Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masturboin oikeastaan joka päivä. Onko muita vai olenko ihan epänormaali nainen?

Vierailija
08.05.2009 |

.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihan normaali. Minäkin masturboin aika usein varsinkin kun olen herännyt. Se on ihanaa ja rentouttavaa. Jatketaan samalla lailla. Rentouttavaa masturbointia sinulle❤️

Vierailija
22/28 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Olet oikein viriilli nainen, hyvä niin! Minäkin teen sitä melkein joka päivä. Olisi tietysti ihan kiva saada miestäkin, mutta olen liian laiska metsästämään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä miestä tarvitse aina metsästää. Meitä seksuaalisesti aktiivisia miehiä on olemassa jotka on siistejä ja pitää itsestään huolen ja kunnioittaa näistä samalla kuunnellen hänen mielihaluja😋😘👍

Vierailija
24/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse myös runkkaan joka päivä, yleensä kolme kertaa päivässä. Olen nuoresta asti harrastanut tätä nautintoa. Joka kerta tuntuu hyvältä runkkaa posliini kullia ja lopuksi  laukeaa spermat.

M 64 CD 💃

Vierailija
25/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko minun nainen. Masturboit etkä halua omaa miestäsi 

Vierailija
26/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko minun nainen. Masturboit etkä halua omaa miestäsi 

Jospa sinä et anna naisellesi nautintoa.

Vierailija
27/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaali olet.

Vierailija
28/28 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ainakin mun mielestä.

ise olen 25v nainen, kohta 4n lapsen äiti. ja saan joka ilta, halusi mies seksiä tai ei.

joskus täytyy päivälläkin käydä vähän veskin puolella helpottamassa oloa.....

minulla ainakin orkut on niin erilaisia itse tehtyinä kuin miehen kanssa saavutettuina että joskus tekeekin mieli ihan vaan pikaista omaa kivaa ja joskus taas ottaisi mielellään pano-orkun mutta aina ei käy yhteen seksihalut, harmi.

mielestäni jokainen on viimekädessä itse vastuussa omasta seksuaalisesta tyydyttyneisyydestään. on aika kohtuutonta odottaa kumppanin vastaavan täydellisesti kaikkiin omiin tarpeisiin. en odota sitä omalta mieheltäni, enkä halua että hän odotta sitä minulta.

Miten sulla riittää aika ja jaksat seksiä usein😲😲😲