lisää voit kirjoittaa est_lupus@yahoo.com
Älä masennu!!!
Oot normaali nainen..
Minä haluaisin n. joka päivä :)
Olen hyvin seksuaalinen ihminen... ehkä en leikkisi dildollani niin paljon jos mieheni olisi innokkaampi..
ap (N31)
Jos jää orgasmit väliin, korvaan sen SYÖMÄLLÄ ja sehän ei ole hyvä juttu. En mä nyt tietenkään laihduttaakseni tai painonhallinnan vuoksi masturboi mutta olen huomannut, että näillä kahdella on ainakin minun tapauksessani selvä yhteys.
n30
miehen puutteessa pakko turvautua omaan käteen ja dildoihin :-)
N32
ainakin mun mielestä.
ise olen 25v nainen, kohta 4n lapsen äiti. ja saan joka ilta, halusi mies seksiä tai ei.
joskus täytyy päivälläkin käydä vähän veskin puolella helpottamassa oloa.....
minulla ainakin orkut on niin erilaisia itse tehtyinä kuin miehen kanssa saavutettuina että joskus tekeekin mieli ihan vaan pikaista omaa kivaa ja joskus taas ottaisi mielellään pano-orkun mutta aina ei käy yhteen seksihalut, harmi.
mielestäni jokainen on viimekädessä itse vastuussa omasta seksuaalisesta tyydyttyneisyydestään. on aika kohtuutonta odottaa kumppanin vastaavan täydellisesti kaikkiin omiin tarpeisiin. en odota sitä omalta mieheltäni, enkä halua että hän odotta sitä minulta.
..on aika helppoa sanoa, että jokainen on vastuussa omasta onnestaan..
Hitsit, kun olen kateellinen sinulle !!
Samanlainen olen itsekin, seksuaalisen herätyksen olen kokenut jo 4-vuotiaani - silloin siis muistan saaneeni ekan orgasmini. Siitä se sitten lähti eikä into ole vielä laantunut 40 vuoden aikana.
Mieheltänikin saan seksiä ihan riittävästi ja vakipanoa käyn tapaamassa säännöllisesti, mutta jokin siinä sooloseksissä viehättää.
8 taisi tarkoittaa sitä, että hän saa joka ilta vaikka mies ei haluaisikaan seksiä eli omin käsin onneen...
..joko naimalla mieheni kanssa tai sitten pytyllä istuessa omalla kädellä.....mutta kunnon kutina pilluni täytää saada heti jokaisen päivän alkajaiseksi. Usein päivälläkin, kun sattuu olemaan luppoaikaa, istuudun keinutuoliin ja käsi pilluun ja klitorista sivelemään. Se taitaa olla osaksi jo sellainen piintynyt tapa, mutta kyllä se ihan hyvääkin tekee. Minulla häpäritkin venyneet sentin, pari, kun niitä aina sormilla pyörittelen ja venyttelen.
Samenten teen minäkin ,melkein jokapäivä pitää vetää käteen ,haluttais saada jatkuasti ja vaimoni ei yksinkertaisesti halua seksiä , kuin parikertaa vuodessa . Olenihan pulassa sen suhteen, mitä neuvoksi?
Aloitan jokaisen päivän joko naimalla mieheni kanssa tai sitten pytyllä istuessa omalla kädellä.
Kun teet pytyllä, niin teetkö samalla kun pissaat?
kerralla, mutta joskus ihan kiva samalla puristella ja litistellä ja raotella häpäreitä, ja sitten laskea lorottaa se lämmin suihku....kuitenkin enimmäkseen istun siinä ja hinkkaan. Minä kostun hemmetin nopeasti ja siinä se bidee on sitten ihan käden ulottuvilla. Silläkin voi pikkuisen klittaa kutitella ja sitten pesaista liiat liman pois.
Mä kans päivittäin joskus jopa pari-kolmekin kertaa masturboin. Toisinaan käyn "suihkussa" niin että suihkutan pilluun vettä. klitorista lähinnä sillä kiihotan.
Aina ihmetellut että olen löytänyt aina pidättyväisiä naisia
kun eivät ole suostuneet masturboimaan minun nähteni
ja pari jotka ei ikinä koske itseensä
Minusta olisi ihanaa jos nainen masturboisi
yhdessä ja yksinään
M44
no joo, en ihan joka kerralla, mutta joskus ihan kiva samalla puristella ja litistellä ja raotella häpäreitä, ja sitten laskea lorottaa se lämmin suihku.
Hierotko koskaan niin, että saat pissat samalla sormillesi ja kädellesi?
Itse masturboin melkein joka päivä😍
N14
Vähintään kerran päivässä. Yleensä sekä nukkumaanmennessä että herätessä. Sänky on mulle jotenkin automaattisesti haluja herättävä paikka, heti alkaa mielikuvitus laukata ja on pakko tyydyttää itseä.
ap