mielikuvitukseton mies?!?
Hei siskot, onko teillä ollut koskaan vastaavaa ongelmaa: ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu vuoden verran, ja oon jo nyt täysin kyllästynyt meidän seksielämään! Kaava on aina sama. Sekstaillaan joko minä alla tai päällä. Alussa saattaa olla suuseksiä yms hyväilyjä, mut mies ei suostu ikinä mihinkään " erikoisempiin" asentoihin. Oon ehdottanut kaikenlaista, mies aina vaivautuu ja kieltäytyy, vaikken edes pyydä mitään peppuseksiä tms " rohkeampaa" . Itse rakastan saada miestä esim takaapäin, mutta nykyisen mieheni kanssa en ilmeisesti tuu koskaan tätä ihanuutta kokemaan...:( Tää asia alkaa oikeasti jo vaikuttaa muhun, ei enää haluta. Tuntuu, että mies vaan saa määrätä miten sängyssä ollaan! Hän ei myöskään koskaan vaivaudu tekemään mulle orkkuja sekstaillessa. Mies muuten ihana, mutta seksielämä on täysin puuduttavaa. AUTTAKAA!!! En haluaisi erota tän takia. Mitä teen???
Kommentit (3)
Hankalaa jos aiheesta ei voi keskustella.
Laita peppu tarjottimelle, eli pyllistä ja hiero sormellasi samalla vähän sieltä juuri kun olette aloittamassa aktia... älä ehdottele mitään vaan masturboi hellästi itseäsi, katso anovasti koiranpentu-ilmeellä. Käytä viehätysvoimaasi, valloita miehesi estot!
tämä toimi ainakin omiin estoihini...
Sama ongelma tääläkin, tosin nainen on se osapuoli ketä ei kiinnosta juuri mikään erikoisempi, kuten ei seksi noin yleensäkään. Itselläni on jo mennyt yritys ja vitutus vaihe ohi, nyt on vain mieli maassa. Pitäisi kai ryhdistäytyä ja laittaa vanha kiertoon.
Tympääntynyt